חחחחחחחחח וואלה אני יצא למסע חיפושים חחחח
ובהצלחה בבגרות יפה שיליייייי =)
איי_לאב_טושיכהההה קדימה חעחחעחעחעח
ותודה בובהההההההה בגרות אחרונה ב26.6 בספרות וסאלמתתתתתת
חעחעחעחחע
LooVee: תודה בובההאוהבתתת....
מור'צי 😊
חח עזבי אין לי כח לחפש יבואו לבד =)
ואין על מה מותקקק... חח שלי ב12.7 בע"ה אמן אמן נעבור אותה ויהיה טוב
חח לאב יו המווווווווון מואאאאאאאאאאאה
מחר מבטיחה לרום המשךךך
לפ אותכןןןןןןןןןןןןןןןןן
מוצווווווווו
מור'צי 😊
ואיפה ההמשך המובטח?? 😮
חוצפניתתת חחח
סיפור הכי יאפה בעולםםםםםם
קראתי אותו מההתחלה בערך יומים....והוא מדהים נשמה שליייייייייייי😊
איי_לאב_טושי: מצטערתת היה לי מזה לחץץץ אוהבתךךךךךךך ואני ינסה
מבטיחההההה!!
קורלוש_14: קורלוששששששששששששששש יאוו איזה כייף לייייייי
חדשההההההההההההההה!! מערקיצה אותך על הקריאההה הממושכתתת!
אוהבתךךךךךךךךךךךךךךך
ותודהההההההההההההההההההה ענקיתתתתתתתתת
מואהההההההההההה!!
מור'צי 😊
😊 כפרעלךךךך
מועעעעעעעאאאאא
אין על מה להצטער בובה אני מבינה אותך ב100 אחוז חח
אוהבת אותך המווווון מואאאאאאאאאה
אתתת לאאאא מתייחסתתתת אוףףףףףףףף!!!!! 😠
מרינוששש...
בשביל מי אני ימשיך עם לא קוראיםם...
מור'צי
מה זה השטויות האלהה
יאאא נעלבתושששש
אני קוראתתתתתתת !!!
אוהבת אותך מליינים בובההה
אני זה לא מספיק טוב בשבילך?! 😁
חחח סתםםם אממי קוראות..!!
אל תתחילי להיות כמו איזה מישי מפה שמתבכיינת על זה שכאילו לא מגיבים לה..!!!
אוהבת המוניםםם =)