האם יש כזה דבר בכלל- חבר/ה הכי טוב/ה ?... בטח....!!
ואם כן.. ספרו עליה/עליו.. יש לי 2 הכי טובות שהן כמו אחיות שלי אני חולה עליהן כ"כ..אחת אני חברה שלה 9 שנים והיא עברה בצפר שנה שעברה והשניה אני חברה שלה 5 שנים ואנחנו עדיי באותו בצפר היא פשוט א~ח~ו~ת~י אני חולללללה עלייה!!
איך הכרתן/ם? בצפר..
כמה זמן אתם/אתן חברים/ חברות ? חחח אמרתי אחת 9 והשניה 5-6
האם אתם סומכים עליהם.? ברור בעיניים פקוחות ועצומות... 😉
מה אתם אוהבים לעשות יחד..? הכלללל לבלות לצאת אפילו סתם לשבת בבית ולדבר או לראות טלוויזיה
ותצרפו תמונה שלכם יחד.. אם וואלה איןןןןןןן כשיהיה אני אשים






