האמת שאני חושבת שהיא מודעת לדיירים שיש לה על הראש, אבל זה לא מפריע לה.
העניין שזה מפריע לי ולחברות שלי!
כן נראה לי אני ישאל אותה "למה את מגרדת את השיער?"
אבל בטוח היא תגיד "סתם גירד לי" או תפליץ משהו
QUOTE (such a BABE @ 18/08/2005) אולי היא כן מודעת לזה...
איזה פאדיחות..
מכתב? בעילום שם כאילו? אם זה מה שיעזור זה אפשרי...בחיים לא ניסיתי דבר כזה..
לא חשבתי על עילום שם אבל זה אפשרייי
אז תכתבי לה משהו בוורד --הדפסה היא לא יכולה לדעת ממי זה ואפילו אל תחתמי בסוף המכתב
ואם בכל זאת שיהיה משהו כמו-- מישהו שאכפת לו
אני לא ממש יודעת מה לומר \=
אבל אם היא חשובה לך אז תגידי לה..שאת יודעת, ושזה לא אמור להפריע לחברות בינכם אבל שהיא צריכה לטפל בזה..
בהצלחה 😊
כן זה מה שאני יעשה!
לחכות עד תחילת הלימודים כדי להשים לה את זה בתיק? חעחעחחע
אם יצא לך להיות אצלה עם עוד כמה אנשים את יכולה לשים לה את זה בחדר או ליד הדלת של הבית או בכל מקום שהיא בטוח תראה ולא מישהו אחר.. אולי אפילו תשלחי לה דרך אי סי או אימייל לא מזוהה...
חח הפכנו את זה למבצע צבאי
איזה מתוקות כולכן!!
תודה רבה על העזרה...
such a BABE- ממש מבצע צבאיייי חחחחחח
אבל זה קשה לספר פנים מול פנים, אני לא מסוגלת..
אני יכתוב לה מכתב ונמצא דרך שזה יגיע אלייה
תודה רבה לכל מי שהגיב אתן חמודות!
וואי תקשיבי מאמי
זה קרה לי פעם ועשיתי את הדבר הכי נכוןן
תלכי לאמא של תדברי איתה על זה תבקשי ממנה לא להגיד שאת אמרת לה
ואמא שלה כבר תטפל בזה שהיא תטפל בזהה הכי טוב לדעתיי
מאמי אני מבינה אותך גם
לי זה היה עם חברה שאני אוהבת
אבל דיברתי איתה על זה
ואח"כ היא העריכה את זה הכי בעולם
אפילו הלכתי איתה אל רופא שיעזור לה לטפל בזה
עדיף שתגידי לה את זה
ולא תדברי על זה מאחורי הגב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ליגל- לדבר עם אמא שלה גם אפשרות....
נאפי- תודה בובה אבל אני לא יכולה לספר לה את זה ככה...
נ.ב:
איך קוראים לך?
אממ אממ...אולי תבואי אלייה ותגידי לה משו כמו: "שמעי ראיתי על אחת החברות שלנו כינים..אני הולכת לעשות טיפול כדי לוודאות שלא נבדקתי..אני מציעה גם לך לעשות את זה"
באמת בעיה קשה 😯
QUOTE מאמי אני מבינה אותך גם
לי זה היה עם חברה שאני אוהבת
אבל דיברתי איתה על זה
ואח"כ היא העריכה את זה הכי בעולם
אפילו הלכתי איתה אל רופא שיעזור לה לטפל בזה
עדיף שתגידי לה את זה
ולא תדברי על זה מאחורי הגב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה.
זה תלוי איך תגידי לה. אם תגידי בצורה עדינה ויפה היא לא תעלב כי אין לה מימה. מה עדיף שהיא תגיע לכיתה עם כינים ויצחקו עלייה???
אם תגידי לה בצורה מגעילה ופוגעת, ואולי אפילו בהומור (היא יכולה לא להבין את זה כהומור) היא יכולה להעלב.
לפי דעתי פיצית_מטורפת צודקת..זה רעיון ממש טוב זה גם רומז אבל לא אומר לה ישירות
ולפי דעתי זה לא רעיון טוב ללכת לאמא...כי בטוח שהאמא יודעת, ולא ממש יהיה לה מה לומר לך, ככה שלפי דעתי זה הרעיון הכי טוב
פיצית_מטורפת- ואם היא תשאל אותי " על מי ראית כינים?" מה אני אגיד לה??
SeXy_BaRbIe- אני ניסיתי לפני שכתבתי פה להגיד לה ופשוט לא יכולתייי לא יכולה להגיד לה את זה... זה יותר קשה ממה שזה נראה =/
תודה בכל זאת חמודה
תודה לכל מי שמנסה לעזור אני מעריכה את זה!!