מהמםםםם המשךךךךךךךךךךךךךךך
דיייייייי איזה שלמותתתתתתתת
את כותבת מדהים!!
תתתתתתתמשיכי יפתיי
איזה התחלה מהמממתתתתתתתתת
אני מקווה שנצליח לשכנע אותך ליותר מחמישה פרקים [=
וווווווווואי זה יפפה !;
אבל למה קצצצ \ = ?@!
אווווווווהבת, שירררקה (: #$ !
מדהיםם יפהה שלייי
תמשיכייי =]]
ת' מתוקות שלי =]
המשכים הבאים יהיו יותר ארוכים
המשך...
מאור העיר אותי... התיישב על המיטה שלי ליידי והתחיל לטרטר אותי... זאת הדרך שלו להעיר אנשים
הסתובבתי עליו חצי מת... שכבתי על הבטן לפני זה... פתחתי ת'עיניים וראיתי את מאור מחייך
גאה בעצמו שהצליח להעיר אותי... אני בנאדם שקשה להעיר אותו... גם עם העולם יתהפך אני אמשיך לישון
"כן?" "באו עליך" "מי?" אלינור נעמדה בכניסה לחדר שלי "אני" אמרה לי... הסתכלתי עליה וחייכתי
לישון אני בטוח לא אצליח יותר... פניתי למאור "אתה יכול לצאת ותסגור אחריך ת'דלת" "אוקי"
ענה לי ויצא מהחדר... סגר אחריו ת'דלת... התיישבתי בישיבה מזרחית ושיפשפתי ת'עיניים
אלינור התיישבה ליידי... "מה המצב?" "מצוין" עוד פעם הניחה את ראשה על כתפי
יש לה הרגל מוזר כזה... תמיד להניח את ראשה על כתפי כשאני יושב ליידה... "אז מה קורה?" שאלה אותי
אחרי כמה שניות... ת'אמת עם זה היה בזמן אחר, השיחה הייתה פחות יבשה
אבל לא היה לי כוח לאף אחד באותו זמן... בגלל זה השיחה הייתה כל כך יבשה... "עייף" "אז אני אלך לי"
"מצטער" "זה בסדר" "אוקי ביי" נתנה לי נשיקה בלחי קמה מהמיטה שלי פתחה ת'דלת ויצאה מהחדר
כשאני עייף הדבר האחרון שאני כן זה מרוכז... בבצפר כל היום לא הייתי מרוכז
הורדתי ת'נעליים ות'חולצה... הנחתי ת'נעליים על הריצפה ות'חולצה זרקתי על התיק שלי
עוד פעם נשכבתי על הבטן ונרדמתי... מתוך שינה הרגשתי שמישהו מכסה אותי אבל אני כהרגלי הפלתי ת'שמיכה על הריצפה
מתוך שינה אני כל הזמן זז מצד לצד והשמיכה רק מציקה לי אז אני מפיל אותה על הריצפה... גם בחורף אצלי זה כך
למרות שאני קופא מקור אבל אני מעדיף את זה במקום לישון עם שמיכה
שמעתי את שירז מצחקקת ואז מתיישבת ליידי על המיטה שלי... המשכתי לישון... כאילו לא שמעתי כלום
בבוקר אחרי שהשעון המעורר שלי לא הצליח להעיר אותי... אבא שלי השפריץ עלי מים קפואים ואחרי כמה דקות התעוררתי
קמתי מהמיטה שלי... הלכתי לאמבטיה... שטפתי פנים וצחצחתי שיניים... חזרתי לחדר שלי ואירגנתי תיק לבצפר
הנחתי ת'תיק על הספה בסלון... הלכתי להעיר את שירז לבצפר ואת מאור לגן... תמיד אצלינו כך
כל בוקר... כשאני ואבא שלי בבית... הוא מעיר אותי ואני את שירז ומאור... הוא מעיר אותי ויוצא מהבית לעבודה
הוא מנהל רשת בתי מלון... רק זה יש לו בראש... לפעמים אני מרגיש שאין לי גם אותו אבל אני מנסה ששירז ומאור לא ירגישו את זה
בזה שאני משחק אותה שתי ההורים שלהם בו זמנית... דואג להם תמיד והם יודעים שאני תמיד נמצא שם בשבילם
כשצריך יודע גם לצעוק עליהם... אבל זה כמעט ולא קורה... שירז קמה ישר ומאור בהתחלה התעצל קצת
הכנתי להם סנדוויצ'ים ובקבוקי שתיה לביצפר... הכנסתי להם לתיקים שלהם והלכתי בעצמי להמשיך להתארגן
הוצאתי חולצת ביצפר עם שרוול קצר מהארון ומכנס 7/8 דגמ"ח... עכשיו חם בחוץ... לבשתי ת'קפקפים הרגילים שלי
סידרתי ת'שיער שלי עם ג'ל ומוס... יש לי קוצים מבולגנים כאלה... המראה הזה שרק קמים בבוקר
אבל לוקח הרבה זמן עד שמגיעים למראה הזה שאמור להראות כל כך טבעי... לקחתי ת'פ"ל שלי מהשידה לייד המיטה שלי
לעזאזל הסוללה עומדת להגמר... שכחתי להטעין ת'פ"ל... יאללה שיהיה אין זמן עכשיו להטעין ת'פ"ל
הכנסתי ת'פ"ל לאחד הכיסים במכנס שלי... יצאתי לסלון... ראיתי ששירז ומאור עדיין לא מוכנים
הוצאתי ת'פ"ל מהכיס ובדקתי מה השעה... עוד חצי שעה מתחיל השיעור הראשון
הביצפר 10 דקות הליכה מהבית שלי... "שירז" "מה?" "מתי את מסיימת היום?" "ב-13:20 ואתה?"
"16:00" הגן של מאור ממש מול הבית שלנו... כשאני ושירז לא נמצאים בבית כשהוא מסיים אז הוא הולך לסבתא שלי מצד האבא
הדלת סגורה ואנחנו לא נותנים לו מפתח מהבית... סבתא שלי מצד האבא גרה 2 דקות הליכה מהבית שלי
היא כמעט תמיד בבית
נכנסתי למטבח ומזגתי לעצמי מים מינרלים לכוס... שתיתי מהר והנחתי ת'כוס בכיור "אני זזתי לביצפר
ברגע שתצאי מהבית תנעלי ת'דלת במפתח" "ביי" נתתי לה ולמאור נשיקות בלחי... לקחתי ת'תיק מהספה בסלון ויצאתי מהבית
בדרך לביצפר פגשתי כמה חברים שלי... התיישבנו על הספסל בכניסה לביצפר ואיך שהיה צלצול נכנסנו לביצפר
"מה עם מיטל?" אמר אחד החברים שלי וקרץ לי עין "מה איתה?" עניתי בשיא התמימות "אחלה שאלה, מה איתה?"
החזיר בשאלה "כלום" עניתי... מיטל בדיוק עברה מולי... בדרך לקפטריה... קראתי לה והיא הסתובבה עלי וחייכה
אותו חבר לחש לי באוזן "כלום אה?" לא התייחסתי... אמרתי להם ביי וכמה מהם קרצו לי... התקרבתי למיטל שחיכתה לי
נתתי לה נשיקה בלחי והיא אמרה לי שיש עכשיו שיעור חופשי... אחלה דרך להתחיל ת'יום... נכנסנו לקפטריה
היא כהרגלה קנתה דיאט קולה ואני קניתי לעצמי קולה רגיל... היא מאז שאני זוכר אותה בדיאטה
למרות שהיא לא צריכה דיאטה... הקפטריה הייתה ריקה... התיישבנו לייד אחד השולחנות
הנחתי ת'תיק שלי על השולחן ופתחתי ת'פחית... לקחתי כמה לגימות מהקולה והנחתי אותה לייד התיק שלי
אחרי שתיקה ארוכה היא אמרה "תגיד" "מה?" "אמממ... אלינור זאת שאתה מסתובב איתה די הרבה
איך שהבנתי אתם מכירים מהגן... מה יש בינכם?" "סתם ידידים הכי טובים... היא בשבילי כמו אחות קטנה"
"וואלה" ראו עליה שירדה לה אבן מהלב... חייכתי והיא החזירה לי חיוך "יש מישהי שמעניינת אותך?"
חתיכת שאלה על הבוקר "אין" אמרתי ת'אמת "אוקי" נראתה מבואסת... מה קרה הילדה מאוהבת?
כל הבנים רודפים אחריה והיא התאהבה דווקא בי... יפה יפה "טוב אני צריכה לזוז" "סבבה, ביי" "ביי"
נתנה לי נשיקה בלחי... קמה והלכה... המשכתי לשבת בקפטריה עד שהיה צלצול לשיעור השני
באתי לקום... הפ"ל שלי צלצל... הוצאתי אותו מהכיס של המכנס שלי והסתכלתי על הצג 'מספר חסום'
מעניין... עניתי "הלאו?" שמעתי רק נשימות... אף אחד לא ענה לי "הלאו?" עוד פעם חזרתי על עצמי
אבל עדיין שמעתי רק נשימות "טוב אין לי ראש למשחקים עכשיו, מיזה?" המשיכו לא לענות לי
ניתקתי ואחרי כמה שניות עוד פעם התקשרו עלי ממספר חסום... עניתי "מיזה?!?!?!" הפעם צעקתי
********************************
תגיבו ב'
וואייי מהמםם
שימי המשך מאמי