פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי התנשקתי 3 פעמים בשבוע - מה זה אומר עלי?...

התנשקתי 3 פעמים בשבוע - מה זה אומר עלי?

✍️ דיזלית 📅 24/09/2005 07:45 👁️ 630 צפיות 💬 37 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 3
תראו,
אולי בכותרת לא ממש הבנתם..
אבל אני חייבת את דעתכם בנושא,

אני בת 14 כיתה ט' ויש לי כל מיני ידידים,
גדולים,
קטנים,
בגיל שלי,
אז קיצר השבוע יום ראשון, ידיד שלי בכיתה ח' בא כזה ונתן לי נשיקת שלום בפה,
יעני הדביק אותה בנשיקה,
אחרי זה יום שני נפגשתי עם ידיד שלי כיתה י' מתחת לבית שלי ויצאנו קצת להסתובב,
איתו ממש התנשקתי,
אותו אחד כאילו יצא לנו מלא פעמים כשנפגשנו סתם ככה לתת פה נשיקה שם נשיקה,
אבל הפעם התנשקנו די הרבה,
ואתמול, יום חמישי, מרוב געגועים וכל מיני מחשבות,
הזמנתי (ברוב טיפשותי?! או שלא?!) את האקס שלי (- כיתה יא'), בנאדם שדי פגע בי,
אלי הבית באמצע הלילה, וכל הלילה היינו ביחד,
והתנשקנו המון, לא עשינו דברים אחרים אבל התנשקנו מלא,

מה אתם אומרים?
לפי דעתכם זאת התנהגות זנותית?
אני אישית לא מרגישה ככה, ושלמה עם כל מה שעשיתי,
פשוט החברות "הטובות" שלי נהנות לעשות לי רע ולחלק לי "מחמאות!!!


תגיבו..!!!

גם לי יש חברה שהגיבה לא משהו לדברים מסויימים
קחי את זה בקטנה... את לא חברה של אף אחד ולא חייבת כלום לאיש
אז זהו תהני מזה 😊
שמעי תכלס זה דיי "זנותי" למרות שזו רק נשיקה, אבל כל יום להתנשק עם מישהו אחר? זה לא ממש במקום לפי דעתי אפילו שזה היה סתם...
אבל אם טוב לך עם זה.. סבבה....
זובי על כולםםם!!
תעשי מה שבראש שלך וחברות שלך כלבות מסריחות אם זה מה שהן גורמות לך להרגיש חכיי הגלגל התהפך ואת תיראי שהן ידפקוו!!!
QUOTE שמעי תכלס זה דיי "זנותי" למרות שזו רק נשיקה, אבל כל יום להתנשק עם מישהו אחר? זה לא ממש במקום לפי דעתי אפילו שזה היה סתם...
אבל אם טוב לך עם זה.. סבבה....


צודקת אם את שלמה עם זה אז סבבה
להן זה יעבור...

QUOTE זובי על כולםםם!!
תעשי מה שבראש שלך וחברות שלך כלבות מסריחות אם זה מה שהן גורמות לך להרגיש חכיי הגלגל התהפך ואת תיראי שהן ידפקוו!!!

אהה קצת הגזמנו לא?!הן חברות שלה עדיין!
QUOTE גם לי יש חברה שהגיבה לא משהו לדברים מסויימים
קחי את זה בקטנה... את לא חברה של אף אחד ולא חייבת כלום לאיש
אז זהו תהני מזה 
אני מנסה להנות רק הורסים לי את זה..

QUOTE שמעי תכלס זה דיי "זנותי" למרות שזו רק נשיקה, אבל כל יום להתנשק עם מישהו אחר? זה לא ממש במקום לפי דעתי אפילו שזה היה סתם...
אבל אם טוב לך עם זה.. סבבה....
תראי זה לא כל יום.. זה כולה 2
והראשון שקטן ממני זה היתה נשיקת שלום כזאת שהוא בא - נתן - הלך..
אבל עם זאת דעתך, אוקיי.. הלוואי חברות שלי היו עונות לי ככה!!

QUOTE זובי על כולםםם!!
תעשי מה שבראש שלך וחברות שלך כלבות מסריחות אם זה מה שהן גורמות לך להרגיש חכיי הגלגל התהפך ואת תיראי שהן ידפקוו!!!
קצת נסחפנ ו, אבל גם קצת לא,
אני לא יכולה לתאר לכם אפילו תיחס המעצבן שלהם!!!

QUOTE QUOTE שמעי תכלס זה דיי "זנותי" למרות שזו רק נשיקה, אבל כל יום להתנשק עם מישהו אחר? זה לא ממש במקום לפי דעתי אפילו שזה היה סתם...
אבל אם טוב לך עם זה.. סבבה....
צודקת אם את שלמה עם זה אז סבבה
להן זה יעבור...

QUOTE זובי על כולםםם!!
תעשי מה שבראש שלך וחברות שלך כלבות מסריחות אם זה מה שהן גורמות לך להרגיש חכיי הגלגל התהפך ואת תיראי שהן ידפקוו!!! 
אהה קצת הגזמנו לא?!הן חברות שלה עדיין!
אני כן שלמה עם זה,
אבל החברות האלה גרמות לי להתחיל לחשוב על כל מיני דברים "שאני"
מאמי אני לא יגיד לך את דעתי
לא לטובה ולא לרעה
אבל כן אני יגיד לך שאל תקשיבי
למה שאחרים אומרים לך
תעשי מה שטוב לך ואיך שטוב
לך מתי שטוב לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 24/09/2005) מאמי אני לא יגיד לך את דעתי
לא לטובה ולא לרעה
אבל כן אני יגיד לך שאל תקשיבי
למה שאחרים אומרים לך
תעשי מה שטוב לך ואיך שטוב
לך מתי שטוב לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מנסה לעשות את זה,
למרות שאני לפעמים מרגישה חרא עם מה שאני עושה,
ולפעמים בסופו של דבר הדברים שאומרים לי נכנסים לי חזק
ואז הם גורמים לי להרגיש חרא מבינה??
תודה בכל מקרה מאמי.. =)
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 24/09/2005) גם לי יש חברה שהגיבה לא משהו לדברים מסויימים
קחי את זה בקטנה... את לא חברה של אף אחד ולא חייבת כלום לאיש
אז זהו תהני מזה 😊
מסכימה..
א.מזה אומר?
אומר שיש לך מזל 😊
חח סתם..שכיף לך..או לא יודעתתת
ב.מה לעשות?
תעשי מה שטוב לך
ותלמדי לקבל גם תגובות שליליות..חברות אמיתיות אומרות מה שהן חושבות ולא מה שאת רוצה לשמוע
אםחברות שלך הגיבוקשה..סימן שהייתה להן סיבה..אל תקחי ללב..תשמעי לעיצות של אחרים ושל בעלי ניסיון אבל בסופו של דבר את עושה ומחליטה מה לעשות לא?!
אז תהני... 😊

-אפרסקסית-
😊 לודה אני שמחה שעוד מישהי הגיבה..

אפרסקסית - תראי נכון שצריך ללמוד לקבל תגובות שליליות אבל לא כמו :
"איזה זונה" "איזה זולה" "עכשיו אני מבינה למה הוא אומר שהיא סנובית ואת לא" וכו' וכו' וכו'
אני אישית נפגעת מתגובות כאלה ואני חושבת שכל אחת היתה נפגעת מהם,
ועם כבר מדברים, הן ממש לא בעלות נסיון..!!

חח הרגת אותי,
זה שיש לי מזל זה ממש לא,
זה אולי סתם במקרה נפלת על הבנים החרמנים או על אלה שחושבים שהם הכי טובין - כמו האקס שלי..
תודה בובה שמחתי לקבל תתגובה שלך!
שמעי בובה זה הגיל שלך.. תנצלי אותו.. תעשי מה שבא ל-ך!!
ואני מסכימה עם אפרסקית
QUOTE (דיזלית @ 24/09/2005) 😊 לודה אני שמחה שעוד מישהי הגיבה..
חח אבל זהמה שאני חושבת 😊
אין בזה משהו רע.. זה הגיל זכותך להנות, את לא פוגעת באף אחד עם המעשים האלו..
אז כאילו למה לא? בכיף אפילו.....
מזה אומר עלייך.. אמ... שאת אוהבת להתנשק ?!..

גם אני!!!!!!!!!!! 😁 😁
מי שאמרה פה שחברות אומרות את האמת ולא מה שאני רוצה לשמוע...
אז יש דרך להגיד דברים לא ממש טובים לחברה שלך
להגיד לה את שרמוטה זאת ממש לא הדרך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך