תמשיכייי נו תמשיכיי כבר!!!!
תמשיכייייייייייייייייייייייי
אני רוצה ה-מ-ש-ך!!!!!!!!!!!!!!!!
ליזוש 😂
-זאת דיזלית - נתלי -
איזה פרקק יפה.. ממש יפה הרעיון של הסיפור!!
שימי המשךך
מהפרק הקודם:
עליתי למעלה... התקדמתי במסדרון לעבר החדר של הבנות... בדרך.. ראיתי חדר.. שבדרך כלל הדלת שלו הייתה סגורה ורועשת ממוזיקה... הפעם היא הייתה פתוחה.. ראיתי שני זוגות רגליים על המיטה גרביים לבנים.. וגרביים ורודים.. למרגלות המיטה.. נעלים ורודות.. ונעלי אולסטאר כחולות...
המשך:
חחחח מה קורה לי עם נעלי אולסטאר היום.. חשבתי לעצמי...
נכנסתי לחדר של הבנות.. ושיחקתי איתן שעה ארוכה.. עד שנזכרתי שיש לי עוד חיבור לעשות..
התנצלתי.. חיבקתי ונישקתי.. ויצאתי מהבית..
בבית חיכתה לי הודעה מעידן, הוא שאל אותי אם אני כבר דיברתי עם רותם.. עניתי לו שכן...
וסיפרתי לו את כל הסיפור ואת עצתי למצב.
הוא הדליק את המצלמה וראיתי שהוא בוכה.. היה לי כל כך עצוב לראות אותו ככה.. הוא שאל אם הוא יכול להתקשר.. אמרתי לו שבטח.. דיברנו 40 דקות.. וכל הזמן הזה עודדתי אותו ואמרתי לו שהיא תחזור אליו כי בעצם היא רק מבולבלת.. "תיתן לה יומיים של שקט.. והיא תחזור אלייך על טיל" אמרתי... הוא אמר שהוא חייב לנתק..
התקשרתי לשני... היה תפוס..
התקשרתי לליהי.. "היי מאיוש מה קורה איתך מותק?" הכל טוב אמרתי לה.. וסיפרתי לה על עידן ורותם.. ליהי הסכימה איתי.. ושאלה אותי אם קראתי את הפתק..
"קראתי קראתי".. אמרתי לה.. "את לא זוכרת שיצאתי בגלל זה?" – "לאא.. לא הפתק.. הזה הפתק שהיה בל....... לא משנה.. חחח התבלבלתי.. חחחח.. " זה הזכיר לי את הפתק שהיה לי בלוקר.. כל היום לא הסתכלתי עליו... ואז.. רגע.. ליהי יודעת על הפתק שהיה בלוקר שלי? "ליהי... לאיזה פתק את מתכוונת? מה שהיה לי בלוקר?" – " כן.. קראת? " – "איך את יודעת עליו?" שאלתי.. "ראיתי אותו.. כשפתחת את הלוקר.. " – "אז למה שתקת?" – "לא יודעת.. נוו..? ראית מה כתוב? " – "לא עוד לא.. עוד לא הסתכלתי.. למה? את יודעת? " – "לאא.. חחח איך אני אדע הא?" – "טוב בובה.. ישלי חיבור על הפרעות קשב וריכוז לעשות היוםםםם.. אני עפה! אוהבתותך מותק יאללה" – "ביי" – "ביי..."
הלכתי לראות את הפתק.. אבל הפלאפון שלי צלצל.. עניתי... זאת הייתה שני.. "מה שני? ביזי וומן?! לא עונה לחברות הכי טובות?"אמרתי.. " חחחח לא! את לא יודעת עם מי דיברתי עכשיו!!!! איייי.."
"עם מי אחות יפה שלי?!?! עם הבנאדם המושלם בעולם שביקש תפאלפון שלך?! תגידי שכן כן כן..."
-"כן כן כן.. חחחחחחחחחח דיברנו עכשיו שעה וחצי ככה... בנאדם סתום אבל כזה מושלם! כפרה עליו איזה מאמי! הוא מזה שרמנטי.. הוא סיפר לי על הבנות שהוא היה איתן.. ומה הוא עשה כדי להשיג אותן.. ופאדיחות של החיים שלו.. וואיי... הית חייבת לשמוע את השיחה! הייתה שיחה מ~ו~ש~ל~מ~ת~!~!"
אחי קרא לי מהחדר השני.. "רגעעעעעעעעעעעעעעעעע" צעקתי לו... "שניני בובה איך אני שמחה בשבילך אחותי תאומתי היפה! את חייבת להכיר לי אותו! הארוס של אחותי תאומתי יאאא.. " –
"מאיהההההההההההההההה" אחי צעק.. "רגעעעעעעעעעעעעעעעעעע" החזרתי לו..
"שניני יפה שלי נדבר כבר במסנג'ר לאביו הנייי..! איך שמחה בשבילך! ביי בובי!" - "באייייי.. !"
"מאיהההההההההההההההה"- "אוף קרצייהההההההה! אני באהההה!"
איך אחים גדולים יכולים להיות קרציות!
נכנסתי לחדר.. בחדר שלו היו עוד שני בנים.. חתיכיםםם.. סוף! טוב תאמת אחד היה קצת קוף.. אבל עדיין.. "מה?" שאלתי... "אני ושיר יוצאים היום .. רציתי לקחת אותה לאיזה הר קרוב עם שמיכה ושמפניה.. מה את אומרת אני אלבש לכזאת יציאה?" – "את זה ואת זה עם הנעליים האלה.. ושים עלייך ג'קט.. גם כי קר.. וגם כי.. אולי גם לה יהיה קר..או שלא.. חחחח.. קח ג'קט! חובה על בנים ביציאה בערב לקחת ג'קט! ברור?" – "אין עלייך אחותי הקטנה " ונתן לי חיבוק.. "טוב די!" היתנתקתי ממנו והלכתי לחדר...
ראיתי את הפתק.. אני בטוחה שליהי יודעת על זה משהו!
פתחתי אותו.. בפתק היה כתוב:
המשך מדהיםםםםםםם!!
תמשיכי
המשךךךךךךךךךךךךךך
אני ר-ו-צ-ה המשךךךךךך
דחוףףףףףףףףף
סיפור מאלףףףףףףףףףףףףףף
ליזוש 😂
וואי עכשיו קראתי הכל...
ממש אהבתי....
סיפור יפה יפה..
המשךךךךךךךך ומהררררר..
מואהההההה לילושש=]]
מושלם ברמותתתתתתתתתתתתתתת..
תמשיכי מאמי..
אין אין הסיפור שלך פשוט מצחיק אותי
נעלי אולסטאר חחח...אני זוכרת פעם הייתי מכורה אלייהם יהו לי בכל הצבעים
חחחח...מאמי את כותבת מדהים זה סיפור מעלףף
יאללה תמשיכי
לוב יו המון ליגלו'ש 😁 😊
יאא..איזה מהמם.
המשך דחוווווף..
ועוד היום..כי אני נוסעת לאילת=]
חחחחחחחחח גלוש! תהני ותספרי פרטים! כה?!?!
את רצינית שעדיין אין המשךך??
את רוצה שאני ימותת??
אין אין יש לך סיפוררר מעלףף!!!
את חייבת להמשיך..
חחחחחחחח דיזלית כפרעלייך!
אין אין ע-ל-י-י-ך-!-!-!