פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

לבנות בלבד

✍️ princesSigal 📅 06/08/2005 07:41 👁️ 1,128 צפיות 💬 43 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 3 מתוך 3
QUOTE (רומי_המאמי @ 07/08/2005) QUOTE (ח-נ-ו-ש-ה @ 06/08/2005) אצל מבוגרים זה נורא שונה ומורקב אבל אצל נערים אני יכולה להגיד לך!!

אז ככה..
עם את יוצאת עם מישהו קטן ממך קודם כל זה מביך..אותי בכל מקרה זה נורא הביך שהיה לי חבר קטן ממני עד היום אני שונאת שמזכירים לי...
ועם מישהו קטן שיוצא איתך לא מתאהב בך ואת מתאהבת בו פאק תשמעו זה חתיכת השפלה עברתי את זה הרגשתי גועל בעצמי
זה היה כזה מגעיל ובגלל זה לא רציתי להביא לו אפילו נשיקה בפה התייחסתי אליו חרא
אהבתי אותו והוא לא אהב אותי אחרי זה שראיתי את זה ככה צחקתי על עצמי והבנתי
עם את יוצאת עם בן קטן ממש את עושה את טעות חייך!
אני כל כך מסכימה.....לחברה שלי היה חבר קטן ממנה....מגעיל לדעתי זה נראה מגוחך וזה עושה את הבת ל"שולטת" וכל הכיף (לדעתי) שהבן צריך להיות יותר מסיבי מהבת ושרירי וגדול והכול חחחחחחח........(כמו שלי 😂 )
זה דעה כ"כ שוביניסטית וסטראוטיפית.. 😊 פוייי
דיי אני לא מאמינה!!

אני בדיוק מתלבטת אם להיות עם מישהו שקטן ממני בשנה... 😊

אז..מה אתן אומרות!?
דרך אגב, בפעם הראשונה שראיתי אותו חשבתי שהוא בן 16 מינימום...
לכי על זה
לי היה חבר שהיה קטן ממני בחצי שנה בדיוק
אני חושבת שאם הבחור קטן ממך רק בשנה ויש אהבה אמיתית- לכי על זה!

*~ענבל~*
QUOTE (princesSigal @ 08/08/2005) דרך אגב, בפעם הראשונה שראיתי אותו חשבתי שהוא בן 16 מינימום...
גם אצלי!!

אז...ללכת על זה? 😊
אני בדר"כ מתאהבת רק בגדולים ממני לחות בשנתיים..
זה עניין של אוו ראש, אותו חוויות בערך..

תראי מאמי אם את מתאהבת במישו שקטן ממך וזה ההדדי בינכם אז למה לא?!!? בואי אני יגיד לך ככה ...היה לי חבר קטן ממני החזקנו ביחד חצי שנה...אם זה בקטע של החבר'ה של מה יגידו כולם...אז זה ממש לא אמור להפריע לכם...כווולה שנה...זה לא הרבה בכלל!!!!
אני הצבעתי 1 לא חושבת שזה אמור להפריע לאהבה אין גיל היא תמיד מנצחת!!
QUOTE (love-to-love @ 06/08/2005) תראי...התפתחות הבנות יותר מוקדמת מהתפתחות הבנים- לכן בדר"כ בנות מחפשות חבר יותר גדול (כמוני למשל) שיהיה ברמת המחשבה שלהן, זה משהו דיי ביולוגי...
זה מן טפוס התנהגות כזה שבנות יוצאת בדרך כלל עם בנים יותר מבוגרים, וכשבחורים צעירים שיוצאים עם יותר מבוגרות - זה ממש הרמת גבה..
אם זה שנה הבדל זה לא כזה נורא.. ת'אמת, גם אם זה היה שנתיים הבדל.. תלוי עם מי את יוצאת וכמה בוגר הוא בשבילך..

חחח אבא שלי קטן מאמא שלי ב3 שנים..- ופה זה ההבדל.. פער הגילאים מקבל יחס שונה כשמבוגרים..
אבל בגיל ההתבגרות אפילו שנה אחת בין בחור לבחורה , די משמעותי...

חחחחחחחחחחחחח איזה הרצאה חחחחחחח 😁


אני חושבת שזה תלוי בכמה בוגר הנער ..
מסכימה איתה..
אני אישית אין לי בעיה...
אבל זה נישמעעעע ממשש ממשש מוזר..
אני אישיתי לאאאאאאאאאאא יכולהההההההה !!
אבל עם את אוהבת אותו והוא בוגר למה לא??...שימייי זיןןןןן על העולם!
באהבה הגיל לא משחק תפקיד
יש לי חבר שקטן ממני בחמישה חודשים (שזה לא כ"כ הרבה!!)
ואין אין על הבן אדם הזה אני מאוווהבת לו בפרצוץ אני יעשה בשבילו הכווווווווווווול!!והוא גם ככה בשביליי..
בהתחלה היו תגובות אבל מה יש לך חבר יותר קטן ממך?!איזה פדופילית אבל אני שמתי זין על כולםם ועוד שבוע בעזרת השם אנחנו 4 חודשים=))

אז בנות אל תתבישוווו זה הכי כייף בעולם=))
חיחי
נירוש אני אוהבת אותך ילד יפה שליי
ניצנוש=))
אהה ושכחתי להגיד שהוא קצת יותר גבוה ממני והוא נראה בן 15=/=/והוא בן שלוש עשרה וחצי=//
חח כפרה עליו הוא החיים שלי
ואין הוא ילד בוגר הוא יותר בוגר מכל הבנים שאני מכירה בגילו
QUOTE (princesSigal @ 06/08/2005) אבל הוא די בוגר... לפי מה שנראה לי... 😕
אני אומר לך דבר כזה: זה לא משנה בכמה הוא קון או גדול ממך העיקר שיהיה בוגר
בשכל ובהתנהגות...אני מכירה אנשים גדולים יחסית שהם הרבההה יותר ילדותיים
ממי שאני אוהבת עכשיו( והוא קטן ממני ב 4 חודשים )
אז הגיל לא כל כך משנה העיקר שיהיה לו ראש נורמלי!!
QUOTE (buster @ 07/08/2005) דיי אני לא מאמינה!!

אני בדיוק מתלבטת אם להיות עם מישהו שקטן ממני בשנה... 😊

אז..מה אתן אומרות!?
לדעתי..זה לא אמור להפריע לך כל כך.. זה שהוא קטן ממך בשנה
כי זה סך הכל שנה זה לא יותר מזה
ואם את מרגישה כלפיו משו והוא גם מרגיש כלפיך משו ואתם באותו הראש..מדברים על אותם דברים וזה
אז למה לא?
לכי ותיהיא איתו קחי תהזדמנות הזאת בשתי ידיים ותראי מה יהיה אל תפסלי את זה סתם בגלל שהוא קטן ממך בשנה

לי אישית בתור בן זה משו אחר.. רוב הבנות אולי אפילו כולן יגידו שכול הבנים מתים על זה שבנות יהיו יותר גדולות אבל אני לא חושב שכול הבנים חושבים ככה , לי אין בעיה שהבת תיהיה יותר גדולה ממני , אם אנחנו באותו הראש ואוהבים אחד את השני אז למה לא?

לאהבה אין גיל , לאהבה יש רגשות ושני אנשים מאוהבים שמוכנים לעשות הכל אחד בשביל השני

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך