אז ככה,
יש לי חברה מאוד מאוד טובה שליייי ואני מתה עליה
אבל לאחרונה גיליתי שיש לה כינים!
ממש ראיתי לה כינים הולכות על הראש!!!!
אוי זה דוחהההההה בעעעעעעעעעעעעע
בגיל כזה??!
וזה בעיה כי היא חברה טובה שלי, ואני לא רוצה שיצחקו עליה, ואני גם לא רוצה להידבק! זה לא אפשרי לא להיות קרובה אליה כי אנחנו מתחבקות והכל ואני לא רוצה להידבק!
מה אתן אומרות? לספר לה? להגיד לה שזה מציק לי?
תעזרו לי
וואוו בעיה קשה... דבר ראשון תרחיקי ת'ראש..
דבר שני אממ את יכולה לומר לה בעדינות... משהו כמו.. תשמעי מזה לא נעים לי אבל אני חושבת ש-----------
חשוב שהיא תטפל בזה.. מרגע שאמרת אז זהו לידיה בלבד
איזה חמודה את
תיקני לה "מתנה"
שמפו טוב נגד כינים
ככה שלא יצא לך פדיחה וגם הכל יפטר הכי טוב שיכול להיות
מקווה שעזרתי
בהצלחה...
😁
תודה על התגובות...
איך אני מספרת לה דבר כזההה?? היא תעלב! בדוק!
לקנות לה שמפו לכינים ולהגיד לה-"קחי תשתמשי יעזור לך"?? חחח
חחחח לא אל תעשי את זה!
דברי איתה ..
-- אני לא בטוחה אם את מודעת אבל ראיתי כמה דיירים על הראש שלך.. וחשבתי שכדאי להזהיר אותך..---
אולי בצורה הומוריסטית זה ילך.. ואולי לא מה את חושבת?
חחחחחחחח דיירים!! קרועההה
אני לא רוצה לאבד אותה מבינה? תראי זה יעליב אותה והיא בטוח תתרחק ממני,
אבל אין מה לעשות אני ינסה להגיד לה את זה בצורה הומוריסטית כמו שאמרת.. בעעעע אוףףף..
איזה חמודה את.. את יכולה גם בדרך עדינה- בלי לפגוע ראיתי אממ ראיתי אצלך כינים ואני דואגת לך...
אכן קשה! בהצלחה מאמי!
היא לא מרגישה את זה בעצמה??? 😯
את חושבת שעדיף לי לכתוב לה מכתב??
זהו לא יודעת... אולי כן אבל היא לא מטפלת בזה!
אני חושבת שכדאי שתשימי לב אם היא מגרדת בראש ואז תשאלי אותה ככה בתמימות דעים למה היא מתגרדת... ולקוות שהיא תבין ת'רמז
אין מצב שהיא יודעת לבד??? כאילו כינים זה מגרד וזה...
אולי היא פשוט לא יודעת איף לטפל בזה..
אממ תרמזי לה דברים..
או שפשוט תבואי ותגידי לה בטוב לב
שמעי נשמה את יודעת שאני אוהבת אותך ואני לא יגיד לך דברים שסתם יפגעו בך אבל..
נראה לי שהיא תבין..
טוב מאמי מקווה שעזרתיב הצלחה ותספרי בסוף מה עשית..
אולי היא כן מודעת לזה...
איזה פאדיחות..
מכתב? בעילום שם כאילו? אם זה מה שיעזור זה אפשרי...בחיים לא ניסיתי דבר כזה..