???????????????????????????????????????????????? 😢
מורצי הבטיחה לי שיהיה המשך היום!!
נקווה שהיא תקיים תהבטחה 😊
מרינוששששששששששש הנה הפרק שהבטחתי למרות שהוא
באיחור בגלל סרט שרציתי לראות אוהבת'ך
הפרק מוקדש לזורייי אוהבתך בובההה מואההה!!
"רגע הוא אמר ופנה לשידה שליד המיטה" והוציא קופסא אדומה
"בואי" הוא קרא לי
התקדמתי לעברו זה בשבילך הוא הושיט לי את הקופסא
פתחתי אותה בחיוך מצפה בקוצר רוח לדעת מה יש בפנים
בתוך הקופסא היה...
===פרק 84===:
שרשרת לב מזהב לבן זוהרת מונחת בטבעיות בקופסא
אויי טל תודה זה ממש מקסים חייכתי ועיניי נצצו מרוב אושר אני אוהבת אותך
אתה עושה אותי כל כך מאושרת התקרבתי וחיבקתי אותו חזק
והוא ענד לי את השרשרת שידיי מחזיקות את שערי ואני מסתכלת במראה
כמה השרשרת יפה
תסתכלי מה רשום מאחור הוא חייך אליי ונשק לי ברכות על הלחי
סובבתי אותה כשעיני עדיין מסתכלות במראה
ואז הפינתי את מבטי קרוב קרוב לשרשרת ושם היה חרות אות אחת של
שני השמות שלנו מ ו-ט התרגשתי נורא
הסתובבתי אליו וחיבקתי אותו לחיקי אתה מקסים פשוט
אין לי מילים לתאר אותך
תודה! תודה שאתה כאן איתי שרע לי שטוב לי שאתה פשוט אתה
דמעות עמדו בעיניי
אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךך אני אוהבת אותךךךךךךךך אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךך צעקתי שהרגשתי שכל העולם שמע
את שתקתי הוא חייך את אותו חיוך המדהים שלו ונשק לשפתיי
יאללה מטורפת שלי יוצאים?
בטחח חייכתי ויצאנו לדרך..
נכנסנו לאוטו וטל התניע חגרנו חגורות והוא נסע מגן העדן הפרטי שלנו להיום
כעבור רבע שעה היינו במקום דומה לקודמו גם מוקף המון עצים גבוהים
ודשא ירוק רטוב ורענן ופרחים אדומים בכל מקום
יצאתי מהמכונית מסתכלת סביבי וטל התקדם לעברי גם הוא מהופנט מהמקום
למרות שהוא הזמין אותו מראש הוא התקרב אליי וחיבק אותי מצמיד אותי אליו
בואי יפתי מה את המומה מהמקום נכון שהוא יפה
אבל את יותר יפההה... איך זה שאת לא נדהמת ככה כל בוקר שאת מתעוררת
אהה? בובהה אני אוהב אותך!
נכנסנו בדלת מפוארת של המסעדה
שלום אמרה מארחת נחמדה אתם מהשנה?
כן אלה אנחנו.. חייך טל מרוצה מעצמו
הסתכלתי עליו והתקדמנו אחרי המארחת לשולחן שנמצא במרפסת העליונה של המסעדה עלינו במדרגות גדולות והגענו למרפסת הענקית
היא הייתה מקושטת יפה ובמרכז היה שולחן גדול עליו פרוסה מפה לבנה
עליו 2 נרות גבוהים וצלחות וכוסות מסודרים יפה
התקרבנו לשלוחן שברע מתנגן השיר "כמו אוהבים" של הראל מויאל
"כמו אוהבים בשקיעה כך ישבנו בחוף
מציירים בשלכת עוד פרח לקטוף
וחולמים על שמיים בסוף העולם
ושרים לירח מול ים
אז כמו רוח של ים הוא הופיע פתאום
עם חיוך מיותם הוא הפך מציאות לחלום
שהביא אז משם שושנים לבנות לך"
בדיוק אז הוא הושיט לי שושנים אדומים (לא לבנים) התישבנו ליד השולחן
תודה טל לחשבתי לו
שלום את מור? שאל אותי מלצר אחד?
כן חייכתי לעברו
הא הגיש לי כמו תמונת עץ עם תמונה שלי ושל טל מטיול שעשינו לנו בנחל דן
וכשמרימים את התמונה שלנו היה רום ברכה שהוא רשם
בעצמו ,קראתי אותה לאט לאט וכל כך התרגשתי הוא השקיע פה ים כסף
ולא היה לו אכפת הוא נהנה מאוד
קמתי אליו ונישקתי אותו אחרי זה הביאו לנו צלחת פסטה ענקית ואכלנו ביחד
ושתינו קולה אחרי זה הלכנו לכיוון סף המרפסת והתיישבנו על נדנדה
נוחה עם המון כריות הורדתי קיפלתי את רגליי אלי ושמתי את ראשי על
הכתף של טל
מור אני כל כך מאושר את לא יודעת כמה אני פשוט לא יכול לתאר לך את אהבתי אלייך
את האושר שלי את החיים שלי! אין לי חיים בלעדייך
טלוש גם אני מדהים שלי אני כל כך אוהבת אותך הסתכלנו אחד לשני בעיניים והתנשקנו כמו הנשיקה הראשונה שלנו
זה עורר פרפרים בבטן התרגשות כזאת שכל נשיקה שלנו מעבירה
אחרי כמה דקות התנתקנו והסתכלנו על השמיים הזרועים כוכבים חייכנו אחד לשני אהבנו את המראה כמו נקודות אור שמוארים רק בשבילנו
מור, את חושבת שהוא גם מאושר
מי? שאלתי מסתכלת ומלטפת את פניו של טל
דניאל...הוא הסתכל בפניי
השפלתי את מבטי לרגע ,אני חושבת שהוא מאושר כי הוא רצה שאני ימשיך הלאה הוא בטח היה נורא שמח שהמשכתי ולאט לאט אני חוזרת לעצמי
אני מתגעגעת אליו טל,אני מאוד מתגעגעת אליו ודמעות עלו לעיניי
אני כל כך אהבתי אותו כמו את הדבר הכי יקר שיש לי בחיים
הוא ,הוא היה החיים שלי ושהוא מת כמו שחצי ממני מתה חיה במקום אחר
אוליי הוא לקחת חלק ממני מזכרת ממני
אני בטוח שהוא גם אהב ואוהב אותך ושומר עלייך מלמעלה לא סתם הוא הצמיד אותי אלייך
הוא דואג לך גם שהוא רחוק מוחשי
השיר ברקע קצת לאוירה שקצת השתנתה
תן לי סימן שגם אתה רוצה
תן לי סיכוי, נצעד עד הקצה
רוצה להגיד לך איך אני באה עד אליך
תן לי יד
שם בשמיים
אם רק אפשר, אז הייתי רוצה
לפתוח פתח
רק לצעוק איך אני אוהבת אותך
די במילה אחת
די בחיוך אחד
התחבקנו והוא שר לי באוזן את השיר שהוא היה תמיד אוהב לשיר לי שאני קצת מתעצבת
מבט אחד בעינייך
הספיק לשנות את כל מה שידעתי
כך נכנסת לחיי, עמוק אל הלב
אל האוויר שנשמתי
רציתי כל כך לראות אותך שוב
לחבק ולומר לך
כמה אהבה יש אצלי בלב
כמה שאותך אני אוהב
כמה את יפה
כמה את טובה
כמה אהבה
מודה הוא העלה לי חיוך למרות שהוא קצת מהול בעצב וזמן ממשיך
וממשיךךך וממהרר...
והזמן חולף והזיכרונות והחיסרון רק מתחזקים
ו...
תגיבו לי זה חשוב ליי
מור'צי 😊
ישששששששששששש קיימת את ההבטחה שלךךךך!!!
מורייייי זה מושלם יפה שליייי!!!!!!!!!!!
אני רוצה שגמאותי יפתיעו ככה.. 😢 חחחחחח
אוהבת אותךך נשמה שליי את!!
איזה פרק מעלףףףףףףףףף יפה שלי =]]]]]]]
יאאאאא הטל הזה שלמות.. אפשר גם? 😮
ושימי המשךךך בשיא המתח עצרת ימציקהההההההה 😢
NאNי-מNיאNי: חח מרינוששששששש אני יגיד לחבר שלך
יפול עליו ותראי איך הוא יעשה את זה כמו ילד גדול חעחעח 😊
ותודה על התגובה מושלמת שליייייייייי!!
וברור הבטחות מקיימים...
מואההההההההההההההההההההה!!
איי_לאב_טושי: טושהההה מהממת שלייייייייי
תודה על התגובה בובההה ואני ימשיך זה לא כזה מתחחח חחח😊 אל תידאגי
חחחחח טל הזה באמת מדהיםםם מושייי מושייי😊 טופיפיייי חעחעח סתםם סתםםם
הוא יהרוג אותי טופיפי בציבוררררר 😯
חחח יכיר לך את חבר שלוו הוא גם חמוד
מור'צי 😊
יאאאאא מורייייייייייי את סופלה שוקולד עם אני
טופיפיייייייייייייי!!!
גררררררררררררררררר... מת עלייךךךךךךך!!
מעלפת שליי אני פשוט משוגע עלייך
ובאמת הייתי טיפש שהרסתי קצת את האווירהההה
😊
מאוהבבבבבבבבבבבבבבב בךךך מהמממת שלייי!!
ולא הוספת עוד תמונהה גרר...
טלוש 😍
^^ חחח חמודים!!
ואת אין מצב משנה את חבר שלי.. =\
אבל לא נורא אני אוהבת אותו כמו שהוא
חחחחח מורייייייי ימושלמתתתתת =]
ואין בעד מה על התגובה וכןן כןןן תמשיכי תמשיכי =]
חחחח אם הוא יהרוג אותך יהיה לו עסק איתי 😛
חחחח מאיפה החבר שלו הזה? חחחחח
ואגבבב.. חחחח יש לי כמה דברים לספר לך בשושו.. בקשר למי שהכרת לי אז חחחח
אבל זה לא לפההה חחחח אז דברי איתי באייסי מתישהו חחחח
אללה אני הייתי פה ואני עוד אחזור אוהבת אותתתתךךך המונימים
NאNי-מNיאN: מרינושש מילה שליי והוא יעשה דבר כזה אל תידאגי בובההה חחח😊
סמכי עליי מקסימום טל ישפיע עליוו...
איי_לאב_טושי: חח טניוששש י'שרטיייי!! חחח אוהבת אותך בובההההההההה!!
ממממ.. חיפה😊 כמוהו.... ומידידידיאת מספרת לי מה פגשת אותו?!
חחחחחחחחחחחחחחחחחח ספרי לי בדחיפות הבזקקקקקקקקקקקקקקקקק!!
מואהההההההההההההה
מור'צי 😊
חחחחחחחח וואלה הם מחיפה??
יש כאלה אנשים נדירים בחיפה ולא ידעתי??? 😮
רק פה בקריה אין נראה לי חחחחח או שלא חיפשתי טוב
ורשמתי לך באייסי חחחחח
לאב יווווווו ומחכה להמשכיייי
מורצ'ייי איזה חמודהה תודהה חח =]
איזה המשךך מדהים!!!!!!!
מתה עליךךך המון -זוהר- 😊
איי_לאב_טושי: כה כה הם מחיפההה ואת כנראה לא חיפשת יש
מלאאאאאאאאאאאאאא שוויםםםםםםםםםםםם
אוהבתתתתתתתתתתתתתת ודבריתי
LooVee: זוריי בקשה בובהההה ותודה על התגובה
אוהבתךךךךךךךךךךך מואההה!!!!
מחר בגרות בעיצוב גרררררררררר...
לשרוד לשרוד לשרודדדד
מור'צי 😊