אוקי..אז ככה ההורים שלי גרושים כבר שנה בערך ואבא שלי התחתן לפני כמה ימיים ומאז הוא מתייחס עלי אחרת...כאילו הוא מתייחס יותר לאישותו...ולא יודעת ניסיתי לדבר איתו על זה והוא אמר שזה סתם בגלל שהחתונה והכל והוא היה לחוץ אבל לא יודעת...זה לא נראה ככה...הם התחתנו בקפריסין...ואני ואחותי באנו איתם ועוד כמה חברים ומשפחה ולא דיברתי איתו פעם אחד כמעט!!....הוא בקושי אמר לי שלום בבוקר! וכל פעם שאמרתי לו ...סתם... אבא בו איתי לבריכה או משו כזה אישתו כזה אמרה לו...לא מאמי בו תישאר איתי והוא נשאר איתה ואמר לי שהוא לא יכול!...זה לא קרה רק פעם אחת זה היה ככה כל הזמן..וזה לא היה ככה לפני שהם התחתנו....מה לעשות?
יאו נשמה.. גם אני הייתי מתעצבנת במכומך. לפי דעתי את צריכה לגרום לו להרגיש איך שאת מרגישה. או פעם אחת להגיד ליד אישתו. איתך הוא תמיד נמצא הפעם הוא יכול להיות איתי או משהו כזה...
אני מקווה שהכל הסתדר בינכם..
אוהבת המון המון זוהר
את צריכה לדבר איתו על זה. את עדיין הבת שלו למרות החתונה.
תודה מתוקות....יש מצב שזה רק בגלל החתונה ושאחרי כמה זמן זה יעבור....או אולי זה תמיד ככה אצל אנשים שמתגרשים ואני צריכה להתרגל?
חמודה..גם ההורים שלי גרושים כבר שנה.. ואבא שלי יוצא עם נשים אחרות בהתחלה זה הפריע לי כי עדיין הרגשתי שהוא בוגד באמא שלי איפשהו וגם הוא לא היה מספר הייתי צריכה לשמוע מאחי עד שהתעצבנתי ומזה יצאתי עליו.. אבל במקרה שלך זה שונה הוא התחתן תזכרי תמיד שאת היית שם לפניה (לפני אישתו) ותדאגי להזכיר לו את זה כל הזמן
את מהדם שלו הוא א-ב-א שלך.. לכי תדעי אולי לא מאחלת לו אבל אולי גם הם יתגרשו ואז מי תישאר לו?! את תישארי לו תזכירי לו את זה שאחר כך הוא לא ישאר קירח מכל הצדדים.. ואל תהיי עצובה כולנו עוברים תקופות כאלה..
בהצלחה
נשמה אן לך מה להיות עצבוה את צריכה לדעת שזה יקרה ועכשיו עברת זמנית לסקן פלייס כי הוא רוצה להשקיעה ב"כלה" שלו כי הוא רואה זה היזדמנות להקים בית חדש.....
__________________הורים עם חרא!__________________
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 04/08/2005) את צריכה לדבר איתו על זה. את עדיין הבת שלו למרות החתונה.
מסכימה לחלוטין
תשמעי עכשיו פשוט יש לו אישה חדשה... שאל תשכחי בטח גם מרגישה מאויימת על ידך
היא כרגע נמצאת איתך במן תחרות על אבא שלך
לדעתי גם תדברי איתו... וגם תנסי להתחבר אליה.. תהיו חברות כאלה.. היא לא באה להחליף את אמא שלך.. אבל בכל זאת אתן תחיו ביחד.. וברגע שהיא אוהבת אותך ואת אוהבת אותה הכל הרבה יותר פשוט ולא צריכים להיות מצבים כאלה ביחד
הקטע הוא שזאת האישה שהוא בגד איתה באמא שלי ....זה משנה הכל....
אז במקרים כאלה.. עם כל הכעס בעולם.. את צריכה להחליט מה את רוצה
להיות חכמה, להיות צודקת, או לגור עם אמא שלך
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 04/08/2005) אז במקרים כאלה.. עם כל הכעס בעולם.. את צריכה להחליט מה את רוצה
להיות חכמה, להיות צודקת, או לגור עם אמא שלך
מסכימה עם זה..
נשמה אישית אני לא מבין אותך אבא שלך בגד
באמא שלך יתגרש ויתחתן עם המאהבת
ואת היית בחתונה
נשמה אני לא יודע מה איתך אבל גם ה"אבא" שלי
בוגד באמא שלי וניתקתי אית קשרים אנחונ עדיין
באותו ביית אבל אנחנו לא מדברים עדיין לא סיפרתי לאמא שלי אבל
בסוף אני רוצה שהיא תדע...
שהיה בהצלחה מה שלא תעשי..
אני מסכימה עם התגובה
השניה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (JestMe @ 05/08/2005) נשמה אישית אני לא מבין אותך אבא שלך בגד
באמא שלך יתגרש ויתחתן עם המאהבת
ואת היית בחתונה
נשמה אני לא יודע מה איתך אבל גם ה"אבא" שלי
בוגד באמא שלי וניתקתי אית קשרים אנחונ עדיין
באותו ביית אבל אנחנו לא מדברים עדיין לא סיפרתי לאמא שלי אבל
בסוף אני רוצה שהיא תדע...
שהיה בהצלחה מה שלא תעשי..
למה אתה לא אומר לאמא שלך?.....אצלי זה לא בדיוק ככה כי הם גם תכננו להתגרש בלי קשר לזה שהוא בגד בה רק בסוף גילינו את זה ....
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 04/08/2005) תשמעי עכשיו פשוט יש לו אישה חדשה... שאל תשכחי בטח גם מרגישה מאויימת על ידך
היא כרגע נמצאת איתך במן תחרות על אבא שלך
סלחי לי כן, אבל אם זה אמת נכון.. - אז האישה הזו היא זבל !!
אסור שהאישה החדשה של האבא תתחרה בתשומת הלב שלו כלפיי הילדים !!
היא צריכה לדעת שהילדים באים קודם.. ואם זה לא כך במציאות.. יש פה בעיה חמורה !!
ואם זו האישה שהרסה לך ת'בית, על אחת כמה וכמה..!!!
שתפי את אבא שלך !!- אני מקווה שזה יזיז לו.. אם לא... אני תוהה איזה אבא זה..