לדעתי אל תגידי לו שאת אוהבת אותו..אפילו לא בצחוק...
תראי, תכירי אותו דרך חברה שלך..נראה לי הכי בטוח והכי טוב!
תדברו..תראי איך הוא..
תכנסי אליו לאיס..תדברו תכירו...ותראי לאן זה זורם!
אם יותר קל לך לדבר איתו באייס..אז אחלה~! 😊
אם את רוצה להשיג מישו אז תמחקי את המילה פדיחה מאוצר מילים שלך 😊
חחח חמודות.. תודה בננות.. חייחי.. יש לי אותו באייסיקיו.. אני אדבר איתו.. כבר ונראה כבר מאמי 😉
QUOTE (אילניתושקה @ 06/08/2005) חחח חמודות.. תודה בננות.. חייחי.. יש לי אותו באייסיקיו.. אני אדבר איתו.. כבר ונראה כבר מאמי 😉
אילנה
אני לא חושב שכדאי שתגידי לו שאת אוהבת אותו באיסי
כי האיסי זה יותר מעין משחק כזה כמו צ'אט
אז לא תמיד אנשים לוקחים את מה שאומרים באי סי ברצינות
דבר נוסף אני חושב שאת צריכה לשכוח את המילה פדיחות עם בנים - ועם בנות אסור לחשוב על שטויות כאלה..
את צריכה פשוט לנסות ולדבר איתו סתם תזרמי לשיחה ואז תגידו לו כזה נעים מאוד שמי אילנה ואז הוא יגיד לך גם נעים מאוד שמי ...
ואז אתם כבר תדברו יותר בחופשיות..ובספונטניות..😊 ואל תמהרי להגיד אני אוהבת אותך כי בדרך כלל כשאומרים דבר כזה זה ברצינות אז אם זה לא רציני זה מאוד פוגע לפעמים באנשים..
אז עדיף קודם להיות בטוחה כמה שיותר ואחר כך להגיד..וקודם תנסי לברר מה הוא מרגיש בשביל שהרגשות לא יעברו בכיון אחד אלה יהיו משני הכיוונים גם ממך וגם ממנו
שיהיה לך הרבה בהצלחה ותרשמי לנו מה נסגר
QUOTE (אנטנה @ 04/08/2005) אם לא תתקרבי אליו ,לא תידעי כלום!,ולא יצא כלום!
😊
QUOTE (ktuma @ 25/08/2005) QUOTE (אנטנה @ 04/08/2005) אם לא תתקרבי אליו ,לא תידעי כלום!,ולא יצא כלום!
😊
אני מסכים בהחלט
לדעתי תלכי על זה!
פשוט תלכי לדבר איתו תפתחי איתו שיחה
אם לא תנסי לא תדעי!
בהצלחה שיהיה!!!
ט'חחח אתם לא יודעים מה קרה ליי.. הכרנוו דיברנו אמרתי לו..
ו-י-ש -ל-ו -ח-ב-ר-ה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וואי איזה באסה..
לא נורא יש עוד הרבה דגים בים..
אבל כרישה כמוני..אין בעולם! 😉 חיחחיחיחיחי
אוי....
טוב לפחות מזל שלא קפצת עליו ונשקת אותו (-;
כןן נכון.. מזל שלא נישקתי אותו.. אז הוא היה עוצר אותיי..