פעם אהבתי מישהיא ממש חזק
אבל לא היינו אפילו ידידים
וכל הזמן הזה,בחיים שלי הייה חסר,משהוא,הייתי לבד
לכן תמיד חישפשתי מישהיא,שתוכל לעזור לי ,ולהציל אותי מבדידות,ולמלות את מקום הריק שנמצא בתוכי
ולא מזמן מצאתי,מישהיא מיוחדת,מישהיא שהתחלתי להרגיש אלייה משהוא ממש חזק,לא יודע עדיין, אם אפשר לקרא לזה אהבה,אבל זה קרוב.
אבל אני לא יודע אם שיש לי זכות,להתחיל איזה קשר איתה,כי אני לא בטוח שאני יכול לעשות אותה מאושרת,אני לא בטוח אם יש בי משהוא מיוחד שאפשר לאהוב,אני אפילו לא בטוח אם אני בן אדם טוב,כי דיי הרבה בזמן אחרון אני שומע שאני להפך,אני גם לא בטוח שזה יהייה לא אנוכי לנסות לפתח עכשיו משהוא,הרי יש הרבה לימודים אצלה וגם חברה שלה צריכה אותה.
אני לא יודע האם ללכת אחרי רגשות שלי יהייה עכשיו בסדר מצידי,אולי בשבילה יהייה עדיף,שאני אוותר עלייה,אבל האם אני מסוגל לעשות זאת?לא יודע...
לא יודע אם שמתי את זה במקום הנכון,פשוט רציתי,לספר על מה שעכשיו הורס את שלווה שבתוכי
אני לא מצפה שתוכלו לענות לי על שאלות
אבל אשמח אם מישהוא בכל מקרה יחליט להגיב 😊
אני חושבת שאתה מזלזל בעצמך, אתה צריך להעריך את עצמך יותר! זאתי הבעיה שלך..
אם אתה מרגיש דברים כלפייה תנסה!!! אל תפסיד את זה! זה לא כל כך קל להתאהב ועד שמצאת מישהי שמוצאת חן בעינייך אז למה לפספס את ההזדמנות הזו?
אם אתה מרגיש כלפיה רגשות כל כך חזקים ומאוהב בה אפילו, אני בטוחה שתוכל לעשות אותה מאושרת...
חבל שהכניסו לך סתם דברים לראש כמו שאתה בנאדם רע....
לפני שאתה מחליט לעשות משהו קודם תעריך את עצמך, תפסיק לזלזל בעצמך והכי חשוב תקבל את מי שאתה. אף אחד לא מושלם אני בטוחה שיש בך חסרונות, אבל אל תסתכל רק עליהם תסתכל גם על הדברים הטובים שיש בך ותאמין בעצמך!!!
בהצלחה
אור😊
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 28/09/2005) אני חושבת שאתה מזלזל בעצמך, אתה צריך להעריך את עצמך יותר! זאתי הבעיה שלך..
אם אתה מרגיש דברים כלפייה תנסה!!! אל תפסיד את זה! זה לא כל כך קל להתאהב ועד שמצאת מישהי שמוצאת חן בעינייך אז למה לפספס את ההזדמנות הזו?
אם אתה מרגיש כלפיה רגשות כל כך חזקים ומאוהב בה אפילו, אני בטוחה שתוכל לעשות אותה מאושרת...
חבל שהכניסו לך סתם דברים לראש כמו שאתה בנאדם רע....
לפני שאתה מחליט לעשות משהו קודם תעריך את עצמך, תפסיק לזלזל בעצמך והכי חשוב תקבל את מי שאתה. אף אחד לא מושלם אני בטוחה שיש בך חסרונות, אבל אל תסתכל רק עליהם תסתכל גם על הדברים הטובים שיש בך ותאמין בעצמך!!!
בהצלחה
אור😊
צודקתת!
😁
בהצלחה 😉
נכון!!^^
אתה חייב להעלות את הבטחון העצמי שלך ולהמאין בעצמך שכן יש בך תכונות טובות,שאתה נראה טוב שיש בך המון יותר ממה שנדמה לך!
וככה אתה תקרין את זה גם כלפיי חוץ!
ואתה חייב להבין שכל אחת יכולה להתאהב בך!!
ולדעתי תזרום ולך עם הרגשות!!אתה לא תפסיד מזה!!
ואם כן אז לא נורא!יהיו עוד פול דגיגות!!!!
בקיצור לך עם הרגשות ושיהיה לך הכי בהצלחה שבעולם!!!!
ותזכור חיים רק פעם אחת אז צריך לנצל כל הזדמנות שנופלת בחיקנו!!
אני בהחלט בתגובה של אור 😊
QUOTE אני חושבת שאתה מזלזל בעצמך, אתה צריך להעריך את עצמך יותר! זאתי הבעיה שלך.
לא יודע,הרי זה אנשים אחרי אלה שקובעים מי אתה באמת,ואני לא יודע מה הם החליטו לגבי מה אני 😊
QUOTE אם אתה מרגיש דברים כלפייה תנסה!!! אל תפסיד את זה! זה לא כל כך קל להתאהב ועד שמצאת מישהי שמוצאת חן בעינייך אז למה לפספס את ההזדמנות הזו?
אם אתה מרגיש כלפיה רגשות כל כך חזקים ומאוהב בה אפילו, אני בטוחה שתוכל לעשות אותה מאושרת..
כן הרגשות שלי אלייה דיי חזקות
לא הרגשתי ככה כבר מזמן
אני מוכן בבית ספר סתם ככה שעתייים-שלוש רק כדי לנסוע באוטובוס,שרק אולי היא תהייה שם כדי לדבר איתה.
אבל לגבי קטע לעשות מאושרת אני לא בטוח,הרי אף פעם לא הייתה לי מישהיא לפנייה,וגם אין לי אפשרויות כלכליים טובים כדי להביא אותו לכל מיני מקומות כמו מסעדה,בית קפה וכו..
QUOTE לפני שאתה מחליט לעשות משהו קודם תעריך את עצמך, תפסיק לזלזל בעצמך והכי חשוב תקבל את מי שאתה. אף אחד לא מושלם אני בטוחה שיש בך חסרונות, אבל אל תסתכל רק עליהם תסתכל גם על הדברים הטובים שיש בך ותאמין בעצמך!!!
אני יודע שיש בי דברים טובים,אבל אני לא בטוח אם מספיק אותם בשביל לעשות מישהיא מאושרת
ותודה אור 😊
love_U_s
QUOTE ואתה חייב להבין שכל אחת יכולה להתאהב בך!!
כל אחת לא בטוחתאני בן אדם דיי מסובך,ובדרך כלל מתאהבים באנשים פשוטים שהכל פשוט אצלהם 😊
QUOTE ולדעתי תזרום ולך עם הרגשות!!אתה לא תפסיד מזה!!
ואם כן אז לא נורא!יהיו עוד פול דגיגות!!!!
לי אין בעייה אם היא תדחה אותי
כאב לי כבר הרבה בחיים ואני מרגיש אותו
אני פשוט מפחד,שאני יכול לעשות משהוא רע לה
פשוט בשבילי הכי חשוב כשאני אוהב מישהיא,שהיא תהייה מאושרת אפילו אם אני אצטרך לסבול בשביל זה
ותודה 😊
QUOTE לא יודע,הרי זה אנשים אחרי אלה שקובעים מי אתה באמת,ואני לא יודע מה הם החליטו לגבי מה אני
איזה אנשים קבעו בדיוק שאתה בן אדם רע? שאתה לא טוב? זה שטויות. תשים *** על מה שאחרים חושבים ואל תעשה חשבון לאף אחד. אם אתה מרגיש מוכן תלך על זה...
ובחיים אל תיתן לאף בנאדם להחליט מי אתה, ואל תיתן לאף אחד להחליט איך תתנהג. אתה בנאדם בפני עצמך ואתה צריך לקבל את עצמך כמו שאתה.
QUOTE אבל לגבי קטע לעשות מאושרת אני לא בטוח,הרי אף פעם לא הייתה לי מישהיא לפנייה,וגם אין לי אפשרויות כלכליים טובים כדי להביא אותו לכל מיני מקומות כמו מסעדה,בית קפה וכו..
אז מה אם לא הייתה לך אף אחת. תמיד יש פעם ראשונה... ולא צריך "ניסיון" בשביל לעשות מישהי מאושרת. אם אתה אוהב אותה באמת זה יבוא לבד.
ובקשר לאמצעים הכלכלים. אהבה לא נמדדת בכסף, תאמין לי...
לי היה חבר חצי שנה ומסיבות מסויימות (לא כלכליות) גם לנו לא יצא לצאת לכל מיני מקומות כאלו ועדיין אהבנו מאוד...
להגיד "אני אוהב אותך" ולהתכוון לזה זה הדבר בעל הערך הכי גדול שיש והמתנה הכי טובה.
QUOTE אני יודע שיש בי דברים טובים,אבל אני לא בטוח אם מספיק אותם בשביל לעשות מישהיא מאושרת
אם לא תנסה לא תדע 😊
מקווה שעזרתי לך😊
QUOTE ובחיים אל תיתן לאף בנאדם להחליט מי אתה, ואל תיתן לאף אחד להחליט איך תתנהג. אתה בנאדם בפני עצמך ואתה צריך לקבל את עצמך כמו שאתה.
לא יודע לדעתי ביקורות לפעמים טובה היא יכולה לעזור לך להשתנות לטוב
אבל לדעתי כל בן אדם שרוצה להיות טוב,הוא בן אדם טוב
אז אם זה כך,אני משתייך להם 😊
QUOTE אז מה אם לא הייתה לך אף אחת. תמיד יש פעם ראשונה... ולא צריך "ניסיון" בשביל לעשות מישהי מאושרת. אם אתה אוהב אותה באמת זה יבוא לבד.
ובקשר לאמצעים הכלכלים. אהבה לא נמדדת בכסף, תאמין לי...
לי היה חבר חצי שנה ומסיבות מסויימות (לא כלכליות) גם לנו לא יצא לצאת לכל מיני מקומות כאלו ועדיין אהבנו מאוד...
להגיד "אני אוהב אותך" ולהתכוון לזה זה הדבר בעל הערך הכי גדול שיש והמתנה הכי טובה
לא יודע,אמרתי שאף פעם לא הייה לי מישהיא ואין לי מושג לגבי זה
אני פשוט רוצה שיהייה לה טוב
וזה רצון טוב לדעתי
QUOTE אם לא תנסה לא תדע smile.gif
מקווה שעזרתי לך
כן כל תגובה עוזרת לי פשוט ביום חמישי אנחנו יוצאים לחופש של חודש,ואני יודע שאני ממש אתגעגע אלייה ולא אמצע לעצמי מקום,לכן יש לי רק יומיים להחליט מה לעשות,ולעשות את זה
ותודה עוד פעם 😊
האמת אין לי מה להוסיף
אתה יודע כמה אני מעריכה אותך בתור בנאדם ואור אמרה כל מה שרציתי להגיד 😊
ביקורת זה לא דבר רע, ההפך. אבל מה שניסיתי לומר שאל תיתן לאנשים אחרים להכתיב לך את החיים. אני חושבת שהבנת😊
אני מקווה שתגיע להחלטה הנכונה
בהצלחה😊
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 28/09/2005) האמת אין לי מה להוסיף
אתה יודע כמה אני מעריכה אותך בתור בנאדם ואור אמרה כל מה שרציתי להגיד 😊
כן אני יודע..
פשוט אצלי בעייה שאני חושב יותר מדי 😊
QUOTE אבל מה שניסיתי לומר שאל תיתן לאנשים אחרים להכתיב לך את החיים. אני חושבת שהבנת
זה אני לא נותן,כי אני לא יכול לחיות בלי שלמות עם עצמי,לכן אני תמיד עושה מה שאני מרגיש לנכון
QUOTE אני מקווה שתגיע להחלטה הנכונה
בהצלחה
תודה ונראה לי כבר הגעתי
בהזדמנות הראשונה אני אשאל אותה מה היא חושבת על להפגש,מתישהוא בחופש
יופייייייייי
שיהיה המון בהצלחה!!!
ואל תשכח לעדכן!😊
כן אני יעדכן
ואפילו אם אני לא יהייה לי הזדמנות,ביומיים הקרובים
לא נורא,יש לי מספר איי סי של חברה שלה 😊
סיבכת אותיי.!!
אבל דבר 1 הבנתי..
שאתה חייבבבבבבבבבבב לעשות או ללכת לפי הרגשות..
עם לא תנסה בחיים לא תדע תחשבו על זה=)..
רנוש..