אני לא יכולהלדבר איתו...הוא מתחתן היום והוא בבית מלון הזה אני ואחותי לפחד בבית שלו....
יאוו זה כל כך מעצבן אותי!...פאקק...הוא אבא שלי הוא בחיים לא התייחס עלי ככה!...כאילו עד לפני החתונה הינו מה זה קרובים....ועכשיו הוא מנתנהג כאילו..אני לא קיימת!...וכולם אומרים לי לדבר על זה ..אבל כאילו איך?....מה אני יבוא עליו אבא למה אתה אוהב את אישתך יותר ממני?!....לא נראה לי....
QUOTE (מאוהבת_במותק @ 07/08/2005) אני לא יכולהלדבר איתו...הוא מתחתן היום והוא בבית מלון הזה אני ואחותי לפחד בבית שלו....
יאוו זה כל כך מעצבן אותי!...פאקק...הוא אבא שלי הוא בחיים לא התייחס עלי ככה!...כאילו עד לפני החתונה הינו מה זה קרובים....ועכשיו הוא מנתנהג כאילו..אני לא קיימת!...וכולם אומרים לי לדבר על זה ..אבל כאילו איך?....מה אני יבוא עליו אבא למה אתה אוהב את אישתך יותר ממני?!....לא נראה לי....
נישמתי צודקת זה באמת מעצבן ....
מכון שהוא אבא שלך שאת הייתה כאן לפני אותה אישה
אבל בשבילו זאת התחלה חדשה והוא ראוה בזה הזדמנות
להקים מישפחה חדשה...........
שלא תביני לא נכון אני לא מסכים אם זה ואני לא מצדיק
אותו אבל זה מה פחות או יותר המצב...
אבל הוא לא ככה....כאילו הוא אפ'פעם לא היה ככה...ואני צריכה ללכת לחתונה שלהם עוד...בדיוק חמש דקות...עם חברה של אישתו... 😠
תדברי איתו תגידי הכל בלי לא נראה לי
תגידי לו מה את חושבת אחרת זה לא ילך!1
QUOTE (מאוהבת_במותק @ 07/08/2005) אבל הוא לא ככה....כאילו הוא אפ'פעם לא היה ככה...ואני צריכה ללכת לחתונה שלהם עוד...בדיוק חמש דקות...עם חברה של אישתו... 😠
נישמתי אני מה זה מבין אותך.... ואני מה זה מיצטער בשבילך
תיראי תני לזה שבוע אולי המצב ישתפר....
מאמי את חייבת להבין את המצב.. = \ אפילו עם זה קשה כרגע הוא רוצה קצת זמן עם אישתו החדשה מאמי.... אבל את יודעת שאת פשוט צריכה לתת לו זמן
וואי מותק אני מזה מבינה אותך...ההורים שלי גרושים מאז שאני בת 3 ואבא שלי התחתן עם איזה מכשפההה . אני כבר שנתיים לא הולכת אליו בגללה...הוא בא לפה כל שישי עם אחים שלי. אממ אולי זה לברוח מהבעיה אבל במקרה שלי לפחות אין שום ברירה אחרת...זהו דיברת איתו, עם אישתו...לא נשאר יותר מה לעשות חוץ מלתת לו קצת זמן להרגע מכל העניין של החתונה. אולי זה באמת עניין זמני כי הם רק התחתנו. אם זה ממשיך ככה אני הייתי עוזבת אותו לאיזה תקופה שיבין למה הוא גרם עם היחס שלו וילמד לקח.
מזהה???
לדעתי יש לך סיבה ענקית לכעוס
והכי טוב שתלכי לאבא שלך אליו הבית ותבקשי לדבר איתו לבד
ותשימי לו צעקות ותאמיני לי שהוא יבין אותך
יכול להיות גם שהוא עושה את זה ללא כוונה 😊
QUOTE (עדידההההה @ 07/08/2005) מזהה???
לדעתי יש לך סיבה ענקית לכעוס
והכי טוב שתלכי לאבא שלך אליו הבית ותבקשי לדבר איתו לבד
ותשימי לו צעקות ותאמיני לי שהוא יבין אותך
יכול להיות גם שהוא עושה את זה ללא כוונה 😊
אני איתה...^^^
זה רק עניין של זמן.. הוא הרגע התחתן תני לו זמן להתרגל למצב ולאשתו החדשה..
כרגע הם צריכים זמן לבד.
אם המצב ימשיך להישאר ככה עוד הרבה זמן דברי איתו
מאמי.. אני חושבת כמו רובם שהגיבו..
כמה ימים אחרי החתונה תראי אם המצב אותו דבר ולא השתנה..
פשוט תקחי אותו לשיחה ותגידי לו באותו רגע כל מה שאת מרגישה..פשוט תתנקי תורידי מהלב כל מה שחשבת עליו בימים האלה...
תראי מה הוא יגיב..
ואם האישה האבלה הזאת שלו תתערב..בכייף תתפרצי עליה!!
ולמה את לא גרה בכלל עם אמא שלך?...
בכל מקרה אני מקווה שהכל יסתדר..
תעדכני...
מווווואה..שלי 😊