QUOTE אני לא עזבתי=] תמשיכייי דחוףףףףףףףףףףףףףףף
כנ"ל לגביי=]
אוהבתתת 😉
יואווו איזה מדהיםםםםםם
את כותבת ממש יפההה
יאללה עשי המשךך בובהה 😊
יפפפפה שליייייי אף אחד לא נוטטטש !
פשוט סוף שננהה..הלחץץץ הכי נוראי שיישש!
בקושי יש זמןן..
2 פרקים מעלפייייים
אוווהבתותתתך
לאא מורי אפחד לא נטש
כמו שבתאל אמרה זה עומס של סוף שנה
התגעגעתי לסיפור שלך..2פרקים מהממים
המשך
אוהבת המון
מאמי אני יודעת שאני לא הגבתי מכיוון שאני בלחץ של מתכונות ובגרויות
אחרי ה-23 אני יגיב לך פה בכל כך הרבה כמויות שלא תביני מאיפה זה בא לך!😊
אני[?!]
אוהבתת
אותך
הכי
שיש
בכל
העולמות!!!😊
ואת
מוכשרתתת
בטירוףףף 😊
יצצא לך מדהייייייייייים
המשךך
דחוףףף
אוהבתתת, סופה =]]
מורי,
שתיהיה באיסיקיו תשלחי לי הודעה ד=ח=ו=ף..
יש לי שיחה איתך.
אוהבתך מלא..
ואל תדאגי,
כל דבר הוא לא טובה..!!
ואיי מווריי..
איזה פפפפפרק יפפה..
הוא מוקדש ללי חעחעחע 😁 😁 😁
אחח חיים שללי..
חחי 😛
אוהבתתך יפפתי..
ואאאאאאאי מסכנננננה כל הבנים שאוהבים אותתה במקוםם אחדדדד!
שתיקח את ליאור לצצד!
הממממשך דחחחוווף
אווווהבתותתתתתתך(: