יפפפשלללי?@
אני דורררשת הממשך!!
זה כזה עצווב😢
אוווף..
אני רוצה את יוסי..
😠
אוהבתך
חחג שממח
ואאאאי מדהיםםםםם!
מורי את כל כךךךך מוכשררררת!
דור הכיייי חמווווווד!!!!
ההההמשך(:
אגב,
איך קוראים לשייר!?
אאאאוהבתותתתתך(:
בתתתתאלוש=)
מהמםםםםם
מה עם יוסי'לה ?המשך.
אפחד לא נטש תסיפור שלך ואף פעם לא אנטוש!!
2פרקים מהממים
ודור כזה חמודד
המשך
אוהבתותך =]
למה נראלך שמישהו ינטוש את הסיפור המושלם שלך??
אהה?
מכוערת שללי חח..
רר תמשיכיי$#@ :]]
--ד"א--
אהמ חיימקה שלי אהמ--
נו נו נו=[
אנחנו מתגעגעגעגעגעות!
אפ'חד לא נטש ת'סיפור שלךך...
מחכה להמשךךך 😊
מדהההההההיייייייייםםםםםםםםםם
אל תפסיקיי 😛
מווווווווווווווווררררי (: !#
השלמתי עכשיו הכככל ..
במילה אחת
=מ=ד=ה=י=ם=
תמשיכי =] לאב יו 😘