יאאאאאאאאאאא מהממממםםם
המשךךך
איזה פרק יפה.....
מחכה להמשךךךך
איי_לאב_טושי: טניוששששששש חג שמח ומתוקי גם לךךךך עם הרבה פינוקים ואהבה ותודה על התגובה בובההה😊
יפה-2אה2ה: לאוששש בובתי תודה מאמי על התגובה 😊
מור'צי 😊
אני צ'ה המשךךךךךךךךךךךךךך
עכשיו קראתי את כל הסיפוררררררררררררררררררר פשוטטטטטטט מווווווושלםםםםם איאווא מדהים !~!!!!!
תמשיכי התמכרתי לסיפור שללללללללללךךךךךךךך גאאד איזה שכישרוניתתתתתתת כפרעלליך חחחח
😘
😊😊😊
יא מאמי איזהה מרגשש זה ועצובב 😢
המשךך בובה!!!! 😁
ושבת שלום!!! 😊
יפה-2אה2ה:ואת תקבלי אותו מחר חיחיח תודה בובה על התגובה ...
LooVee: זוהרי אני ימשיך מחר מאמי תודה על התגובה יפתי
מיכלוש_השווה: יששששששששששששששש קוראת חדשששהההה תודה מאמי על התגובה ומקווה שתשיכי לקרוא להגיב ולהנות מהסיפור לפ יווו 😊
עדן--עפולה: עדנושש שתודה מתוקה על התגובה שבת שלום גם לךךך ומחר כנראה יהיה המשךךך...
תמוש המאמוש: תמושש יהיה מחר תודה על התגובה בובההה
מור'צי 😊
אין מילים לתאר פשוט מ-ה-מ-מ-ם!!!!!!!11
המשךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (מיכלוש_השווה @ 07/10/2005) עכשיו קראתי את כל הסיפוררררררררררררררררררר פשוטטטטטטט מווווווושלםםםםם איאווא מדהים !~!!!!!
תמשיכי התמכרתי לסיפור שללללללללללךךךךךךךך גאאד איזה שכישרוניתתתתתתת כפרעלליך חחחח
😘
😊😊😊
חתיכת מטומטמת אם את אומרת שקראת את כל הסיפור איך לא שמת לב שהוא אמיתי?!
אהבהכאב: שרונוש בובתייייייייייייי תודה מאמי על התגובה אוהבת אותך ... 😊
דגלכח: מרינוש יפתייי מה קרה לא הבנתי?? 😕
מור'צי 😊
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך