CODE אם לא תתקרבי אליו ,לא תידעי כלום!,ולא יצא כלום!
אני בעד
חחחח איזה מאמי ..😊
אולי..
אבל יכולהיות יש לו רגשות כלפייך ואם הייתם מתנשקים זה היה מתגלה..
אבל זה כבר נחלת העבר..
נשיקה לא תהרוג אותו..
נכון .. אבל הוא היהה עוצר אותי..חח
חח טוב שטויות יש עוד הרבה בנים..
ובנות כמובן אז זה לא משנה..
אהבתי תחתימה שלך אם יש לך חיוך מאושר אז זה סימן נהדר..
זה משוו שאני המצאתי...
מכיר ת'מילים האלה שבאים מהסלקום?! חחח אם לא לא נורא..
😊 חח..
איזה כיף
אממ..אני לא יכולה כל כך ליעץ כי אני גם ביישנית כזאתי
אבל אם לא תנסי להתקרב
אף פעם לא תדעי
אולי פספסת את אהבת חייך
ואולי לא
עד שלא מנסים לא יודעים!!!
חח צודקת
לא נורא זה בסדר להיות ביישנתי לאט לאט עם הזמן את תתגברי על זה..
:/
אני מקווה להתגבר על זה
😕
אל תדאגי את תתגברי , במשך הזמן עם המערכות יחסים שלך
את לאט לאט תיפתחי יותר ופחות ופחות תיהיא ביישנית
את צריכה כמה מערכות יחסים טובות וארוכות יחסית ואז ציק צק את לא תיהיא ביישנית יותר