בנות!!! בבקשה תענו ! זה חשוב! ותגיבו!!!!!!!!!!!!!!!!!
לדעתי זה בסדר..
שנה זה לא הרבה!!
. כבר הייה לי חבר קטן ממני...
אבל זה לא הצליח הוא לא אהב אותי באמת והוא עדין תינוק שלא התבגר..
מזה נראה לי מוזר.. למרות שחברה שלי גדולה ממני.. אבל כולה חודש לא משפיע
אבל שנה לא יודע.. לא חושב מתאים
תראי...התפתחות הבנות יותר מוקדמת מהתפתחות הבנים- לכן בדר"כ בנות מחפשות חבר יותר גדול (כמוני למשל) שיהיה ברמת המחשבה שלהן, זה משהו דיי ביולוגי...
זה מן טפוס התנהגות כזה שבנות יוצאת בדרך כלל עם בנים יותר מבוגרים, וכשבחורים צעירים שיוצאים עם יותר מבוגרות - זה ממש הרמת גבה..
אם זה שנה הבדל זה לא כזה נורא.. ת'אמת, גם אם זה היה שנתיים הבדל.. תלוי עם מי את יוצאת וכמה בוגר הוא בשבילך..
חחח אבא שלי קטן מאמא שלי ב3 שנים..- ופה זה ההבדל.. פער הגילאים מקבל יחס שונה כשמבוגרים..
אבל בגיל ההתבגרות אפילו שנה אחת בין בחור לבחורה , די משמעותי...
חחחחחחחחחחחחח איזה הרצאה חחחחחחח 😁
אני חושבת שזה תלוי בכמה בוגר הנער ..
אני בחרתי באחד..
וגם הי לי חבר קטן ממני בשנה
תודה אנשים... זה נושא שבאמת חשוב לי...
אהבה חשובה לפני הכל מאמי..
גם לי היה חבר קטן מימני בשנה..
שיהיה לך בהצלחה מותק..
קארינו'שש..
תלוי מה הפרש הגילים.!!
אני לא אצא עם מישהו בן 10.....או בן 11.או בת 12....אני בת 14 עוד מעט..
אני חושבת שזה ממש לא משנה!!!
איך שאומרים,אין גיל לאהבה..
אצל מבוגרים זה נורא שונה ומורקב אבל אצל נערים אני יכולה להגיד לך!!
אז ככה..
עם את יוצאת עם מישהו קטן ממך קודם כל זה מביך..אותי בכל מקרה זה נורא הביך שהיה לי חבר קטן ממני עד היום אני שונאת שמזכירים לי...
ועם מישהו קטן שיוצא איתך לא מתאהב בך ואת מתאהבת בו פאק תשמעו זה חתיכת השפלה עברתי את זה הרגשתי גועל בעצמי
זה היה כזה מגעיל ובגלל זה לא רציתי להביא לו אפילו נשיקה בפה התייחסתי אליו חרא
אהבתי אותו והוא לא אהב אותי אחרי זה שראיתי את זה ככה צחקתי על עצמי והבנתי
עם את יוצאת עם בן קטן ממש את עושה את טעות חייך!
אבל אם הוא בן 14 וחצי ואני בת 15? הרי זה רק חצי שנה הבדל!!!
אני מסכימה עם שירן.
בנים פשוט מתבגרים יותר לאט מבנות זו עובדה!!!!