ואם למישו בא לפרט מה הוא עושה..בשמחה
תנו ברעיונות
לא יודע
נראה אז מה נעשה 😊
חבר שלי הבטיח לי דייט! נחכה שיחזור כבר... אני מתגעגעת 😢
האמת שאפשרות מס' 1 נראית די נחמדה 😊
חחחח לדעתי הרבה יותר כיף לשדרג את אפשרות מס' 1--
משמע: לשקוע ברחמים עצמיים עם עוד כמה חברות רווקות על מר גורלינו
חחח ורי נייס
לא ממש... בשביל מה לדכא עוד אנשים... לא חבל?
חח אם הם כבר כולם מדוכאים אז למה לא להיפגש ולעשות שמח?
אני מעדיפה להיות בדיכאון עם עצמי... אין לי כוח לאחרים...
האפשרות הראשונה..
רק בלי הרחמים העצמיים חחח 😊
בקטנה 😊
חחחח אני הכי מקורית 😊
נוסעת שישי שבת עם כל החמולהההה חעחעחע
לא נריאה לי שאני וחבר שלי נוכל להפגש אז כנראה כלום.
בתכלס זה סתם יום מטומטם שאני לא מבינה בשביל מה הוא בכלל קיים
אממ שילוב של אפשרות 1 ואפשרות 2 חח
כאילו אני לא אהיה ברחמים עצמיים, אבל בהחלט יהיה לי עצוב שאין לי אף אחד שאני אוהבת והוא אוהב אותי... ומה עושים שיש מצברוח מבאס כזה? עושים מרתון *קומדיות רומנטיות*! חחח