האם יש כזה דבר בכלל- חבר/ה הכי טוב/ה ?...
ואם כן.. ספרו עליה/עליו..
איך הכרתן/ם?
כמה זמן אתם/אתן חברים/ חברות ?
האם אתם סומכים עליהם.?
מה אתם אוהבים לעשות יחד..?
ותצרפו תמונה שלכם יחד.. אם 😊
שתפו אותי.. חחחח ואת כולנו בכלל.. 😁
****
אני אתחיל ...
קוראים לה ילנה, חחח ילנה הפוצית 😊
וניפגשנו בתיכון, בכיתה י"א, למדנו יחד בשיעורי מתמטיקה...
כך שאנחנו חברות כבר שנתיים וחצי..
אני סומכת עליה והיא הראשונה שאני מספרת לה הכל !.. כל מה שקורה לי...
אני והיא מבינות את ת'שניה באופן מוחלט..
אנחנו עושות הכל ביחד, אז בזמנו למדנו יחד למבחנים ולבגוריות, מדברות שעות בטלפון.. ניפשות עושות שופינג, יוצאת למסיבות, מרכלות על בנים... אני לא יודעת איך אני אדמיין את חיי בעלדיה.. 😁
איזה חמודות...
לי יש 5 חברות הכי טובות..
האמת היא שיש לי 3 חברות שהן מעבר לחברות הכי טובות שלי
הן ממש כמו האחיות שלי (ענבל, דקלה וארבל)
בכל מקרה אני לא אפרט כאן על כולן רק על אחת
שהיא כאן באתר (כדי לא להעמיס עליכם יותר מידי).
קוראים לה ענבל והיא מנהלת פורום של החופש הגדול
ומנהלת את הפורום של העלאת תמונות ופלשים כאן באתר (=
אמממ.. אני לא יכולה לתאר אותה במילים רק לומר שהיא הכי מדהימה בעולם
נורא כיף לי לדבר איתה על ה-כל, כיף לי ללכת איתה לשופינג,
לסרט, או כל דבר אחר שאנחנו עושות יחד- פשוט כיף לי איתה.
הכרתי אותה ממש לעומק בבית ספר בכיתה י"א.
מאז היא סובלת אותי מסכנה...
😕 😊
לי יש 2 שהם ממש ממ שטובות יענו מעל כולם הם כמנו אחיות שלי ואני בוטחת בהם וכשאני זקוקה להםם הם תמיד פה בשבילי!
בעיקרון יש לי 3 חברות הכי טובות כשכל אחת והשגעונות שלה
אחת מהן הכי נוח לי לבלות איתה כי היא משוחררת כזאת בלי יותר מידי סטנדרטים
עם השנייה אני בקשר טלפוני כל יום כמה שעות ואנחנו מתקשרות אחת לשנייה כשמשעמם וכו' אבל לאחרונה הבנתי עליה כמה דברים
השלישית היא פשוט החברה הכי טובה של הראשונה וככה לא נראה לי שהייתי ממש בקשר כ"כ טוב איתה
יש לי כמה חברות הכי טובות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
האם יש כזה דבר בכלל- חבר/ה הכי טוב/ה ?... בטח!!!!
ואם כן.. ספרו עליה/עליו.. אוקי. קוראים לה ורה.. והיא הילדה הכי חמודה ויפה בעולם!! אני פשוט חולה עליה.. חח והיא בדוגרי הבנדם שיודע עלי הכי הרבה!
איך הכרתן/ם? הכרנו מכיתה ב'.. אבל נעשנו להיות חברות בכיתה ה' - היינו צריכות להגיש עבודה יחד... =)
כמה זמן אתם/אתן חברים/ חברות ? אמ... משו כמו 4 שנים... אבל היה לנו ריב ליפני שנה וחצי של איזה חודשיים...
האם אתם סומכים עליהם.? בעיניים עצומות
מה אתם אוהבים לעשות יחד..? הכל!! חחח
😉
יש לי 3 חברות הכי טובות: שני (אנטנה), לוטם ונופר (הן בקושי כותבות בפורום).
אני חברה שלי שני 4 שנים ניפגשנו בקורס מתמטיקה חחחחחחחח.... היה לידה מקום ריק אז שאלתי אותה אם אפשר לשבת לידה ומאז אנחנו בסט פריינדס 😊
סומכת עלייה בעניים עצומות😊 ומספרת לה הכל חחח היא הראשונה לדעת.
שני אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך מואההה!!!
את לוטם ונופר הכרתי בבית ספר. אני חברה של לוטם מכיתה ט' ושל נופר יותר מכיתה י' כי אז היא עברה לכיתה שלי. ואני מתה עליהן ואוהבת אותןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
וואלה? הייתי בטוחה שאת ושני הכרתן באתר... חחחח
חחחחח לא אני סובלת אותה כבר הרבה מאוד זמן 😉
חחחחחחחח הלוואי עלי לסבול אחת כזאת
אמממ מהשנה הזאת יש לי חברה אחת טובה ואנחנו עושות הכל ביחד
והרבה זמן נמצאות אחת עם השניה כי אנחנו עובדות גם ביחד
אבל השנה העבירו אותי כיתה אז אני חוששת קצת שהחברות שלנט תהרס :/
ולפני התיכון היו לי 3 חברות טובות ואחת ממש שהייתה כמו אחותי אבל הכל נהרס
כי היינו בכיתות שונות...
חברה טובה או כמה חברות זה דבר שחייב להיות לכל אחד..😊
יש לי מלא חדבורת הכי טובווווווווות😊
אבל יש שתים..שאיתי מאז שנולדתי..
מאי ושחר..
לא יודעת למה..עליהן אני מרגישה שאני סומכת...
והכי כיף לי איתן בעולם😛
למרות שהתרחקנו קצת בזמן האחרון 😢
הן עדיין הבנות הכי חשובות יל בעולםם
והן תמיד היו..וישארו החברות הכי הכי שלי.. 😊
טוב כמו שאתם יודעים ,זאת אור ,היא סיפרה לכם את הסיפור
והיא ממש ממש חברה טובה שלי ,אני מספרת לה הכל !!!!!!
אחותי אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךך
לי יש שתי חברות הכי טובות =] ושתיהם פה בפורום (אלין-alin_angel וליטל-ליטלוש_המאמוש) חולה על שתיהם ברמות שאפחד לא יכול להביןןן!!!
אבל שתיהם חברות שונות שלי...ליטל היא פשוט אחות שלי זתומרת היא הרבה יותר מחברה הכי טובה ואליני החברה הכי טובה שלי היא כזאתי שכיף ללכת איתה לשופינג או לפגוש בנים וכל מיני כאלה!! =] =] =] קיצר שתיהם החיים שלי ואני חולה עליהם!! 😁