שלוםםם... חח.. יש לי בעיה קטנטנה..
יש ילד אחד שאני ממש ממש מחבבת.. ואני בקושי מכירה אותו.. כשאנחנו ניפגשים אנחנו גמ לא אומרים שלום.. בקיצור.. נראה לי שהוא נדלק עליי ואני עליו כי.. כשהיינו אתמול בקאנטרי הוא היה במקלחת של הסאונה {כשיוצאים מהסאונה הולכים להתקלח} חח הוא לא היה ערום.. המים נזלו עליו וזה היה כזה סקסי והוא הסתכל עליי ואני עליוו יוווווו 😁 חח אני מתלהבת ממבט.. ט'חח בקיצור..אני רוצה שיהיה בינינו משוו אבל פאדיחה להתקרב אליו..
למה פאדיחה??
תתקרבי אליו דברו שיהיה בסבבה לא פדיחה
ותני לזה לזרום משם
יענו אתה בתור בן אם היית יודע שמישי דלוקה עלייך והיא מתקרבת אלייך היית יושב איתה? יענו לדבר וכל זה
ורק אני יודעתת מיי זהה..
כפרה..את מתביישת להתחיל עם בנים?! איזהה הזוייי קיצרר קפתי אליוו תנשקי אותו וזהו..
חעחעע סתעאעאעאם תתחילי לדבר איתו ואחרי זה תגידי לו שאני מרגישה אליו משו
אם לא תתקרבי אליו ,לא תידעי כלום!,ולא יצא כלום!
חנצ'הה את לא יודעת מיזהה נע נע בנענע חחח את לא בקשר יא מעופנהה... דברי איתי 😉 עכשיו אני הולכת לפגוש אותו אוני יידבר איתו.. אבל על מה??
סתם שאת רואה אותו תחייכי ותגידי שלום... תנסי לפתח שיחה והכל וזה יזרום..
חמודה..😛 רעיון טוב..
חשבתי לדפוק לו נשיקה כזאת יוווווווווווווווווווווווווווווו
הייייייי... נו איך היה?
ספרי ספרי.. מי דיבר עם מי???
ומה היה?????
לא היה.. בידיוק כשהוא בא אני הייתי צריכה ללכת.. אז הייתי עם חברה שלי לחכות ל"אחי" בן חח{אנחנו עובדים על כולם שאנחנו אחים.} וחיחיחי הייתיי עם חצאית וכל שנייה עשיתי סיבוב גדול.. חח והוא הסתכל עלייי..😊
מתוקה...קודם כל..אסור לכתוב כותרות כמו "כנסו דחוף" או "צריכה עזרה!"...
ככה ש..בבקשה שזה לא יחזור על עצמו!..תודה! 😊
מממ..ובקשר לבעיה שלך..
אם נראה לך שהוא בקטע..לכי על זה..דברי איתו..תפגשו!
בהצלחה!! 😊
סורי מאמי.. לא היה בכוונה רעה... חח לא ייקרה..😊
ואני מתפדחת..=[ לא ממש ממנו אלא מחברים שלו..
אם את רוצה להשיג אותו אז אין לך מה להתפדח ממנו ובטח לא מהחברים שלו...
פשוט לכי ותדברי איתו! 😊
זה נראה לך קל חח.. אבל זה לא ככה..קודם כל אני צריכה שחברה שליי תכיר בינינו.. חח כי אנחנו אף פעם לא אומרים שלום.. אז כשהיא תגיד לוו היא תגיד לו..תכיר את אילנה חוחוחוחו
בקיצור חשבתי להגיד לו באייסיקיוו שאני אוהבת אותוו חח בצחוק.. ויענו ככה תיהיה שיחה רצינית..😊