אין לי הרבה זמןןןןן
איפוה היאאא...??? 😢
אנשושיםםםםםם...
נישאר רק עוד יום אחד להצבעההה לתחרות, נצלו אותו ותתחילו להזרים אלינו [אליי ואל חנו'ש] הודעותתת...!!!
Good Luck 😊
מה?
פושפושית_ ? איזה מגזימה.. וזה מזה לא לעניין כל ההודעות האלה.. זה סתם עושה עמודים בלי המשך ואני משתדלת לשים בכל אחד.
הבנתי כבר בהודעה הראשונה שלך שאת רוצה המשך.. לא צריך עוד חמישה עמודים בשביל זה.
ואם אין לך זמן יותר מאוחר יש גם את מחר ומחרתיים. זה רק קטע עם מילים, והוא כאן באתר למתי שרק תצטרכי אותו. לא בורח.
והבנתי שהוספת אותי,, לא הייתי בבית.
G-A-L יש לך תסיפפפור הכככי יפפפה ביקום.! אהההבתי בטירוףף רק עכשיו הבנתי את ההתחלה איך תיארת הכל בסרט
מ ד ה י ם !
אוהבת אותך. 😉
smallgirl נגה, מי אמר שמי שהיה בדלת זה שחחחר.?
, למה ישר קפצתם על שחר? מי עוד אומר כבר טחונה? ,
הפרק מוקדש לגל האנונימית (:
מהפרק הקודם
"איי אאיי איי" צעק מור צוחק ושנינו נפלנו על הריצפה בסירבול
חייכנו והחלתי מדגדגת אותו כשאני מעליו.
"טוב! דיי! מאיה חחחחח דיי! מאיה!" כעת היה תורו לצעוק ובדיוק הדלת נפתחה
"מאיה מאיה מאיה... שרלילה קטנה שלי, טחונה על מור חזק הא?"
המשך
"קשת!" צרחתי וקמתי ממור שעל הריצפה
"שרמוטה! התגעגעתי!" אמרה מחזירה לי חיבוק מתנדנד
"מה את עושה פה?" שאלתי מחזיקה בפנייה כשמצחינו נגעו זה בזה
"באתי אל שחר, קבענו פה" אמרה בחיוך
"מה?" שאלתי מבולבלת
"נו... באתי לראות איך את נופלת על המסלול דה" אמרה
"מיוחדת שלי!"
"פיפי שלי!"
"פיפי אחותך!"
"אין לי אחות פוסטמה"
"אחותי!" נשמע קול שני ובדלת עמד רועי
"אח מושלם שלי" קראתי מאושרת והתנפלתי עליו בחיבוק כשהוא מרים אותי מהריצפה
"כמה יפה את"
"גם אתה" אמרתי והוא הוריד אותי אל הריצפה
"לא השתנת" אמר סוקר את הפנים שלי
"גם אתה לא" אמרתי מעבירה את אצבעותיי בשיערו
"איפה שחר?" שאל
"עדיין לא הגיע" עניתי "מה כולכם עושים פה?"
"ג'וב הזמין אותנו" ענו וקשת הושיטה יד למור שעדיין ישב באותה תנוחה על הריצפה שעון על הקיר.
כולם החליפו כמה משפטים.
"אני מדגמן איתך היום" הודיע לי רועי
"באמת?" שאלתי מחייכת
"כן" ענה "ג'וב סידר"
וכך עבר לו אחר הצהריים והגיעה השעה לנסוע לתצוגה האחרונה.
"אז איפה את גרה?" שאלתי את קשת במכונית לאחר שסיפרה לי שהיא יצאה מבית הספר לדיגמון.
"אצל החבר" ענתה בחיוך
"כבר?"
"כבר"
"מה? אז כמה זמן אתם כבר ביחד?" שאלתי בחיוך
"חודש וחצי" אמרה מאושרת
"מאוהבת?" שאלתי
"טחונה חזק" ענתה
"מה עם ג'וב?" שאלתי
"אין ג'וב יותר"
"בן כמה הוא? החבר?"
"22" חייכה באושר "ויש לו ילד"
"אינעל העולם קשת!"
"מה?" שאלה בתמימות מזוייפת ויצאנו מהמכונית.
אני שמחה בשביל קשת, הגוף שלה לעולם לא יחלים בצורה מושלמת, תמיד ישארו לה הצלקות החסרות צורה הללו על חצי מהגוף שלה -
ובכל זאת היא ממשיכה בחיים עם ארוס וילד שאוהבים אותה.
אין לה בעיה להראות עצמה בציבור, בניגוד לאוהד.
שוב אני בחדר ההלבשה, שחר ושני עוד לא הגיעו. ג'וב אומר שיש עיכוב בטיסה.
את ג'יימי וביגי כבר הספקתי לפגוש, וכעת שוב מלבישים אותי לעיצוב קולקציית בגדי ים.
בחדר שוררת הרגשה של שמחה ואושר.
אני ורועי משתובבים צוחקים ונהנים...
סוף-סוף מסיימים.
אווווווווהבת המוניםניםיםים , !
פרק יפה לאללה
המשך מותק זה כבר מפחיד איך כל פעם את רומזת שאת מסיימת תסיפור
אוהבותך
וואייי פרק מדהיםםם
ושחר- כמה שאתה צודקקקקק
איןןן הרמזים האלה הורגים אותיי
בחייאתתת רחמי עליינוו תמרחי כמה שאפשר חחחחחח
מחכה להמשךךך
אוהבתת
טלושש
נ.ב
ששחר יבוא כברררר
Shachar we miss you!!!
תמרושששששששששששש
י'מושלמת שליי!!
יאו איזה פרק מעלףףףףףףףףףף
ויש לי הרגשה שהתצוגת אופנה הזאת לא תיהיה רגילה בכללל..
משהוא יקרה חיחיחיחי
תמשיכי מידדדדדדדדדדדדדדדדדדד
חעחעחעח
לפ יו מוצוווווווווווו
מור'צי 😊
קצרצרר..😢
אבלל מווווווושלםם כמו תמידידיידד
תמשיכייי בוביתת
מענייןן מה יהיה בתצוגת אופנה..
מווווווואהה
תמרוש, תודה יפה שלי 😉 ..
אוהבת אותךך..
ופרק מעלףףףף פשוט מדהיםםם
המשך
פרקקק מושששששלםםם..:]]]]]]]]
חיחי...המשך דחוףףףף..אני מתה ששחר יגיעעעעע כבר...:]]]
אוההההההפתך..נופ
אבל גם שחר קרא לה איזה פעם שרלילה!!!
תמרי מדהים המשךךךךך
יאאאאאא אני מפחדתתתת על מאיההה!!!!
ותמרייי......סורי יפעשלי........ פשוטטט הייתיי חיייבתתתת המשךךך
אני לא יעשה את זהה שובבב
מבטיחההה
מילה של שרווונייייי ==]]
יאאאאאלללללההההההה מאאאאאאמממי
ההההההההההההמממממממממממממממששששששששששששששךךךךךךךךךךך
אני אצל אופק. (:
כווותבת המשכי..
פושפושית_ קוראים לך שרון? קיצצצור של דבר יופפי שהכל מובן (:
ד''ש מאאאופק
אווווווהבת
אל שכחו 😉