QUOTE (_NoAnGeL_ @ 20/08/2005) וואלה שירן עושה חיים אה? חחחחחח
יום שבת אני צריכה לישון מוקדם בראשון פסיכומטרי אבל תעשי חיים חחחחחחח
חחחחח חמודה תודה 😊
כן, אני משתדלת כמה שיותר לבלות... 🙄
בהצלחה בפסיכומטרי כפרה...
QUOTE (love-to-love @ 21/08/2005) QUOTE (_NoAnGeL_ @ 20/08/2005) וואלה שירן עושה חיים אה? חחחחחח
יום שבת אני צריכה לישון מוקדם בראשון פסיכומטרי אבל תעשי חיים חחחחחחח
חחחחח חמודה תודה 😊
כן, אני משתדלת כמה שיותר לבלות... 🙄
בהצלחה בפסיכומטרי כפרה...
יאאאא גם אני רוצהההה
אני חולההההההה מתההה על המלכה......מוזר שלא שמעתי על המסיבה
את חושבת יש מצב מכניסים אותי גם אם אני לא בדיוק חוגרת...חח
QUOTE (תמוש המאמוש @ 20/08/2005) QUOTE (love-to-love @ 21/08/2005) QUOTE (_NoAnGeL_ @ 20/08/2005) וואלה שירן עושה חיים אה? חחחחחח
יום שבת אני צריכה לישון מוקדם בראשון פסיכומטרי אבל תעשי חיים חחחחחחח
חחחחח חמודה תודה 😊
כן, אני משתדלת כמה שיותר לבלות... 🙄
בהצלחה בפסיכומטרי כפרה...
יאאאא גם אני רוצהההה
אני חולההההההה מתההה על המלכה......מוזר שלא שמעתי על המסיבה
את חושבת יש מצב מכניסים אותי גם אם אני לא בדיוק חוגרת...חח
חחח עופרה היא ענקית חחחחח
כן.. אני עוד מעט אהיה חוגרת כרגע אני גם מקבלת פריבילגיות מיחצ"נים 😊
חחחחח היא באמת גדולהה
...אהה ויש לי איך להיכנס לא בעיה.....חבר שלי לשעבר היה מפיק שם
הבאסה שאין עם מי ללכת......
למרות הכל...בסוף לא נשארתי לבד בבית [=
התקשרתי ויזמתי..ויצאה מסיבה קטנה של איזה כמה בנות אצל מישי...
היה ממש כיף וראינו סרטים 😛
**** היית חסרה לי...