חחח התכוונתי לעבוד בקייטנה חחחחחחח לא חשובבב
מאמי תמשיכי כשתוככלי אני מבינה שהמצב שם כרגע לא בשמיים
ונראה לי שאת גם תקועה באיזה מקלט כמו רוב האנשים שם
ויהיה טוב בע"ה רק טוב נשמתייי
וואלה יופי עכשיו גם כל חיפה והקריות נדפקווווווווווו!
2 רקטות בחיפה.... זהו הלך עלינוווו
מקווה לטובבבבב
אוהבת אותך המונים מואאאאאאאהה
המצצבב נוווווורא בחייפההה=/////
ני גרה בחיפה אנשים אשכרהה לא יוצאים מהבתיםם
יש כאלה שעזבווו
קיצרר
מפחידד
חופשי לא יוצאים...
גם פה במוצקין בקושי נושמים נראה לי =\
פשוט מפחיד מה שהולך לנו בארץץץ
מי שברח עשה בשכל
הלוואיי הייתי יכולה אבל ההורים שלי נראה לי נהנים פה חחחח
בע"ה יהיה טוב וזה יגמר כבררררר הסיוט הזה איףףף
קורלוש זה מוקדש לךךך בובההה
"בוקר בוקר נסיכה שלי" הוא חייך וחיבק אותי אליו
בדיוק שאלתי את נועה עם אפשר להזמין אוכל לצימר
תחכי לי שם אני כבר בא עם אוכל טעים טעים
חייכתי אליה והיא הלכה....
אני יראה לו מזה מתחיל עם בנות שאני לא באזור ולא שהנועה הזאת מכוערת חשבתי...
החלטתי לעשות משהוא ....
כי זה עוד יכול לקרות אנחנו עוד כאן.
===פרק 86===:
או...שלא?1 חשבתי בדרכי לצימר אוליי הוא לא התחיל איתה כי זה נראה שהוא כל כך אוהב אותי ומכבד ואפשר לסמוך עליו
לא יודעת כבר מה לחשוב תפסתי את ראשי ונחתי על המיטה במין עייפות שכזאת,חושבת עם זה נכון שהוא מתחיל עם הנועה הזאת מאחורי הגב שלי או פשוט יצא לו סתם לסביבה ונתקל בה הכול יכול לקרות
"שלום לך סינדרלה שלי" טל נכנס לחדר עם מגש תכלת ועליו 2 צלחות ענקית של ספגטי עם כדורי בשר ו2 כוסות ענקיות של קולה עם קרח וקש צבעוני
הוא הניח בעדינות את המגש על השידה שליד המיטה
והתקרב אליי במין הליכה חתולית כזאת וילל ושם את ראשו על הבטן שלי וגרגר כמו חתול
"אויי טל אתה כזה.. "
"כזה מה?" התרפק בחיקי
"כזה חמודדדד" חייכתי אליו ונשקתי לו על לחיו בשובבות
"בלחי? זה מה שאני מקבל??"
"כן" אמרתי ברשמיות וצחקתי
"אויי מוריי תתני לי נשיקההההההה" הוא הסתכל בי במבט עצוב כזה
שלא יכולתי לעמוד בזה והתקרבתי אליו עד שהרגשתי את נשימותיו
ואת קצב פעימותיו הוא עצם את עיניו לאט לאט נתתי לו נשיקה על הלחי
והתגלגלתי לצד השני במיטה
"ככה?" הוא הסתכל בי במבט מבולבל
"כן!!"
"דיי שאני יתפוס אותךךךך זהווו!!! "
"זהו מה?"צחקתי ונעמדתי על המיטה והוא עומד מולי ברצפה
תפסתי מהר כלי נשק ((כרית כאילו חח)) ועוד לפני שהוא תפס גם לו
אחד כזה התחתי בו את הכרית
"איה!!" אמר בקול
"איזה ילדה קטנה " צחקקתי
"בואי חמודה את רוצה סוכרייה על מקל" התגריתי בו
"טוב" הוא נאנח והתיישב על המיטה
"מה קרה? התעייפת?"
"כנראה" הוא נאנח שוב
"איזה זקןןן מזהה סבא'לה אני רק צריכה לקנות לך מקל הליכה וזה רישמית"
"טוב " הוא ענה כמו נעלב
"נו מה קרה לך אתה רוצה לשתף אותי?" התקרבתי אליו בחשדנות
הוא שם את ידיו על עיניו ונאנח שוב
התקרבתי עליו מניחה את הכרית בדרך ונגעתי בגבו
"זהוו תפסתי אותךךךךךךך" הוא תפס את ידי והפיל אותי לברכיו
הוא התקרב עוד עד שכבר שפתיו נגעו בשלי וכבר הלשונות ששלנו
שיחקו זו בזו נשיקה סוחפת מרגיעה מתגעגעת אוהבת
ואחרי שהתנתקנו
הוא ליטף את שערי ואת ביטני והביט בעיני
"אני אוהב אותך כל כך מור את לא מסוגלת לתאר עד כמה"
"גם אני טלוש" חיבקתי אותו אליי והוא שם את ראשו על בטני
"כמעט שכחנו את האוכל " הוא קם במהירות והביא את המגש ושם אותו בנינו
"בתאבון נסיכה שלי"הוא חייך
"גם לך נסיך"
אכלנו ומדי פעם מגניבים מבטים אחד לשני
"אני מפוצצת "אמרתי ושמתי את ידי על הבטן
"גם אני" ושנינו צחקנו
"אוהב אותך ,אוהב אוהב אוהב"
חייכתי אליו "גמני גמני גמני!!"
"אבל אני יותר"
"חבל לך כי אני יותר"
"שנינו!"
"חחח מואה נשקתי לו על שפתיו שכל פעם מחדש דרשו את זה"
נכנסנו מתחת לשמיכה ובלי לשים לב נרדמנו
התעוררתי ושמתי לב שטל שוב לא נמצא לידי
"איפה הוא ?" שאלתי וכבר התחלתי לחשוד קמתי באיטיות מהמיטה והחלטתי שנמאס לי לחפש אותו שהוא כבר יבוא נכנסתי להתקלח פתחתי את ברז המים החמים וכיוונתי אותם שהם לא יהיו חמים מדי ונכנסתי שתפתי את גופי בסבון ריחני ואת שערי חפפתי ושטפתי באיטיות נהנית מהרגע
יצאתי עטופה במגבת לחדר הצדדי שם מרחתי את עצמי בקרם שמתי דורדורנט ובושם לבשתי תחתונים וחזייה ואת הבגדים שקניתי לפני הנסיעה
גי'נס קצר עד מעל הברך חגורה חומה עם אפזם יפה ולבשתי חולצה חומה עם מחפוף יפה ושמתי את השרשרת שטל קנה לי ל4 חודשים וכמה טבעות שמתי קרם לשער טלטלתי בקצוות ושמתי סרט חום בשער ונעלתי את נעלי הבובה החומות שלי שמתי קצת סומק ורדרד וצללית חומה בהירה קצת רימל ושפתון ויצאתי למרפסת של בית הצימר
הכוכבים כבר יצאו והירח האיר באור מיוחד את הברכה שנשקפה מהמרפסת
ישבתי על הכיסא עם רגליים מקופלות אליי והשענתי את ראשי על ברכי
"בהההההההה" יד נגע בי וקול הבהיל אותי מאחור
קפצתי ממקומי
תרגעי בובה זה אני וטל הופיע מאחורי עם ג'ינס צמוד וגופיה שחורה וגרר... לאכול אותו!
"אמרתי לך לא להבהיל אותי מאחורה נכוןןן!!"
"סליחה מאמי" הוא הסתכל בי במבט עצוב ונישק אותי בעדינות על שפתיי
גררררררררר איזה ריח נעיםםםםםםם הוא הריח אותי ואני צחקקתי
"טל אתה מדגדג אותי"
"אי ..אבל אני לא יכול יותר"
"בואי יש לי הפתעה בשבילךך..."
"עוד הפתעות?"
"כן"
"רגע אני הול\כת להביא משהוא ובאה"
"טוב יפה שלי"
נכנסתי לצימר והבאתי את הסלסלה עם המתנות שקניתי לו ויצאתי
"זהו אני מוכנה"
"מוכנה? יופי "הוא הושיט לי את ידו והתקדמנו בשביל
ונכנסנו לתוך יער כזה קסום כמו בתוך הגדה
והגענו למקום שקט עם מפל קטן ומלא פרחים ודשא ירוק
ואז ראיתי...
תגיבו לי זה חשוב ליייייייי
מור'צי 😊
איזה פרקקקק מהממממממממממממממםםםםם!1
וואיייי אני מתה על הטל הזה שלך חחחחח =]]
מחכה להמשך בובה
ואוהבת אותך המונימייםםםםם מואאאאאאאאה
איי_לאב_טושי: טניוששששששששששש תודה על התגובה בובה
וגם אני מתה עליו חעחעחעח😊
תהני מחר באילת נסיעה טובה ותחזרי מהררררררררר
אוהבתךךךךךךךךךךךךךךךך!!!
מור'צי 😊
יאאאאאאא בובבנההה
תוודה על ההקדשהה איזה חמודהההה😊)))
ופרקקקקק סווףףף
אוהבתתת
קורלוש_14: תודה על התגובה בובההה לפ יווווווווווו😊
מור'צי 😊
!?!?!!?!?!?!!?
המשךךךךךךךךךך
קוראת חדשה(:
ווואייייייייייייייייי....ווואייייייייייייייייייי
איזה סיפור מ=ו=ש=ל=ם=!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מחכה להמשךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!
הסיפור כ"כ יפהה...שאין לי מיליםםםםםםםםם!!!!!!!!
ואני מצטערת שעברת את כל זה=[[
-יסווו-
LooVee: זורייי בקרובבב בובההה תודה על התגובהההה😊
-יסווו-: ישששששש איזה כייף ליי!!!!!
אז בובה תודה על התגובהה
והחיים ממשיכייםם אוהבתךךךךךךךךךךךך
ושמחה שהצתרפתתתתת
מור'צי 😊
חחח מאמי וואלה מה זה נהנתי באילת
אני אומרת לך אי אפשר להשוות בטיפה מה שהולך שם למה שהולך פה =\\
פה אין חתולה שם אין מקום לחתולההה משו מטורףףףף
מחכה להמשךךךךך..!
ומקווה שהכל אצלך טוב הא מאמי??
בע"ה רק טובבבב אוהבת אותך המוווווווון
טניוש יפה שליי
שמחה שנהנת אני חזרתי אתמול בת"א היה ממש כייף
הכרתי מלא ילדיםםם
וגם אני מצאוד נהנתי
וכן יהיה טובבבב בעזרת השםםם!
אוהבתךךךךךךךךךך
דברי איתי באייסי!
מור'צי 😊
מאמייייייייייייי
מתי המשךךךךךךךךךךך?!?!?!?!
אני מחכה!!!!!!!!
-יסווו-
חחח מורצ'הההה וואלה היית בתל אביב סיטי?
שמחה שהיה לך כיייייפוש
בע"ה אמןןןן רק טובבבב
ואייי את לא יודעת מה יש לי לספר לך חחח
כשאת באייסי דברי איתי אממי
אוהבת אותך המוווווווווון מואאאאאאאאאאאה