לא יודע למה אבל נראה לי שלסביות זה משו יותר טבעי...לא יודע איך להסביר את זה...
שניהם נראה לי טבעי לחלוטין!
שניהם לא טבעיים בכלל...זה חריג
זה לא נראה לי חריג..
אבל גם לא טבעי..אני גלדתי בסביבה שאין הרבה כאלו ככה שאני לא רגילה..אני בטוחה שאם הייתי חיה בסביבה שיש שם הרבה הומואים/לסביות זה היה נראה לי טבעי לגמרי...
אין לי בעיה איתם חח הם אנשים נחמדים...
ואם זה מה שטוב להם..שיהנו 😉
such a BABE
תסבירי תמילה חריג??????
אף אחד לא טיבעי כי בעיקרון זה לא צריך לקרות. אבל אין לי בעיה לא עם זה ולא עם זה... מי שהומו או מי שלסבית שיהיה להם לבריאות. לא מפריע.
אני עם הדעה חייה ותן לחיות
ככה ששניהם בסדר לדעתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני חושבת שזה לא טבעי אבל זה נורמלי.... 😁
QUOTE (רומי_המאמי @ 29/08/2005) אני חושבת שזה לא טבעי אבל זה נורמלי.... 😁
אההעהעהעה ??... חחחחח 😕
QUOTE אף אחד לא טיבעי כי בעיקרון זה לא צריך לקרות. אבל אין לי בעיה לא עם זה ולא עם זה... מי שהומו או מי שלסבית שיהיה להם לבריאות. לא מפריע. צודקת 🙄
QUOTE (רומי_המאמי @ 29/08/2005) אני חושבת שזה לא טבעי אבל זה נורמלי.... 😁
אהההה בטח.. זה הגיוני... חחחח
לבקשת י-ע-ל
חריג ( מתוך המילון הרשמי של WORD) :
סוטה (ת'):
-סוטה
-מעוות
-פרוורטי
אנורמאלי (ת'):
-אנורמאלי
מוזר (ת') :
-מוזר
-משונה
-ביזארי
-זר ומוזר
סורי לא הייתה הגדרה לזה ב"אבן שושן" מספק אותך?
QUOTE (such a BABE @ 29/08/2005) QUOTE (רומי_המאמי @ 29/08/2005) אני חושבת שזה לא טבעי אבל זה נורמלי.... 😁
אהההה בטח.. זה הגיוני... חחחח
לבקשת י-ע-ל
חריג ( מתוך המילון הרשמי של WORD) :
סוטה (ת'):
-סוטה
-מעוות
-פרוורטי
אנורמאלי (ת'):
-אנורמאלי
מוזר (ת') :
-מוזר
-משונה
-ביזארי
-זר ומוזר
סורי לא הייתה הגדרה לזה ב"אבן שושן" מספק אותך?
חחחח התכוונתי זה לא אמור להיות ככה אבל זה קיים ומקובל =] חחח 😁
לדעתי זה טבעי..אנשים נולדים ככה. טבעי לא?