QUOTE (_NoAnGeL_ @ 28/09/2005) בהצלחה!!!!
תודה 😊
טוב צעד ראשון עשיתי,השגתי את מספר פלאפון שלה ממנה 😊
עכשיו נחשוב איך להתקדם הלאה =)
אממ אתה יכול להשתמש בו 😛 🙄
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 30/09/2005) אממ אתה יכול להשתמש בו 😛 🙄
כן אני יודע
ואני אשתמש בו 😊
רק עוד לא החלטתי מתי
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 30/09/2005) תתקשר אליה ביום שישי 😊
זה לא יהייה מהר מדי?
QUOTE (son_of_rain @ 30/09/2005) QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 30/09/2005) תתקשר אליה ביום שישי 😊
זה לא יהייה מהר מדי?
לא.
אם לקחת את הטלפון ולא תתקשר היא תחשוב שסתם לקחת ואולי את לא רציני.
וזו הזדמנות טובה כי שבוע הבא חג אולי היא לא תיהיה בבית, תסע למשפחה וכאלו...
QUOTE לא.
אם לקחת את הטלפון ולא תתקשר היא תחשוב שסתם לקחת ואולי את לא רציני.
וזו הזדמנות טובה כי שבוע הבא חג אולי היא לא תיהיה בבית, תסע למשפחה וכאלו.
הבעייה שלא אמרתי למה לקחתי את המספר,פשוט לא הייה לי ממש זמן
ואני לא חושב שהיא תיסע לאנשהוא,כי אם אני לא טועה היא חייה עם משפחה שלה
ולא יודע אם היא הבינה שאני רוצה משהוא לפתח איתה,אז לכן כדי ישר לא להפחיד אותה 😊
אני חושב להתקשר רק אחרי שבת או שבשבת
איך שאתה מרגיש...
אולי לפני תדבר איתה בטלפון סתם... ורק אחר כך תתקשר בשביל להציע.
אני מרגיש שאני לא צריך למהר
כי יש לה שנת לימודים עמוסה ולא נראה לי שהיא רוצה מישהוא עכשיו
ולכן אם אני ממש מהר אתקדם,היא פשוט יכול לדחות אותי לא בגלל שאני לא מוצא חן בעינייה אלה בגלל פחד שאני יפריע לה בלימודים
אבל נראה 😊
ותודה על התגובות
חלאס לבלבל ת'מוח פשוט תתקשר אליה וזהו!!!! ותתקשר אפילו היום!
ענבל
לא היום היא הולכת לחברה שלה
אם כבר מחר
אבל אין לי מושג מה אני אגיד לה 😊
אז מחר חח
תגיד: "היי מה קורה? נזכרתי שלקחתי ממך מספר אז החלטתי לעשות בו שימוש... אז מה שלומך?"
מפה פשוט תזרום עם השיחה
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 30/09/2005) אז מחר חח
תגיד: "היי מה קורה? נזכרתי שלקחתי ממך מספר אז החלטתי לעשות בו שימוש... אז מה שלומך?"
מפה פשוט תזרום עם השיחה
נראה לי ששכנעת אותי 😊
מחר בערב אני כנראה אתקשר אלייה
זה הולך להיות קשה 😂