אבל אין לך ממה להתבייש. את לא אומרת כדי לרדת עליה, אלא כדי לעזור.
או שבאמת שהיא מגרדת תגידי לה למה את מגרדת? (כמו שהציעו לך).
ספרי להורים שלה תגידי שבכאילו יראו על הראש שלה דיירים חדשים ואז יטפלו בזה
חברות מתוקות,
קראתי לחברה שלי את כל מה שרשמתן/ם והחלטנו ככה:
לרמוז לה ב2 דרכים:
לשאול אותה "למה את מגרדת?"
ואחרי כמה זמן להגיד לה "שמעי ראיתי על אחת החברות כינים אני הולכת לעשות טיפול ממליצה לך גם לעשות ליתר ביטחון"
נחכה כמה ימים ואם הבעיה לא תיפתר נדבר איתה פנים מול פנים למה אי אפשר להמשיך ככה!
תודה רבה לכל מי שעזר! 😊