שמעי אני בגיל שלך...
דבר ראשון לילד בכיתה ח' הייתי מלבישה כאפה...את צריכה שיכבדו אותך..
יוצא לפמיםם להיתנשק עם כמה אנשים בשבוע אבל ככה סתם זה לא הכי נורמלי את יודעת...
לדעתי זה ממש לא זנותי אבל לדעתי תפסי לך איזה חבר מישהו שמושך אותך והכל ותיתנשקו חופשי...
כי מה שאת עושה זה לא זנותי אבל ילדים שיודעים על זה מנפחייםם את זה ויצא לך שם של זונה..
QUOTE (אלין_הבובה @ 25/09/2005) תליי אני אמרתי לך מה אני חושבתת
ואני ודנה דיברנוו על זה אתמולל
תעשיי המ שבראשש שלךך
אבל אל תחשבי שדנה לא ראתה אותך בוכהה=> היא ראתהה
אנחנו כבר לא יכולות לעשותת כלוםםם
עם אמיל? אתם יזיזים עםם רן זה היה בטעות... אבל עם רון? אתת דפקוה ואת יודעת שאיך שהוא יחזור למור עוד פעםם את תבכיי
אז ח=ב=ל
קוראים לך אלין?!?!
וואי נדירר לשמועע ת'שם הזה חח..גמלי קוראים ככה..
מאיפה את??
דוגרי כייף לך?!?!נהנת?!? את שלמה עם עצמך!?!
יופי מי הם שיבואו וייתנו לך "מחמאות"...
כול עוד טוב לך עם זה אז יופי!!
תהני!!!
QUOTE אל תנסי לחשוב מה חושבים עלייך
תנסי לחשוב אם את חושבת שזה בסדר
ואם זה בסדר - הדין הוא לאלוהים.
תודה על העידוד מותק.. שיפרת לי תמצברוח..
אני באמת ינסה לחשוב ככה!!
QUOTE שמעי אני בגיל שלך...
דבר ראשון לילד בכיתה ח' הייתי מלבישה כאפה...את צריכה שיכבדו אותך..
יוצא לפמיםם להיתנשק עם כמה אנשים בשבוע אבל ככה סתם זה לא הכי נורמלי את יודעת...
לדעתי זה ממש לא זנותי אבל לדעתי תפסי לך איזה חבר מישהו שמושך אותך והכל ותיתנשקו חופשי...
כי מה שאת עושה זה לא זנותי אבל ילדים שיודעים על זה מנפחייםם את זה ויצא לך שם של זונה..
חחח חמודה..
לתת לו כאפה זה לדעתי קצת מוגזם.. זה גם לא ממש הפריע לי.. והוא מכבד אותי טוב מאוד ככה שאותו לא צריך לחנך..
אני יודעת שזה לא הכי נורמלי אבל ככה יצא.. אני כרגע לא רוצה חבר בגלל זה אני מסכימה לעצמי להפגש עם כל מיני ידידים שליי..
וזהו, זאת הבעיה.. שאפ'חד לא יודע מי זה חוץ משני חברות שלי דודה שלי אלין והידיד הכי טוב שלי..
אז עם אפ'חד לא יודע לא אמור לצאת לי שום שם!!
QUOTE QUOTE QUOTE (אלין_הבובה @ 25/09/2005)
תליי אני אמרתי לך מה אני חושבתת
ואני ודנה דיברנוו על זה אתמולל
תעשיי המ שבראשש שלךך
אבל אל תחשבי שדנה לא ראתה אותך בוכהה=> היא ראתהה
אנחנו כבר לא יכולות לעשותת כלוםםם
עם אמיל? אתם יזיזים עםם רן זה היה בטעות... אבל עם רון? אתת דפקוה ואת יודעת שאיך שהוא יחזור למור עוד פעםם את תבכיי
אז ח=ב=ל
קוראים לך אלין?!?!
וואי נדירר לשמועע ת'שם הזה חח..גמלי קוראים ככה..
מאיפה את??
אלין גרה בעפולה.. כפרה עליה הדודה הכי יפה שישששששש..
זה באמת שם נדיר ויפה..
QUOTE דוגרי כייף לך?!?!נהנת?!? את שלמה עם עצמך!?!
יופי מי הם שיבואו וייתנו לך "מחמאות"...
כול עוד טוב לך עם זה אז יופי!!
תהני!!!
כיף לייי
נהנתיייי
שלמה עם עצמיייי
מי הם שיבואו ויחלקו מחמאות? הן בעיקרון החברות הכי טובות שלי..
תנקססס מאמי לי טוב מאוד עם זה!!
😊
תעשי מה שטוב לך, מה שבא לך, מה שאת נהנת ממנו ו**ן על כולם!
וכמו שאמרו פה, תדעי רק להציב גבולות.
העיקר שתהני!
תנצלי את הגיל הזה כי הוא לא יחזור לעולם =))
מואה,
-ניבו'ש- 😊
תנקססס מאמי..
אני יודעת ויידע להציב לעצמי וגבולות..
וזה מה שהיה לי טוב, זה מה שהיה בא לי, באותו רגע שמתי באמת **ן על כולם
רק אחר כך קפצו כל מיני הערות!
QUOTE (אשכנזי_כוסון @ 25/09/2005) אל תנסי לחשוב מה חושבים עלייך
תנסי לחשוב אם את חושבת שזה בסדר
ואם זה בסדר - הדין הוא לאלוהים.
מסכימה לחלוטין!
😉
לא יודעת מה אני חושבתת על זה
אבל אם את שלמה עם זה
זה מה שחשוב באמת
וחבל מאוד שהחברות שלך ככה מבינות אותך..=\
אבל אם את שלמה עם זה
שימי זין מה שהחברות אומרות
ומה שכל אחד אחר יגיד