אבל הוא די בוגר... לפי מה שנראה לי... 😕
QUOTE אז ככה..
עם את יוצאת עם מישהו קטן ממך קודם כל זה מביך..אותי בכל מקרה זה נורא הביך שהיה לי חבר קטן ממני עד היום אני שונאת שמזכירים לי...
ועם מישהו קטן שיוצא איתך לא מתאהב בך ואת מתאהבת בו פאק תשמעו זה חתיכת השפלה עברתי את זה הרגשתי גועל בעצמי
זה היה כזה מגעיל ובגלל זה לא רציתי להביא לו אפילו נשיקה בפה התייחסתי אליו חרא
אהבתי אותו והוא לא אהב אותי אחרי זה שראיתי את זה ככה צחקתי על עצמי והבנתי
עם את יוצאת עם בן קטן ממש את עושה את טעות חייך!
כאילו בת כמה את ?? אם את בת 13 והוא יותר קטן ממך מה את מצפה ?! שזהוא יהיה בוגר !?
...
בכל מקרה.. אם הוא בן 14 וחצי ואת בת 15, זה לא כזה נורא... אם זה כך, אז אתם בטח באותה שכבה..
הוא עולה לט' ואני ל: י'... והשנה אני עוברת לבי"ס שלו...
נ ו מעולההה זה יהיה טוב מאמי אל תשימי על הגילל השאלה מה את רוצהה
אם את רוצה אותו והוא אותך אז בכיף
=]
היה ליחבר שהוא בחודשיים קטן ממני... ממ וזה לא הפריע
אבל שנה.. לא נראה לי..
תקשיבי ,
לדעתי אם אתם חושבים שזה אהבה ואתם תסתדרו והכל והוא בוגר ואת מאוהבת בו והוא בך, לכי על זה ! לאהבה אין גיל ..
אבל יש סיכוי ענק שיהיו לכם יותר ריבים כי אולי הוא עוד לא התגבר בקצב שלך והוא יראה לך תינוקי, למרות ששנה זה לא כל כך משמועתי אבל תלוי באיזה גילאים ..
בהצלחה, מקווה שעזרתי,
קורלי 😉
לא כל בן הוא ילדותי... ליפעמים יש גם כאלה שהם בוגרים!
תודה ... נחמד שהראתם לי המון צדדים של הנושא... באמת שעזרתן 😊
בבקשה שמחה שיכולתי לעזור (עם גם אני חלק מהעזרה חיחיח 😊)
האמת עד חצי שנה זה עוד בסדר...
אבל שנה זה יותר מידי אני אישית נגד!
חח..
אוהבת המוןן!
**ענתו'ש**
ממ אני חושבת ששנה זה פסדר..
אבל יותר מזה אין מצצצצב בנות מתבגרות מהר יותתר..זה לא יצא טופ
ויש עוד כמה סיבות...
עם מסכימה עם התגובה של שירן.
חצי שנה זה לא כזה ביג דיל.
אבל אין גיל לאהבה. אם אתם אוהבים תהיו ביחד ותשימו פס על כולם!
יש לי חברה שהיא וחבר שלה כבר קרוב לשנה ביחד והיא גדולה ממנו בשנה.
הכל תלוי..
שיהיה בהצלחה!!
-ניבו'ש- 😊
לדעתי מגיל 16-16 וחצי בנים מתחילים להתבגר.
QUOTE (ח-נ-ו-ש-ה @ 06/08/2005) אצל מבוגרים זה נורא שונה ומורקב אבל אצל נערים אני יכולה להגיד לך!!
אז ככה..
עם את יוצאת עם מישהו קטן ממך קודם כל זה מביך..אותי בכל מקרה זה נורא הביך שהיה לי חבר קטן ממני עד היום אני שונאת שמזכירים לי...
ועם מישהו קטן שיוצא איתך לא מתאהב בך ואת מתאהבת בו פאק תשמעו זה חתיכת השפלה עברתי את זה הרגשתי גועל בעצמי
זה היה כזה מגעיל ובגלל זה לא רציתי להביא לו אפילו נשיקה בפה התייחסתי אליו חרא
אהבתי אותו והוא לא אהב אותי אחרי זה שראיתי את זה ככה צחקתי על עצמי והבנתי
עם את יוצאת עם בן קטן ממש את עושה את טעות חייך!
אני כל כך מסכימה.....לחברה שלי היה חבר קטן ממנה....מגעיל לדעתי זה נראה מגוחך וזה עושה את הבת ל"שולטת" וכל הכיף (לדעתי) שהבן צריך להיות יותר מסיבי מהבת ושרירי וגדול והכול חחחחחחח........(כמו שלי 😂 )