יאאאאאאאאאאאאאווווווו
איזה עצובבבבייי
המשךךךךךךךךךך
😢 עצוביייי..😢
שימיי המשךךך..!!
וואיי זה נראה כלכך הזוייי בחיים לא הייתי מאמינהה שדבר כזה יכול לקרות..!!
QUOTE (דגלכח @ 02/10/2005) 😢 עצוביייי..😢
שימיי המשךךך..!!
וואיי זה נראה כלכך הזוייי בחיים לא הייתי מאמינהה שדבר כזה יכול לקרות..!!
😢 😢
מאמי תמשיכיי
מוואהה
יאא אמאא...
הדמך בובה.... ושבוע טוב לכולם!!!!!!!! 😁
איי_לאב_טושי : טניוש בובה תודה על התגובה ויהיה המשך בקרובבב
דגלכח: מרינוששש תודה על התגובה מאמי וכן זה הזוייי ומאודדדד!!! ועוד מעט אני ישים המשך
HeNNNNNNN: חנושששש איזה חמודה את תודה על התגוב בובה וזה הזויי חבל על הזמן זה נשמע מופרח אבל הכול אמת וזה קורה כמה שזה נשמע ככה ואני ישים המשך לפ יווו
תמוש המאמוש: בקרוב יהיה המך תודה על התגובה מאמי
עדן--עפולה: עדנוש תודה על התגובה בובה ועוד מעט אני ירשום המשךךך...
מור'צי 😊
נווו שימייי כבר המשךךךך!!
חג מושלללללללללם מאמי!!!
שנה טובבבבבה ומתוקה ומדהימה ומושלמת והכללל
אוהבתתת.. מואאאאאאאאאה
טניוש =]]
איזה עצוב זה אמאאא
מורוששש שלי שתיהיה לך שנה טוןבה מלאה באהבההההההההההההההההההההההה
בשמחה בבריאות בשלווה בהצלחה בכל מה שתרצי ותפני ללכת אליו...
אוהבת אותך הכי בעולם!!!!
מואהה ענקיתתתתתתת!
מאמי מה עם המשך??!?!?!?!
שכחת מאיתנוו!!!
שיהיה לך חג מושלם ושנה הכי טובה בעולם!!!!!!!!!!!! 😁
אוהבתתת 😊
איתי...דייי מה אתה רוצה ממני אנחנו אפילו לא ממש מכירים נתתי לך להישאר כי עדיין הכל טרי אצלי
ודמותו של דניאל עדיין תקועה בראשייי מה לא מובןןןןןןןןןןן??
דיי הגיע הזמן הבנתי את הכלללל אתה יכול ללכת אני לא זקוקה לשום טיפול
מור....
[B][COLOR=purple]===פרק31===:
מור בבקשה ממך הוא ירד על ברכיו ממש מתחנן בפניי שאני יקבל אותו ירצה שהוא ישאר לידי
ודמעות זלגו מעניו הוא ממש רצה לעזור לי
איתי בבקשה אל תבכה אתה רק מקשה עליי תבין אמרתי בעדינות ..בשקט... כמו אדישות שהשטלת עליי
איתי אני הכל עדיין טרי אני לא צריכה עזרה אני מסוגלת להתמודד עם זה בעצמי
אבל... בבקשה מור תני לי להיות איתך לנחם אותך לעבור איתך את הכל את רגעי הסבל האלה שעדיין חרוטים לי בזיכרון ואני יודע אני מבין אותך גם אני לא הייתי רוצה עזרה אבל אחרי כמה זמן זה מה שאני בעצם הייתי צריך!! עזרה....
הייתי במצוקה לא ידעתי איך מתמודדים עם האובדן האין סופי של החברה שלי האהובה שלי היחידה בחיים שלי היפה שליייייייייייי ופה הוא כבר התחיל לבכות כמו ילד קטן שזקוק לחום לחיבוק מנחםםם
קמתי לאט לאט ממיטתי והתקרבתי אליו היה שקט מסביב ורק שיר קטן מתנגן ברקע
"ובחלון, אני רואה דמותי,
כשהוידוי נמלט מפי,
מתי מתי היה זה,
כוחי ניטל, קולי נבהל,
וליל ארוך ביום נמהל.
הבט, הבט, ואל תסב ראשך,
אני עולה מחשיכה,
כל ניד עפעף מזכיר לי,
אני פוקחת את עיני שנית"
שיר שאני כל כך מתחברת אליו !!
התקרבתי והיססתי קצת אבל לבסוף נגעתי בראשו וליטפתי אותו כמו שמלטפים ילד קטן שנפל או פשוט עצוב לו
התקופפתי לכיוונו ונשקתי ללחיו הרכה אויי פשוט לא האמנתי לעצמי מה עשיתי כרגע איכזבתי את דניאל!!
הוא הפנה את מבטו אליי ועניו הכחולות הביטו בי בכניעה כאילו זורמות אליי רוצות רק אותי מביטות רק בי
פתאום הוא התקרב אליי והתנשקנו נשיקה מתגעגעת ואוליי מתוך ניחומים
התנתקתי ממנו וצעקתי מה אתה עושה איתיייייייייייייי!!!
אני אוהבת את דניאל !! אני רוצה רק אותו ודמעות זלגו מענייי
רצתי למיטה שונשכבתי אליה ובכיתי כל כך התגעגעתי אליו כל כך רציתי אותו פה לידי הייתי כל כך עצובה ואף אחד לא מתחשב אפילו החברות והידידים לא מבינים אותי
אני יודע אני מבין אותך אמר איתי והתקרב אליי
אה?? אמרתי כנראה שחשבתי בקול
תשמעי מורי שלי הוא התקרב לכיוון המיטה וחזיק בידיי
כמו דניאלי הרשתי לעצמי לחייך ועיניי נצצו והבטתי בו באיתי ....
מור שלי הוא חזר שוב על דבריו כמה שזה כואב לאבד מישהוא שמאוד מאוד קרוב אלייך
אבל צריך ללמוד התגבר החיים ממשיכים ויש לך בשביל מי לחיות כולם פה מאוד מאוד אוהבים אותך רוצים
בטובתך דואגים לך יש לך משפחה נהדרת ואמא ממש מדהימה יש לציין
החיים שלך ממשיכים את צריכה לחשוב על דברים טובים לדעת לקחת רק את הרגעים האושרים שהיו לך איתו
ולזכור אותם בתור חוויה בטוח שלא תשכחי אותו וזה בכל זאת טראומה
ואני מניסיון אומר לך
תתני לאהוב אותך להקרב אלייך לדבר איתך
כולם דואגים לך וממש עצובים
את מקשיבה לי הוא פנה אליי בעדינות וליטף את ידייי...
כן... אני מקשיבה אבל זה עדיין קשה לי אני לא יודעת איך לנסות להדחיק את מה שעברתי זה לא קל ובטח שאתה עדיין אוהב את אותו בנאדם שאבדת...
וככה דיברנו עוד הרבה זמן הרגשתי כל כך הקלה כמו סלע ענק שיורד מהלב שלי והאור השחור שראיתי תמיד בעניים נעלם הרגשתי טוב פתאום אוליי איתי בעצם צדק
הוא עבר את זה הוא יודע הכל על זה שאלתי מה שאני רוצה והוא ידע בדיוק מה אני מרגישה ואיך אפשר לפתור את זה ... התאנחתי והסתכלתי על החלון ושאלתי את עצמי ....העם אני עושה צעד נכון ??
תגיבו לי בננות וסליחה על הייבוש לא הייתי בבית בחג לפפפ יווו ואוהבת אתכןןןן....
מור'צי 😊