ווואייי איזהה מתחחח... חיחיחי יאללה המשךך מאמייי דחופוווושש..!!
בשבילייי..😊
יא תמשיכיי בובהה שליייי 😁
יאאאאאאאא מה נפלת מהמיטה ימצחיקה??1 חחחחחחחחח
המשךךךךךךךך
וכע מאמי לאט לאט והכל יהיה טוב בעזרת השם רק טוב!!
איפה הוספת יפה שלי?..
פרק מושלם כמו תמידדד...!!!
דגלכח: מרינוששששששש תודה בובתי אני ימשיך מהר בשבילך חיחיחי
עדן--עפולה:עדנוש תודה על התגובה מאמוש אני ימשיך מהר מקווה מאוד..
איי_לאב_טושי: חיחיחי בפרק הבא תדעי למה זה ממש רציני!! לב יווו😊
תמוש המאמוש: תודה על התגובה מאמי אני ינסה להמשיך מהרר
מור'צי 😊
pirsing: הפרק האחרון בעמור 20 חיחיחי בקרוב אני ימשיך תודה על התגובה בובה😊
מור'צי 😊
מאמיי המשךךךךךךךך!!!! אוהבתת המון 😁
חחחח...לא שאלתי איפה הפרק האחרון שאלתי איפה הוספת אותי...חיחיחי
לא משנה בכל מקרה המשששששךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך אוהבת יפה שלי
איזה מתחחחחחחחחחחחחח מי מי זה היה?!
המשךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףף
אוהבת אותך ואני שמחה שאת עכשיו בתהליכים להתחזק ותקשיבי לי בחיים שלך את לא עושה שוב תטעות הזאת בחייםםםםםםםםםםם!!!!
דגלכח: אני ינסה להמשיך עוד מעט מרינוש
עדן--עפולה: עדנושש אני ינסה להמשיך עוד מעט תודהעל התגובה בובה..
pirsing: שירושששששש הוספתי אותך באיי סי חחח סורי לא הבנתי אותך חיחיחיחי אני ימשיך עוד מעט אגב לב יווו
אהבהכאב:חחח שרונוש תודה על התגובה מאמי אני יספר מי זה פרק הבא חיחיחי תודה על הכל בובה ואני ימשיך
מור'צי 😊
אני בהלם שעוד אין המשךךךך...!!!
אוהבתתת...מואהה
pirsing:שירוששששששששש.... עכשיו אני רושמת המשך פשוט היה לי מבחן באזרחות והחרישות בשמיים... חיחיחיחי
צונץ: באנה שליי לב יווו תודהההה...
מור'צי 😊