פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי החבר/ה הכי הכי טוב/ה שלכם...

החבר/ה הכי הכי טוב/ה שלכם

✍️ love-to-love 📅 20/08/2005 06:57 👁️ 619 צפיות 💬 31 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 3
האם יש כזה דבר בכלל- חבר/ה הכי טוב/ה ?... בטח....!!
ואם כן.. ספרו עליה/עליו.. יש לי 2 הכי טובות שהן כמו אחיות שלי אני חולה עליהן כ"כ..אחת אני חברה שלה 9 שנים והיא עברה בצפר שנה שעברה והשניה אני חברה שלה 5 שנים ואנחנו עדיי באותו בצפר היא פשוט א~ח~ו~ת~י אני חולללללה עלייה!!

איך הכרתן/ם? בצפר..
כמה זמן אתם/אתן חברים/ חברות ? חחח אמרתי אחת 9 והשניה 5-6
האם אתם סומכים עליהם.? ברור בעיניים פקוחות ועצומות... 😉
מה אתם אוהבים לעשות יחד..? הכלללל לבלות לצאת אפילו סתם לשבת בבית ולדבר או לראות טלוויזיה
ותצרפו תמונה שלכם יחד.. אם וואלה איןןןןןןן כשיהיה אני אשים
QUOTE (mo_may17 @ 20/08/2005) בכל מקרה אני לא אפרט כאן על כולן רק על אחת
שהיא כאן באתר (כדי לא להעמיס עליכם יותר מידי).
קוראים לה ענבל והיא מנהלת פורום של החופש הגדול
ומנהלת את הפורום של העלאת תמונות ופלשים כאן באתר (=
אמממ.. אני לא יכולה לתאר אותה במילים רק לומר שהיא הכי מדהימה בעולם
מאז היא סובלת אותי מסכנה...
😕 😊

היא באמת הכי מדהימה בעולם 😁
והיא לא סובלת ממך 😊 היא נורא אוהבת אותך!! כל היום מדברת עליך..חחח


האם יש כזה דבר בכלל- חבר/ה הכי טוב/ה ?.. כן
ואם כן.. ספרו עליה/עליו:

איך הכרתן/ם?
ביציאה עם חברים משותפים
כמה זמן אתם/אתן חברים/ חברות ? 3 שנים!!
האם אתם סומכים עליהם.? בהחלט
מה אתם אוהבים לעשות יחד..? לצאת לבלות, להסתובב סתם ולדבר..
יש לי כמה .. אבל אני אספר רק על אחת!
קוראים לה אוריין ואנחנו חברות כבר 7 שנים!
הכרנו בכיתה .. היא הייתה חדשה והמורה הכריחה אותי ועוד חברה לעזור לה להתאקלם
וכמובן שאנחנו הסכמנו (למרות שבהתחלה לא הכי אהבתי את הרעיון...🙄 )
ומאז בעצם גילינו אחת את השניה.. לשתינו יש הומור ציני וראש מטורף
אוהבות לצחוק ולשחק ולעשות מערכונים קרועים 😁
אני סומכת על אוריינה הכי בעולם ! היא תמיד שם כשעצוב לי ואני מרגישה בודדה
היא בעצם הבנאדם היחיד שתמיד מתקשר אלייי ודואג לי (גם בשעות הכי מוטרפות!)
וכמובן שגם אני תמיד ככה איתה (חולה עליה!:wub: )
רק ביום חמישי האחרון התחרפנו ביחד במסיבה.. (חח איזה אחד בטוח שאנחנו רואות סרטים כחולים... 😛 )
והיא ישנה אצלי... זהו 😊

תמונה מכיתה ד'.. (לא לשים לב)תמונה

לי יש 4 חברות הכי טובות...שתיים מהן חברות שלי כבר 6 שנים, ושתיים האחרות שנתיים!!
אוהבת את ארבעתן!! יפות שלי מתה עליכן!! מוווואה 😛
ברור שיש לי.. קוראים לו אייל.!! כן כן... זה בן.


איך הכרתן/ם? בכיתה א'.... ביום הראשון ללימודים... ישבתי בצד והוא בא והתחיל לדבר איתי... חחחחח לא זוכרת על מה... אני רק זוכרת את החיבור המושלם הזה בכיתה א'
כמה זמן אתם/אתן חברים/ חברות ?כמעט 10 שנים.
האם אתם סומכים עליהם.? בעיניים עצומות, הוא ואמא שלי היחידים שיודעים עליי הכל
מה אתם אוהבים לעשות יחד..? אממ.. לישון להיתעורר לאכול לצחוק לבכות לדבר לצאת לבלות בקיצור הכל.... חחחחחחחחחחחחחח
ואין לי תמונה שלנו יחד חחח
לא במחשב בכל אופן
תהיי בטוחה שלכל אחד יש חברה הכי טובה או חבר הכי טוב
אין אי אפשר בלי זהה
החברה הכי טובה שלי הכרתי אותה בצורה הכי סתומה בעולם ומאז אנחנו לא נפרדו מכיתה ג' עד היום חוץ מזה שעכשיו היא טסה לחודש 😢 אנחנו תמיד ביחדד
ואני פשוט חולה עלייה

ואני סומכת עלייה יותר מכל אדם אחר בעולם היא יודעת עליי הכל וקוראת אותי כמו ספר פתוח 😊
QUOTE (רומי_המאמי @ 21/08/2005) לי יש שתי חברות הכי טובות =] ושתיהם פה בפורום (אלין-alin_angel וליטל-ליטלוש_המאמוש) חולה על שתיהם ברמות שאפחד לא יכול להביןןן!!!
אבל שתיהם חברות שונות שלי...ליטל היא פשוט אחות שלי זתומרת היא הרבה יותר מחברה הכי טובה ואליני החברה הכי טובה שלי היא כזאתי שכיף ללכת איתה לשופינג או לפגוש בנים וכל מיני כאלה!! =] =] =] קיצר שתיהם החיים שלי ואני חולה עליהם!! 😁
מתההההההההה עליךךךךךךך

החברה הכי טובה שלי זאת כמו שראיתם רומי_המאמי
ואחותיייי הנצחיתתתת היא לא בפורום...

את אחותי הנצחית אני מכירה מכיתה ד' ומישם נהינו משהו מיוחד שהרבה רצו להיות..
היו כמובן מלאא ריבים והיו כמה ניתוקים בנינו וסיכסוכים אבל זה רק חיזק את הקשר שלנו..
ועכשיו לא חושבת שאפ'חד בעולם יוכל להפריד בנינו...

ואת רומי הכרתי בכיתה ז' האינו רבות המוןןן המוןןןן והאינו אויבות ממש..
עכשיו שאני חושבת על זה אני חושבת שזה מירוב שהאינו דומות...
בסוף ח' שהיא עברה דירה הבנתי שאני לא יכולה בילעדיה ושאנחנו ממש משלימות אחת תשניה =]

חח כפרה עלייך מתה עלייך בחזרה 😁
יש לי שתי חברות הכי טובות ואת שניהם אני מכירה ממזמן אחד כמעט 12 שנים ושניה 10 שנים הראשונה הכרתי מגן אפילו לפני גרנו באותו רחוב והשניה בכיתה אלף והיא גם גרה קרוב עליי והם מאוד שונות חד מהשני בכל מקרה אני מתה על שניהם וסומכת על שניהם!!!
אז יש לי חברה הכי טובה כבר 8 וחצי שנים בלי עין הרע, ולא נפרדנו פעם אחת.
שחר ואני נכנסו לכיתה א' והכרנו אחת את השנייה, ובמשך השנים הפכנו לחברות טובות מאוד
עד היום. :]
אני סומכת עליה מאודדדד היא החברה הכי טובה שלי בחיים שלי היא לא בגדה בי! =]
אנחנו מספרות הכל אחת לשנייה אנחנו כמו אחיות תאומות, אני קוראת לאמא שלה "אמא"
חחח אנחנו מרגישות כמו במשפחה, שאני באה אליה הבייתה אני לא דופקת בדלת.
אנחנו אוהבות לעשות הכל הכל הכל ביחד!! לצאת, לרקוד, להתחרפן, ללכת ללונה פארק,
לפארק מים, לטיולים, ללכת לבקר במשפחות של אחת ושנייה, לישון אחת אצל השנייה בקיצור ה-כ-ל!

שחרולה שלי ואני:::::::
http://img154.imageshack.us/my.php?image=p51501789gr.jpg
לא מאמינה שיש דבר כזה חברה הכי טובה
חברות טובות יש ר-ק באגדות!
האם יש כזה דבר בכלל- חבר/ה הכי טוב/ה ? כן!!!!
ואם כן.. ספרו עליה/עליו.. אממ יש לי 3 חברות הכי הכי טובות!!!! אני מספרת להם הכל ואנחנו כל הזמן ביחד!!
איך הכרתן/ם? 2 מהן בבצפר היסודי אבל לא היינו חברות רק בחטיבה ונהינו חברות והשלישית הכרתי בחטיבה וככה נהיינו 4 החברות הכי טובות
כמה זמן אתם/אתן חברים/ חברות ? אממ שנתיים בערך..
האם אתם סומכים עליהם.? בטח! בעיניים עצומות!!
מה אתם אוהבים לעשות יחד..? הכללללללללללל!!! להסתובב לעשות צחוקיםםם להתנחל אחת אצל השניה
ותצרפו תמונה שלכם יחד.. אין לי חחח
QUOTE לא מאמינה שיש דבר כזה חברה הכי טובה


QUOTE חברות טובות יש ר-ק באגדות!

מסכימה......
QUOTE (אופירוששש @ 29/08/2005) אז יש לי חברה הכי טובה כבר 8 וחצי שנים בלי עין הרע, ולא נפרדנו פעם אחת.
שחר ואני נכנסו לכיתה א' והכרנו אחת את השנייה, ובמשך השנים הפכנו לחברות טובות מאוד
עד היום. :]
אני סומכת עליה מאודדדד היא החברה הכי טובה שלי בחיים שלי היא לא בגדה בי! =]
אנחנו מספרות הכל אחת לשנייה אנחנו כמו אחיות תאומות, אני קוראת לאמא שלה "אמא"
חחח אנחנו מרגישות כמו במשפחה, שאני באה אליה הבייתה אני לא דופקת בדלת.
אנחנו אוהבות לעשות הכל הכל הכל ביחד!! לצאת, לרקוד, להתחרפן, ללכת ללונה פארק,
לפארק מים, לטיולים, ללכת לבקר במשפחות של אחת ושנייה, לישון אחת אצל השנייה בקיצור ה-כ-ל!

שחרולה שלי ואני:::::::
http://img154.imageshack.us/my.php?image=p51501789gr.jpg
=] הזכרת לי משהו עצוב טיפה אבל שמח
(קיצר עזבי אני מבינה את עצמי)..חח
כן ככה זה חברות הכי טובות הכיייייייי כיףף =]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך