אף פעם לא הייתי אחד שיש לו את החבר הכי טוב, שלו אני מספר הכל.. בדר"כ יש לי 2-4 טובים... הם נהיים חברים שלי רק אחרי הרבה זמן, כי אני אחד שלא בקלות סומך ונאמן לכל אחד. הם החברים היחידים שאסכים ללכת מכות בשמם, לספר להם הכל, להתחשב בהם לפעמים יותר מבעצמי. תמונה? אחפש.. נראה לי שיש לי אחת תקועה איפה שהוא..
אוקי, סרקתי תמונה.. באיזה אתר אפשר לעלות את זה ? (מצטער שאני כותב את זה פה, ברגע שמישהו יתן לי תשובה אהפוך אתה הודעה הזו ללינק לתמונה)