לא נולדים ככה...זה מצב שבו את נמשכת אל בני המין שלך
ואת זה את מגלה רק במשך השנים
@Terayon
כן נולדים ככה, זה מועבר בגנים.
אנשים נולדים עם הנטייה מינית למין שלהם או למין השני..זה בדוק..
ולדעתי זה טבעי בעיקרון ואין מה להשוות אבל אני הולכת יותר לכיוון הלסביות כי לבנות יש יותר
משיכה למין שלהן מאשר לבנים, שהם חושבים על זה בא להם להקיא..חחח ((ברוב המקרים))
אגב..פעם ביוון לא היה איש שהוא לא היה הומו..ומי שלא היה הומו הוא היה ה"לא נורמלי"
ומשם זה הגיע כל ההומוסקסואל והלסביות וכו' וכו'..
ועוד משהו...חחח שהגברים היו בוגדים בנשים שלהם..זה היה ברוב המקרים עם בנים...
היו ימים =)
QUOTE אנשים נולדים עם הנטייה מינית למין שלהם או למין השני..זה בדוק..
ולדעתי זה טבעי בעיקרון ואין מה להשוות אבל אני הולכת יותר לכיוון הלסביות כי לבנות יש יותר
משיכה למין שלהן מאשר לבנים, שהם חושבים על זה בא להם להקיא..חחח ((ברוב המקרים))
כנ"ל 😉
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
כנ"ל
את לא תתפסי בן תופס בן אחר בחזה...רק בנות עושות את זה
וזה מזה מחרמן 🙄
QUOTE (רומי_המאמי @ 29/08/2005) אני חושבת שזה לא טבעי אבל זה נורמלי.... 😁
😊 מסכימה!
אין לי בעיה עם אפ'חד מהם =]
כל אחד אוהב מה שהוא אוהב ואין לאפ'חד סכות לשפוט אותו על זה..=]
לדעתי 😉
QUOTE (buster @ 29/08/2005) שניהם נראה לי טבעי לחלוטין!
אני עם אותה הדעה ..
אני למשל נגעלת מזה אבל אני הכי מכבדת אותם כל אחד ומה שהוא אוהב 😉
לא יודעת למה אבל הומואים
=\
QUOTE (Corali333 @ 30/08/2005) QUOTE (buster @ 29/08/2005) שניהם נראה לי טבעי לחלוטין!
אני עם אותה הדעה ..
אני למשל נגעלת מזה אבל אני הכי מכבדת אותם כל אחד ומה שהוא אוהב 😉
בדיוק 😊
אתם יכולים להסביר לי מה "טבעי" כל כך???
אם זה היה כל כך טבעי איך זה שנבראו זכר ונקבה להתחיל את הקיום האנושי??
ואיך זה שלתיבה העלו זכר ונקבה מכל מין??
אם זה היה כל כך טבעי למה לא ליצור אדם ואדם 2 הא?
או מה רע בשני גמלים??