קשה יש רק בלחם! וגם אותו אוכליםםםםםםם
ויאללה שיהיה בהצלחה! 😊
בכל אדם יש משהו שאוהבים
אין דבר כזה אדם בלי!
ואני יכולה להגיד לך במליון אחוז
שאת האופי שלך אני לא חושבת
שיש בנות שלא יאהבו כי
באמת שאתה ילד מתוק!
תדבר איתה ותלחם על האהבה שלך מאמי
הכל יסתדר עם הזמן
רק תהיה חזק וסבלנות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 30/09/2005) קשה יש רק בלחם! וגם אותו אוכליםםםםםםם
ויאללה שיהיה בהצלחה! 😊
חחח נו את והשוות 😂
ותודה על התמיכה
QUOTE ואני יכולה להגיד לך במליון אחוז
שאת האופי שלך אני לא חושבת
שיש בנות שלא יאהבו כי
באמת שאתה ילד מתוק!
תדבר איתה ותלחם על האהבה שלך מאמי
הכל יסתדר עם הזמן
רק תהיה חזק וסבלנות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה גם 😊
אני מסכימה עם התגובות!!!
אתה אוהב אותה לך עם הרגשות שלך..
אל תזלזל בעצמך כי עם לא תדע להעריך את עצמך לא יערכיו אותך..
וכמו שאמרו לכול אדם יש יתרונות וחסרונות אל תסתכל על הצד השלילי תלמד להתסכל גם על החיובי..
לך עם הרגשות שלך עד הסוף..כי עם יכול להפתתח משהו אז למה לא?!?!
אל תמעיט בערכך...אפעםםםםםםםםם
ובקשר למצב כלכלי-מה זה חשוב??!? מה?!?! אהבה לא בנויה על מצב כלכלי!!
אז תלכו למסעדות פעם ב.. נ אז מה?! העיקר שאתה איתה והיא איתך ויש לכם אחד תשני..
וכמו שאמרו מסםיק הגיע "אני אוהב אותך" וזה כבר עושה את הכול!!
בהצלחה!
QUOTE (Suga @ 30/09/2005) אני מסכימה עם התגובות!!!
אתה אוהב אותה לך עם הרגשות שלך..
אל תזלזל בעצמך כי עם לא תדע להעריך את עצמך לא יערכיו אותך..
וכמו שאמרו לכול אדם יש יתרונות וחסרונות אל תסתכל על הצד השלילי תלמד להתסכל גם על החיובי..
לך עם הרגשות שלך עד הסוף..כי עם יכול להפתתח משהו אז למה לא?!?!
אל תמעיט בערכך...אפעםםםםםםםםם
ובקשר למצב כלכלי-מה זה חשוב??!? מה?!?! אהבה לא בנויה על מצב כלכלי!!
אז תלכו למסעדות פעם ב.. נ אז מה?! העיקר שאתה איתה והיא איתך ויש לכם אחד תשני..
וכמו שאמרו מסםיק הגיע "אני אוהב אותך" וזה כבר עושה את הכול!!
בהצלחה!
😁
QUOTE (Suga @ 30/09/2005) אני מסכימה עם התגובות!!!
אתה אוהב אותה לך עם הרגשות שלך..
אל תזלזל בעצמך כי עם לא תדע להעריך את עצמך לא יערכיו אותך..
וכמו שאמרו לכול אדם יש יתרונות וחסרונות אל תסתכל על הצד השלילי תלמד להתסכל גם על החיובי..
לך עם הרגשות שלך עד הסוף..כי עם יכול להפתתח משהו אז למה לא?!?!
אל תמעיט בערכך...אפעםםםםםםםםם
ובקשר למצב כלכלי-מה זה חשוב??!? מה?!?! אהבה לא בנויה על מצב כלכלי!!
אז תלכו למסעדות פעם ב.. נ אז מה?! העיקר שאתה איתה והיא איתך ויש לכם אחד תשני..
וכמו שאמרו מסםיק הגיע "אני אוהב אותך" וזה כבר עושה את הכול!!
בהצלחה!
תודה על התגובה
ואני יודע שאני בן אדם לא רע לפחות,אבל לפעמים פשות עולות לי כל מיני שאלות.
האם אני מסןגל לעשות אותה מאושרת,אולי עדיף לוותר ויסוא מישהוא שבאמת יוכל אותה מאושרת.
ולכאן קשור גם מצב כלכלי,אני פשוט רוצה את הטוב למי שאני אוהב,ולכן רוצה להביא לה רק את הטוב,אבל
עכשיו חשבתי פעם בחודש זה אולי יהייה אפשרי,ולפני צבא אני עוד יכול להרוויח כסף, ואז אני אוכל לפחות קצת לקחת אותה לאנשהוא
אני חושבת שאתה צריך ללכת על זה...
לעשות מה שהלב שלך מרגיש...
ואם אתה מרגיש כלפיה משהו חזק לך על זה...
ובכל אדם יש משהו מיוחד....
גם הוא לא רואה את זה....
אנשים אחרים רואים....=]
לא יצא לי היום
כמעט ולא ישנתי בלילה
ובבית ספר הייה לי מבחן ברוסית,כמעט באורך של בגרות 14 עמודים+חיבור 😊
אז חזרתי הביתה וישר הלכתי לישון,כשהתעוררתי התברר שאני צריך ללכת עם אמא לחברה שלה
ורק עכשיו חזרתי ב 00:51 ולא חושב שזה יהייה נחמד מצידי להתקשר אלייה בשעה כזו =)
אבל מחר אני אולי אתקשר,כמעט למשך כל היום אני חושב מה אני אגיד לה
התקשרתי אלייה
כעיקרון לא דיברנו הרבה
שאלתי אותה מה היא חושבת שנפגש,היא אמרה "אולי" כי יש לה מלא לימודים,מקווה שזה לא הייה סתם תירוץ כדי לסרב לי..
גם אני מקווה... אולי פעם אחרת בחופש
לא דיברתי בכלל על החופש
היא אמרה שתתקשר אליי בחזרה אם היא תרצה
לא יודע
היא הייתה מופתעת מזה שהתקשרתי
טוב נראה צריך להאמין בטוב
צודק תמיד תאמין!!!
אל תאבד תאמונה!!
מי יודע אולי יש לה הרבה לימודים..
בכול זאת בהצלחה!!!!
=]]