סיפור ממש ממש יפה =]
תמשיכי בובה =]
יאא איזה סיפור יאפהה
שימי המשךך מאמיי
לינורו'שש
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
איןןןן.. אני חולה על התגובות שלך אתההה..
איייי איזה סיפור מדהים
המשךךךךךךךךךךךך==]=]=]
סיפור ממש יפה 😊
מחכה להמשך..
QUOTE (stavush @ 05/08/2005) מהמםםם
תמשיכי מאמי :]
😂
מהפרק הקודם...
חזרתי הביתה טרקתי את הדלת וצנחתי על המיטה... שישי הזה.. דווקא יהיה כיף... אני בטוחה..
"מאיהה.?" שאלה אמא מאוחרי הדלת..
המשך..
"כן?" שאלתי.. אמא נכנסה.. התיישבה לידי והתחילה לקפל את הבגדים שהיו מבולגנים על המיטה...
"מה?" שאלתי והבטתי בה, היה נראה שמשהו הציק לה אבל היא עוד שתקה.... "מהה?" שאלתי אותה שוב.. "מה קרה אמא?" התרוממתי.. והרגשתי חמימות..... היא אימצה אותי לזרועותיהה כל כך מהרר..
חיבקה אותי חזק חזק... הבנתי שמשהו מאוד מציק לה... "מה קרה אמא? ספרי לי... " אמרתי בעדינות...
הרגשתי את הדמעות החנוקות שהיא משתדלת להשאיר בתוך הגוף, "אני בהה..ה.ריון.." היא אמרה..
"איכססס אמא... אתם עדיין עושים את זה?! " לא הייתה תשובה... זה היה גס... "אמא.. למה את בוכה?" – "אני לא בוכה מאיה!" וניגבה את הדמעות שהציצו החוצה בפרק ידה..."מה קרה? למה את לא שמחה?" תיקנתי את עצמי...
"יש לי בעיות רחם, אני ואבא רצינו המון ילדים בזמנו.. בינך לבין טל... ניסינו המון אבל לא הלך, עד שאת באת, ונשכח הנושא. המון פעמים נכנסתי להריון והייתה הפלה לא רצוייה באמצע..."
המידע קצת הימם אותי. תמיד חשבתי שאנחנו מהמשפחות הקטנות האלה כי טוב לנו, אבל עכשיו התברר שהמצב כך רק מפני שלא הייתה אפשרות להרחבה.
אמא המשיכה בכך שאמרה שהיא פוחדת שהפעם היא תיכשל ואבא יהיה מאוכזב, וכי היא חוששת שזאת תהיה הפעם האחרונה שלה בתור פורייה...
עודדתי אותה ואמרתי לה שהיא תנוח בזמן הקרוב (למרות שלא התלהבתי מהרעיון של משק הבית )
ואני וטל נתחלק בעבודות בבית...
היא חיבקה אותי ונשארנו לדבר ככה כשעתיים על המיטה שלי... מזמן לא הרגשתי ככה עם אמא, המון זמן לא הייתה לנו שיחת איכות כזאת של אמא ובת, זה באמת היה ליגה במשפחה.
הגיע יום שישי, בבית הספר רותם ניגשה אליי ואמרה לי שהיא ועידן חוזרים.. שהם דיברו והוא הבטיח לה קצת שקט... והיא בעצם הבינה שהיא לא יכולה בלעדיו. חיבקתי אותה, וראיתי את עידן מסתכל, מבט מוזר היה לו לא ברור מה הוא חשב בדיוק.
בבית עבר יום שישי רגיל, טלפונים מחשב טלוויזיה.. והגיע השלב שאני צריכה ללכת לשמור על הילדים של אירית.
השעה הייתה 3 אחר הצהריים... שיחקתי עם הבנות ועומר, עשינו אוהלים וטירות... (שרק הם יכלו להיכנס אליהם) .
שמעתי מפתח פותח דלת ואת החריקה של דלת הכניסה.
צעדים במסדרון וסגירת הדלת שליד.
רוני רצה, יצאה מהחדר, ונכנסה לחדר השני... רדפתי אחרייה אבל ברגע האחרון היא סגרה את הדלת בציחקוק.
להיכנס לשם? חשבתי... שמעתי את עומר ועדי רבים... נכנסתי לחדר והמשכתי לשחק איתם בתימהון מה עם רוני... היא תסתדר.. אחרי הכל זה אח שלה.
רוני חזרה... ואמרה שאני יכולה ללכת "למרות שאני לא רוצה" היא אמרה. קוקי הולך לקלח אותנו עכשיו... "טוב.. תתגעגעו אליי?" שאלתי בחיוך.. הם השיבו "כן" במקהלה.. יצאתי מהחדר.. החדר הסגור שחלפתי על פניו היה רועשששששש... מטאל או משהו בסגנון.
הגעתי הביתה וקיבלתי טלפון משני...
QUOTE (ktuma @ 06/08/2005) ממש יפה מוכשרת שליי
=]]
=]]]]