טבעי ועוד איך טבעי.
זה טבעי לאהוב מישו או משו לא מנה אם זה זכר או נקבה או כלב או כלבה או קוף וקופה...
בנות יכולות להיות עם בנות בדיוק כמו שהן יכולות להיות על בנים וכנ"ל על בנים. אני אישית חושבת שאנשים נגד ההומואים והלסביות לא כי זה מגעיל אותם, (טוב נו זהמגעיל חלק) אלא בגלל שזה לא מוביל להמשכיות.
ומן הסתם אם אין המשכיות זה הופך את זה ל"לא טבעי"...
מגעיל?? את כל אחד משהו אחר מגעיל..
QUOTE (OverrLove @ 29/08/2005) לדעתי זה טבעי..אנשים נולדים ככה. טבעי לא?
לא מאמי הם ממש לא נולדים ככה..
הם במשך הזמן מגלים את זה..יש כאלה שבגיל צעיר ויש כאלה שבגיל מאוחר יותר..
בדרך כלל מגלים את זה בגיל 16 ומעלה..
לסביות זה יותר טבעי..
בנות נמשכות אחת אל השניה יותר.. הן מתנשקות בפה
מתחבקות... אומרות לשניה אני אוהבת אותך..
לעומת זאת בנים הם לא כאלה.. לסביות יותר טבעיי
למרות שאני אוהבת את זה שיש הומאים.. זה דבר יפה!
aline_angel
זה מועבר דרך גנים...אז הם נולדים ככה.
וכנראה זה מתפרץ בגיל העשרה...
QUOTE (OverrLove @ 29/08/2005) @Terayon
כן נולדים ככה, זה מועבר בגנים.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😁
הרגת אותי מצחוק את קורעת!
מי טחן לך בשכלללל?!!?
ביכלל בת כמה את??
ואל תיפגעי או משהו זה לא הכוונה...אבל אני פשוט לא מבינה איך ביגלל עלה לך בראש לחשוב ככה!
QUOTE (such a BABE @ 31/08/2005) אתם יכולים להסביר לי מה "טבעי" כל כך???
אם זה היה כל כך טבעי איך זה שנבראו זכר ונקבה להתחיל את הקיום האנושי??
ואיך זה שלתיבה העלו זכר ונקבה מכל מין??
אם זה היה כל כך טבעי למה לא ליצור אדם ואדם 2 הא?
או מה רע בשני גמלים??
יש בזה משהו טבעי זה לא..
אבל זה אפ'חד לא יכול להיתנגד לרצונות שלו..אלה עם כן הוא ממש דוחק את זה
עם בן נימשך לבן שימשך מה מפריע לך?..
לא יודעת לי אישית אין בעיה עם זה בגרושש..
טבעי זה לא למה פעם זה לא היה קיים..
חוזמזה עם זה היה טיבעי כל כך אז בת ובת היו יכולות להיכנס להריון או ההפך...
ככה שבוא נגיד שה' לא תיכנן את זה ששני אנשים מאותו המין יהיו ביחד..
אני חושבת שהומואים
אבל אין לי שום בעיה עם הומואים או לסביות 😊
לדעתי הומואים הם הידידים הכי טובים😊