יאאאאאאא נו שיפגשו כבר האח שלהם והיא..
המשךךךךךךךך ומהררררררר
מואהההה
לילושש=]]
ואווו בובית יש לך את זהההההההההההההה@#$
סיפור עצבני ביותר
תגלי לי במסנג'ר תהמשך? 😛
חחחחחחחחח........מאמי....אין סיפור מצחיק רצח
האולסטאר הורד אותי
תמשיכי יפה רצח
מואהה ליגלוש
מושלםםםםםםםםםםם
תמשיכייייי
מוואה ענקיתתתתת
סיפור מאוד יפה תמישיכי בבקשה
פששששששששששששש..
אחלה סיפווררר.. אהבתי את הקטע של האולסטאר...
תמשיכי בובה...
דיי... איזה כישרונית אתתתתתתתתתת !!!!
תמשיכי דחופייי..
יאא קראתי עכשיו את הסיפור שלך מההתחלה..
אהבתי לאללה..
במיוחד את הקטע אם האולסטאר..
זה אדירר!!!!
יאללה המשךך.. לאוב דקו'שש
וואייי איזההה מעלףףףףףףףףף..
כמהה כישרוןן ישש בךךךךךךךךךךךך אמאאאאאאאאאא..!
תשימיייייייי המשךךךך דחוףףףףףףףףףףףףף!!!
אוהבת,
סתיוו'ששששששששש 😁
זאת moraless...
מה קרה כולם אומרים לי מוכשרת? למה זה?
טנקסי.. :]