אחר : יוצאת יום שבת עם חברות למסיבה מטורפת בת"א !! הדום והווקס מתאחדים לרייב אהבה מטורף עם עופר ניסיםםםםםםםםםםםם 😊 😊
הדייט שלי סוגר שבת.. 😊
שירן איזה מסיבה? אני יוצאת אולי היום
אחר: עקב סיבות מאוד מרגיזות, א נוכל להפגש בחג האהבה אני וחבר שלי...
ואז ייצא שאת חג האהבה הראשון שלנו יחד לא נחגוג בכלל... 😢
ואני בטח סתם גם ישאר בבית או יצא עם חברות שלי...
אבל זה יהיה מעצבן
כי כל הזמן אני יחשוב עליו \=
*~ענבל~*
ענבל.. כמו שאמרתי.. זה יום מטומטם
ואני בטוחה שאת חושבת עליו והוא עלייך בלי קשר חחח
לא צריך יום אהבה כדי לאהוב
ולפי מה שראיתי אתם יודעים את זה טוב מאוד 😉
נכון לא צריך יום מיוחד לזה, אבל זה קיים כבר וחבל שלא נהיה יחד ביום הזה... \=
"ולפי מה שראיתי אתם יודעים את זה טוב מאוד"=> חחחח.... כן כן 😁
*~ענבל~*
QUOTE (love-to-love @ 19/08/2005) אחר : יוצאת יום שבת עם חברות למסיבה מטורפת בת"א !! הדום והווקס מתאחדים לרייב אהבה מטורף עם עופר ניסיםםםםםםםםםםםם 😊 😊
הדייט שלי סוגר שבת.. 😊
ממממממממממממממההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה???????
יואאאאאאאאאאאאא את רצינית????????
איך לא שמעתי על זה??
QUOTE (תמוש המאמוש @ 19/08/2005) QUOTE (love-to-love @ 19/08/2005) אחר : יוצאת יום שבת עם חברות למסיבה מטורפת בת"א !! הדום והווקס מתאחדים לרייב אהבה מטורף עם עופר ניסיםםםםםםםםםםםם 😊 😊
הדייט שלי סוגר שבת.. 😊
ממממממממממממממההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה???????
יואאאאאאאאאאאאא את רצינית????????
איך לא שמעתי על זה??
אהה ושל איזה ליין זה בכלל?
לא עושה כלום אני נגד חגים מסחריים
סתם בצחוק פשוט נשמע נחמדד התגובה חחח
נצא עם חברות נשכח שהחג קיים בכלל נשמע נחמד מאוד אבל לראות מסביבי את כל האנשים המאוהבים מתנשקים ונמרחים אחד על השני סתם יביא לי בחילה ודיכאון.
אז כנראה אביא את כל החברות אליי (טוב לפחות את אלה שפנויות) ונעשה קבוצת תמיכה....
שילוב של האפשרות הראשונה והאפשרות השנייה
QUOTE (love-to-love @ 19/08/2005) אחר : יוצאת יום שבת עם חברות למסיבה מטורפת בת"א !! הדום והווקס מתאחדים לרייב אהבה מטורף עם עופר ניסיםםםםםםםםםםםם 😊 😊
הדייט שלי סוגר שבת.. 😊
תמוש המאמוש- המיסבה יום שבת.. ליין חוגרים בווקס בימי שבת ..!! 😎 זה הולך להיות חתיכת מסיבה !!!!! 😁
ו... בסוף הדייט לא סגר שבת !!!!! הוא בא אליי ..
ותשמעו מה עשיתי לו :
פרסתי שמיכה וכריות על הדאש, שמתי נרות מסביב, הכרתי עוגות קטונות בצורת לב וזללנו את זה עם קצפת.
הכנתי גם ג'לי חחחח ושתינו מיץ 😊 היה כ"כ כיף ורומנטי, אחר כך שכבנו על הדאש ככה תחת כיפת השמיים והבטנו בכוכבים ובירח המלא.. חחחח אחר כך עלינו לחדר וטוב נו,... פה זה כבר די אישי 😊 😂 \חרא... עכשיו אני אצטרך לחכות שבועיים עד הפעם הבאה שאני אראה אותו ... פוייי 😕
QUOTE שירן איזה מסיבה? אני יוצאת אולי היום
אני יוצאת יום שבת 😊
אממ..אני ישבתי ושיחקתי סנוקר באייסקיו
עם חברה שלי ??
רחמים עצמיים ?? לא
שעמום ?? מאודדד
וואלה שירן עושה חיים אה? חחחחחח
יום שבת אני צריכה לישון מוקדם בראשון פסיכומטרי אבל תעשי חיים חחחחחחח
אני אסתכל כדורגל כנראה
ואם תוצאה תהייה לא טובה אכנס לדיכאון עד הערב
ואז בערב אצא לטייל בעיר
אחזור הביתה אראה איזה סרט ואלך לישון
אני מצב קשה 😁