דייייי איזה שלמותתתתתתתתת
הודיונתת אניייייי מתה על הכתיבה שלךך
היא כל כךךךך מושלמת=]
תמשיכיי בוביתת
מושלםם יפהה שליי
תמשיכיי =]
ת' מדהימות שלי =]
ממש אין לי כוח להמשיך ת'סיפור הזה
ועוד עכשיו כשכמעט לא הלכתי מכות עם סבתא שלי
משגעת אותייי, תמיד יש לה משהו לא במקום להגיד
רק רואה אותי וישר מתחילה
ברחתי לחדר שלי וסגרתי ת'דלת שלא תכנס
צר לי לאכזב אותכן כי כמו שכתבתי הסיפור הזה נבע משעמום
אני בכלל לא מתחברת לסיפור הזה וקשה לי עם זה
ועוד לכתוב משהו מזווית ראיה של בן
אני הולכת לקחת לי הפסקה קטנה מסיפורים ושירים
אוהבת את כולכןןןן מוווווווווווואההההה =]
^^^
לאאא....!!
תמשיכיייי!!!!
לאאא אוףףף =[
אבל בסדר יפה שלי מבינה אותך
ומקווה שיסתדר לך עם סבתא
חח אל תדאגי גם לי זה קורה לעיתים קרובות.. בעע
מחכה לעוד סיפור שלך מאמי =]
אוהבת אותך מאודדד מואההה
מירו'ש:
מצטערת אבל אני לא הולכת להמשיך ת'סיפור הזה
****************************
גילו'ש:
ת' על ההבנה מושלמתתת שלייייייי =]
ובקשר לסבתא שלי, נכון שזה מעצבן?
גררררר לא יכולה כבר לשמוע ת'קול שלה
אוהבת'ךךךךךךךךךך המוןןןןןןןןןןןן ותמידדדדד מדהימונתתת שליייייי
מוווווווווווווווווואהההההה מהממת שלייי
חחח כפרה עלייך יפה שלי
מעצבן מעצבן אבל שורדים חח
אני רואה שנינו נידפקנו עם סבתות לגור.. חח
הדבר הכי חרא בארץץץ
מתה עלייך מושלמתת שליי
גילו'ש:
מה שנכון נכון =]
היא עוד מתלוננת שאני כל היום יושבת בבית
מ-12:00 עד 18:00 אני לומדת במכללה וחוזרת הבייתה חצי מתה
שתלך במקומי ונראה אותה אחר כך
שרופה עליךךךך נשמהה שליייי
חחח שיהיו בריאות הסבתות האלה
כפרה עלייהן לפעמים הן חמודות חח
יאללה בובית זזתי לי לחלום על אהובי חיחי
מחר צריך לקום מוקדםם בעע
לילה טוב יפהה שלייי מואההה אוהבת אותךך
גילו'ש:
צודקת חיים שלי
לילה טוב נישמתי =]
גמני אוהבת'ךךךך יפיופה שלייי
מווווווווואהההה
QUOTE (המתוקה_שלך @ 24/01/2006) חחח שיהיו בריאות הסבתות האלה
כפרה עלייהן לפעמים הן חמודות חח
יאללה בובית זזתי לי לחלום על אהובי חיחי
מחר צריך לקום מוקדםם בעע
לילה טוב יפהה שלייי מואההה אוהבת אותךך
אופסס חיחי סורי כתב לי מהמשתמש הישן מאמי
אולי בכל מקרה תשימי לנו המשך?