QUOTE שמעי בובה זה הגיל שלך.. תנצלי אותו.. תעשי מה שבא ל-ך!!
ואני מסכימה עם אפרסקית
זה מה שהחלטתי לעשות אבל כאילו זה לא נראה כזה זנותי?
יום אחד אני עם ההוא? יום אחד אני עם השני? יום אחד עם השלישי?
QUOTE QUOTE לודה אני שמחה שעוד מישהי הגיבה..
חח אבל זהמה שאני חושבת
אין בזה משהו רע.. זה הגיל זכותך להנות, את לא פוגעת באף אחד עם המעשים האלו..
אז כאילו למה לא? בכיף אפילו.....
נכון שאני לא פוגעת באפ'חד.. אבל אולי אני פוגעת בעצמי,
בשם שלי?
אני גם כמוכם חושבת שזה הגיל של להנות אבל זאת לא הגזמה?
(אני שואלת את כל השאלות האלה כדי לדעת שאולי אני טועה שאולי זאת באמת התנהגות זנותית!)
QUOTE מזה אומר עלייך.. אמ... שאת אוהבת להתנשק ?!..
גם אני!!!!!!!!!!!
רק אוהבת?? זה אחד הדברים הכי כיפים שיששש..
והאקס שלי מנשק כזה טובבב.. גרררר
QUOTE מי שאמרה פה שחברות אומרות את האמת ולא מה שאני רוצה לשמוע...
אז יש דרך להגיד דברים לא ממש טובים לחברה שלך
להגיד לה את שרמוטה זאת ממש לא הדרך
מסכימה איתך..
בגלל זה רציתי לשמוע עוד דעות בנושא!
QUOTE (דיזלית @ 24/09/2005) QUOTE QUOTE לודה אני שמחה שעוד מישהי הגיבה..
חח אבל זהמה שאני חושבת
אין בזה משהו רע.. זה הגיל זכותך להנות, את לא פוגעת באף אחד עם המעשים האלו..
אז כאילו למה לא? בכיף אפילו.....
נכון שאני לא פוגעת באפ'חד.. אבל אולי אני פוגעת בעצמי,
בשם שלי?
אני גם כמוכם חושבת שזה הגיל של להנות אבל זאת לא הגזמה?
(אני שואלת את כל השאלות האלה כדי לדעת שאולי אני טועה שאולי זאת באמת התנהגות זנותית!)
סתכלי.. דעתי.. את לא עושה שום דבר רע.
ולא פוגעת בשום שם שלך וזה כזה בולשיט.. ואם חברות שלך מפיצות שאת ככה וככה אז הן לא חברות.
לדעתי אין בזה שום דבר, שום שם ולא בטיח.
תעשי מה שברא שלך ותשימי זין.
זה לפחות מה שאני הייתי עושה.
ואת העיקרון הזה של לעשות מה שבראש בלי להתחשב אני עושה, תאמיני לי.. רק יקל על החיים שלך.
תראי אם את חושבת שיצא לך שם פשוט אל תעשי את זה יותר
אם זה גורם לך לכ"כ הרבה שאלות ספקות והרגשות רעות..
פשוט תמצאי רק אחד להתנשק איתו קבוע ואז לא יהיו בעיות חח 😉
תעשי מה שטוב לך..
פשוט הידיד שלך הזה מכיתה י'..יש מצב שהוא נישק אותך כי הוא אוהב או בגלל שהוא מנצל
אל תתני לו לחשוב שכל פעם תתנשקו..וגם אל תיפגעי בו כי היית עם האקס..
ברור שלא התכוונתי לזה שתקשיבי להן שהן מדברות עליך ואומרות שאת זונה וכאלה...
אלא שתקשיבי לעיצות חכמות...
גיל ההתבגרות- תהני אבל שמרי על עצמך! את בסדר גמור! חברות שלך מקנאות זאת תגובה טבעית לחלוטין! תהני בחייך! 😉
מאמי..אין לך שוםםם אבל שוםם סיבה לדאוג.. נשיקה זה כלום..הן אומרות לך את זה מקנאה ב-ד-ו-ק!!
אני מבינה מאמי
אבל בעיקרון את צריכה
לעשות רקק מה שטוב לך
לא מה שאנשים אחרים
חושבים שיהיה לך טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נשיקה זה לא כלום
אם באמת תתחילי להתנשק עם כל אחד באמת יצא לך שם
כי ברגע שנשיקה זה כלום אין בעיה להתקדם לדברים יותר "חשובים"
ומשם הדרך בכלל קצרה
אילניתושקה יש לך שגיאת כתיב בגליטר... צריך לכתוב עם הנעל ולא אם הנעל... חחח
קודם כל תודה לכולכן, בננות שמחתי לקרוא את התגובות שלכן =]
דבר שני, תראו,
יש כאלה שכתבו פה שנשיקה זה סתם - אז דעתי היא הפוכה, נשיקה זה לאסתם,
זה דבר שב"כ עושים מתוך משיכה או אהבה,
מה שיש לי לאקס ולאותו ידיד בכיתה י',
יש כאלה שכתבו כאן שחברות שלי מקנאות - אני לא יודעת עם זה נכון,
אבל בכל אופן זה לא היה נראה ככה, למרות שאני בטוחה שגם הן היו רוצות להתנשק עם האהבות שלהן ולא יצא להן,
הן הראו יותר את הזילזול שלהן, אולי גם קצת דאגה, וגם כעס (??) בתגובה שלהן,
אז אין לי מושג אפילו איך להגדיר תתגובה שלהן יחד עם המילים היפות שהן זרקו...
_NoAnGeL_ - בקשר לאחת התגובות שלך בעמוד הזה כאן למעלה,
אני אישית מרגישה עם זה מצויין, כאילו סה"כ רציתי קצת להנות ונהנתי והרבה,
אני לא יודעת עם זה יחזור על עצמו אבל בכל מקרה בפעמיים האלה נהנתי ומאוד ככה שאין לי ספקות במעשים שלי,
אבל בכל זאת חברות שלי גורמות לי לחשוב שאולי באמת יצא לי מזה שם, ובכלל זה רציתי עוד דעות בעניין,
חחחחח למצוא מיש'ו קבוע להתנשק?!
על זה לא חשבתי, חיחיחי אבל גם אותם אני לא יקח ככאלה, למה הם ירצו הרבה דברים מעבר!
ושוב תודה לכולכן על העצות ועל העידוד,
עכשיו אני לגמרי לא מרגישה רע עם מה שעשיתי,
ולהיפך אני נהנת להזכר בפגישות האלה 😊
ועכשיו גם הגעתי למסקנה:
אני יעשה מה שבא לי, מה שבראש שלי, ומה שאני חושבת שנכון בשבילי,
אומנם אני ישמע עצות של חברות אבל עדיין אני לא ממש ישים על התגובה שלהן..
=)
😊
תעשי חיים!אבל לא לשכוח גבולות!
תליי אני אמרתי לך מה אני חושבתת
ואני ודנה דיברנוו על זה אתמולל
תעשיי המ שבראשש שלךך
אבל אל תחשבי שדנה לא ראתה אותך בוכהה=> היא ראתהה
אנחנו כבר לא יכולות לעשותת כלוםםם
עם אמיל? אתם יזיזים עםם רן זה היה בטעות... אבל עם רון? אתת דפקוה ואת יודעת שאיך שהוא יחזור למור עוד פעםם את תבכיי
אז ח=ב=ל
אפרסקסית - בטוח שיהיו גבולות..
לין תראי.. נכון שדנה ראתה אותי בוכה ושבכיתי, אבל אי אפשר להתקע בעבר,
צריך להמשיך לחיות, אחרת אני ימשיך לבכות ולהיות באבל,
אחרי שרון הלך אלין הייתי הילדה הכי מאושרת בעולם, יה לי כיף, וזהו עבר,
אני לא חושבת שזה יחזור על עצמו, צריך קצת להנות בחיים, נהנהתי וזהו נגמר,
אותו דבר עם אמיל, אני לא חושבת שזה יחזור על עצמו,
אפילו אותו יום במתחם, הנשיקת שלום שלנו היתה בצד של השפתיים ממש בקצה,
וזה קרה בטעות, שנינו באנו לתת בלחי וזה מה שיצא אז ככה שאנחנו גם לא ידידים,
ולא אלין רון לא יחזור למור, וגם עם כן זאת בעיה שלהם,
עכשיו הם נפרדו, לי אין חבר, רציתי קצת להנות מה יש?!
ונחמד שאת מדברת עם דנה ולא מספרת לי..
אין כלוםם זהה טוב להנותת ואני לא אומרתת שלאאא
אבלל אני מקווה בשבילךך שלא תבכיי
אל תנסי לחשוב מה חושבים עלייך
תנסי לחשוב אם את חושבת שזה בסדר
ואם זה בסדר - הדין הוא לאלוהים.