אהה אז שכחי מהתגובה אם הם תיכננו להתגרש....
בכל זאת הוא אבא שלך הוא צריך ללת לך יחס
את היית שם לפניה ואת תמיד תהיה שם תזכירי
לו את זה
בהצלחה נשמה
דיברתי איתו על זה ....והוא אמר שזה רק בגלל הלחץ של החתונה אבל עכשיו גיליתי שכל מיני דברים שהיתי מספרת לה היא סיפרה לאבא שלי!...תראו לפני החתונה היא היתה נורא נחמד..היא היתה לוקחת אותי לקניות וכאלה....ובדרך היא היתה מדברת איתי והיתי מספרת לה כי היא אמרה שזה הכל בינינו ושהיא בחיים לא תספר לאבא שלי כי זה ביני לבינה...ועכשיו גיליתי שהיא סיפרה לו הכל!!....וזה דברים אישים שלי ואני לא רוצה שאבא שלי ידע!!....אני ממש לא יודעת מה לעשות איתה......
QUOTE (מאוהבת_במותק @ 05/08/2005) דיברתי איתו על זה ....והוא אמר שזה רק בגלל הלחץ של החתונה אבל עכשיו גיליתי שכל מיני דברים שהיתי מספרת לה היא סיפרה לאבא שלי!...תראו לפני החתונה היא היתה נורא נחמד..היא היתה לוקחת אותי לקניות וכאלה....ובדרך היא היתה מדברת איתי והיתי מספרת לה כי היא אמרה שזה הכל בינינו ושהיא בחיים לא תספר לאבא שלי כי זה ביני לבינה...ועכשיו גיליתי שהיא סיפרה לו הכל!!....וזה דברים אישים שלי ואני לא רוצה שאבא שלי ידע!!....אני ממש לא יודעת מה לעשות איתה......
חחח נשמע שהיא היתה חברה שלך שאבא שלך
יראה כמה היא טוב עם ילדים ושהיא השיגה
מה שהיא רוצה את לא מענינת אותה יותר
בעיה
אני לא יגיד לך נסי לדבר איתה כי בדרך כלל
לא עובד אםםםםםם אני ינסה לחשוב על משהו
ויחזור עם תשובה
אל דאגה נישמתי
זה חתיכת טלנובלה קיצצצר תדברי איתו זה הכי חשוב תדברי איתו תשפכי הכלל הכל שהוא ידע מה עובר עלייך
עם הוא לא ישים לזה לב וימשיך איתה הכל..
תלכי תגורי עם אמא שלך ואל תדברי איתו בחיייים!!
תאמיני לי עם הוא מתייחס ככה לבת שלו כמו ילד בן 16 שמתייחס לידידה שלו כיאילו היא מובן מאליו
אני מקווה שהכל הסתדר..ותדעי שאני תמייייד היה זמינה לדבר איתך..
293110866 😉
היה טוב אל תדאגי!
QUOTE (ח-נ-ו-ש-ה @ 05/08/2005) זה חתיכת טלנובלה קיצצצר תדברי איתו זה הכי חשוב תדברי איתו תשפכי הכלל הכל שהוא ידע מה עובר עלייך
עם הוא לא ישים לזה לב וימשיך איתה הכל..
תלכי תגורי עם אמא שלך ואל תדברי איתו בחיייים!!
תאמיני לי עם הוא מתייחס ככה לבת שלו כמו ילד בן 16 שמתייחס לידידה שלו כיאילו היא מובן מאליו
אני מקווה שהכל הסתדר..ותדעי שאני תמייייד היה זמינה לדבר איתך..
293110866 😉
היה טוב אל תדאגי!
תודה מאמי !!!!!!
ווואי וואי לא טוב..
אממממ.. יש מצב שהיא משפיעה עליו לרעה..יענו הוא עושה דברים נגד רצונו?
אולי זה באמת בגלל החתונה.. ההתרגשות..
רוצה לתת לה קצת צומת לב...
את באמת צריכה לדבר איתו על זה...
תסבירי לו שאת הבת שלו עדיין והוא לא החליף בת אלא אישה...
אולי הוא מרגיש לא בנוח איתכן כשהוא איתה כי אתן מאישה אחרת אז תסבירי לו שאת עדיין אוהבת אותו ושאת רוצה שיתייחס אלייך יותר..ותנסי אולי להתחבר יותר עם האישה {אם זה לא קשה לך} ככה הוא יראה שאין לך בעיה עם זה {אם אין לך...}
בהצלחה בובה!!!
דיברתי עם חברה שלו....היא אמרה לי שהיא פשוט רוצה אותו קצת לעצמה....
אני שונאת אותה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זאת נטלי^^^אני פשוט כותבת מליטל
איזה עצוב זה כשיש אבא כזה..
אכפת לו יותר מאישתו החדשה מאשר מהילדים שלו..
אני בחיים לא הייתי סולחת לו על יחס כזה אבל כל אחד שונה ואיך שהבנתי את מאלה שאוהבת מאוד את אבא שלה ולא מוכנה לוותר עליו..אז מותק,דברי איתו,תסבירי לו איך את מרגישה ותבקשי שישנה את הגישה שלו כי אישתו החדשה רק רוצה להרחיק אותו מכם ואם הוא לא מוכן.. מה אני אגיד..מאוד חבל שהוא מוותר ככה על הילדים שלו..
QUOTE (_Alinush_ @ 06/08/2005) איזה עצוב זה כשיש אבא כזה..
אכפת לו יותר מאישתו החדשה מאשר מהילדים שלו..
אני בחיים לא הייתי סולחת לו על יחס כזה אבל כל אחד שונה ואיך שהבנתי את מאלה שאוהבת מאוד את אבא שלה ולא מוכנה לוותר עליו..אז מותק,דברי איתו,תסבירי לו איך את מרגישה ותבקשי שישנה את הגישה שלו כי אישתו החדשה רק רוצה להרחיק אותו מכם ואם הוא לא מוכן.. מה אני אגיד..מאוד חבל שהוא מוותר ככה על הילדים שלו..
נכון!!....אני לא מוכנה לוותר עליו כמה שהוא לא בסדר!....תראו היום זה היום של החתונה השניה...חתונה אחת בקפריסין ועכשיו חתונה בארץ...והוא לקח את אישתו את דוד שלי ואת סבתא שלי ואת אח ואמא של אישתו לבית מלון...כאילו הוא קנה חדר לכל אחד..סתם כדי להיות בבריכה שהם..לעשות מסג' כאלה ואז ללכת לחתונה....והוא אסף אותי ואת אחותי כדי שנשאר בבית שלו ונחכה עד החתונה וחברה של אישתות תבוא לקחת אותנו!!....זה דברים קטנים אבל זה מעצבן ופוגע ברמות!!...כאלה אותנו הוא לא יקח איתו לבית מלון הוא ישאר אותנו בבית שלו!!....
לא רוצה לדכא אותך או משהו כזה אבל זה נשמע כאילו אבא שלך לא אוהב אותך בכלל ולא אכפת לו ממך /:
אני מבינה אותך אבל מה אני יכולה כבר לייעץ לך.. תנסי אולי לדבר איתו ולהגיד לו שאם הוא לא משנה את היחס שלו אז שיחשיב שאין לו בת..ככה תבדקי אם באמת אכפת לו ממך..