איזה סיפור יפה תמישכי יפיופה...
מורנושש..!!
איזה סיפור יפה תמישכי יפיופה...
מורנושש..!!
QUOTE (DarkArt @ 03/08/2005) יפה יפההההה דפקי עוד פרק בשבילי 😊
😛
המשךךךךךךךךך
המשךךךך
אמממ אני רוצה המשךךךךךך
בבקשה!! 😢
ליזוש
מהפרק הקודם..
אספנו את הספרים והלכנו ללוקרים... בלוקר שלי מצאתי פתק.. פתחתי אותו.. וגילגלתי עיניי לתחתית הפתק..
המשך (קצרצר)
לא היה שם. קיפלתי אותו בחזרה ודחפתי לתיק.. חיכיתי ששני וליהי יסיימו לשים את הדברים שלהן בלוקר... נשענתי על מעקה המדרגות וחשבתי על כל הדברים שיש לי לעשות היום.. לבקר את אירית.. לדבר עם רותם.. לכתוב חיבור.. ממממ.. וכמובן! רועי...
שני וליהי נעלו את הלוקר.. ושלשתינו התקדמנו לעבר ההסעה..
בהסעה היו כאלה צחוקים... איזה שני ערסים באו להתחיל איתנו.. שאלו אותי "מאמי, כמה עלו המשקפיםם?" אמרתי לו "230"... אמר.." בנדוד שלי יכול לסדר לך כאלה ב50.. "
"טוב מה אתה רוצה שהיא תעשה עם האינפו'?! קנתה כבר משקפים נכון?! אז עוף טוס זדיין מפה.. "
אמרה שני...
"למה מה קרה בובה? אסור כבר להתחיל עם בנות..?"
צחקנו.. והתחלנו לדבר איתם.. אני הראשונה שהייתה צריכה לרדת.. אמרתי שלום לכולם.. וירדתי מהאוטובוס... נכנסתי הביתה..
"היי אמאאאאא" – "היי מותקקקק" היא צעקה מלמטה.. אכלתי.. ועליתי מיד למעלה.. פתחתי את המסנג'ר הודעה מרועי!!! יאיאיאי.. מיד כתבתי לו תשובה.. אבל אז נזכרתי שיש לי המון על הראש..
שלחתי הודעה לרותם...
MaYa ( PM3:16) :
היי רותם בובי..! מה המצב יפה שלי?
™מש(‡)געת א(ח)ותך™ ( PM3:16) :
הכול טוב מאמי... מה איתך כפרה?
MaYa ( PM3:17) :
הכל מצויןןן! וואי.. שמעתי עלך ועל עידןןןן!!! מה קרה יפה שלי??
™מש(‡)געת א(ח)ותך™ ( PM3:17) :
מאיפה שמעת?
MaYa ( PM3:17) :
מעידן מאמי.. תספרי לי מקרה!!! אני במתחחחח מה עשה לך הבנזונה?! אני אקרצף אותתו...
**זה רק כדי שהיא לא תחשוב שאני הולכת לספר לו... כה..?**
™מש(‡)געת א(ח)ותך™ ( PM3:17) :
וואי מאמי אין לך מושג.. אז ככה...
יפה יפההההההההההההההה
חחח אני ראשון שמגיב אחרי הפרק 😛 וכבר מבקש תפרק הבא חיחיחי
חחחחחחחחחחח ארט.. כפרוני שליי אאיזה חמודד!
יאאאאא איזה קצררר):
המשךך בובה
סיפור טוב מאמי אהבתי בטירוףףףף=]] תמשיכי
מאמיי....המשך דחוףף
וואי ממי הפתק מה היה כתובב??? 😯
אני במתחחח
....
טוב אז בוקר טוב ואני הלכתי לישון לילה טוב
חחחח...אוףף לא מחליטה אני עייפה ...
יאללה עפתי למיטה
לוב יו מוצ'ו ליגלוש
ליגלללללל לילה ((בוקר)) טובבבבבבב
חיחיחי
מורלססססססססס תמשיכי מאמי
סיפור יאאאאאאפהה
מוואה ענקיתתתתתת
אאאא..איזה יפה.איזה כישרון!!!
אללהה המשךך