איזהההההההההה מושלםםםםםםםםםםםםם
סיפורררררר מעלףףףףףףףףף...
קצתתת בויילררררררר...אבלללל בקטנההההההההה...כיף לקרואאאאאאא 😊
שימיי המשךךך דחוףףףףףףףף!!!
סתיוו'שששששששששש=]]
אההההההההההההה איזה סיפור נדירררררררר
גאדדדדדדדדד... איזה כישרוןןןןןןן
אני במתחחחחחחח
המשךךךךךךךךךךךך והכי מהר שאפשרררררר
מואההההה
לילוששש=]]
איזה יפהההההההה!!
תמשיכיייייי..
מזה בויילררררררררררר??
וסתיו נשמתתי 343174345 :] לאבבביו
QUOTE (אאייטטשש @ 17/08/2005) מזה בויילררררררררררר??
וסתיו נשמתתי 343174345 :] לאבבביו
בויילררר זה דוד שמששששש...חחחח כאילו זה דבר חם..
והסיפורר שלךך גם כזהה בערךך..
לאא אבלל יפהההההההה..
איןןן מיליםםםםםםם
הואא פשוטט מושלםםםםםםםםםםם...וגם הכתיבהה שלךך כ"כ מיוחדתתתתתתת..!!!
זה האיסיקייו שלך!?
להיכנס?
אוהבתתת מלא מלאאאאאא
סתיוו'שששש=]]
חחחחחחחח תודדדדדדדה אייזה מתוקההההה כפרה עליךךך כןן.. מוזמנת הליכנס מאמי.. :]
תאשריי אותייייי מאמי...
סתיוו'ששש=]]
מאמי כמו תמיד מדהיםם 😊
יאללה תמשיכיי
מהפרק הקודם:
עיניי החלו להעיצם מעצמן.. נלחמתי בהן.. אבל הן היו כבדות יותר מכח הרצון שלי, נרדמתי..
כשהתעוררתי הופתעתי לראות...
המשך:
עיניים ירוקות ירוקות ממש מול העיניים שלי העבירו מבטן מן עיניי הפקוחות לכיוון הפה שלי שגם הפה של הבנאדם (שלא יכלתי לזהות אותו) היה כל כך קרוב לפה שלי... כל כך קרוב.. סובבתי במהירות את ראשי ודחפתי את הראש הקרוב אליי שתקע בי מבט..
"יניבבבבבב!!!!!!!1" אמרתי לו בנינומיות
"מה אתה עושההההה?!?!"
"מנסה לנשקק אותך " הוא אמר והתקרב אליי במהירות וליטף את פניי.. ההרגשה הייתה נעימה, אבל כל כך לא נכונה!
התרחקתי.. הלכתי רחוק רחוק.. אחורה אחורהה.. עד שהרגשתי בקיר.. מסביב ראיתי את כולם ישנים.. ורק אני ויניב ערים..
"מה הבעיה?" הוא שאל.."חשבתי שאנחנו מרגישים את אותו הדבר!"
"מה? על מה אתה מדבר? אני לא מכירה אותך!!!"
"בואי לפה... אני יודע שאת רוצה... "
"יניב?! מה עובר עלייך?!" קמתי לקחתי את השמיכה ונצמדתי חזק חזק לקיר... כאילו עוד שנייה הולך לקרות לי משהו רע.
יניב קם, עכשיו הבחנתי שהוא בלי חולצה ורוכסן המכנס שלו פתוח
הסתכלתי על עצמי פחדתי שמא הוא עשה לי משהו בזמן שישנתי אבל לא..
הוא התקרב עליי.. ביד אחת נשען על הקיר מאחוריי ובידו השנייה החזיק בי והצמיד שפתיו.. ידיי היו משותקות
איך היו יכול לעשות לי את זה?! איזה בנאדם מסכןן?! מה עובר עליו?! הרגשתי כל כך בודדהה זה נוראאאאאי .. מיד שתי ידיי חזרו למצבן הקודם ודחפתי אותו מעליי
"מ~ה א~ת~ה ע~ו~ש~ה?~!?~!" שאלתי בצעקה
שחר ליהי וליאור התעוררו.. שחר התרומם ושאל "מה קרה פה?"
"כולה ניסיתי לנשקק אותך מה את עושה כזה סיפור ?! מה את ישר קופצת?!פפפיי איזה שרלילה"
"אהה כדאי שתתחיל להירגע יניב! אנלא יודעת מה נכנס בך אבל תוריד הילוך ומהר!" אמרה ליהי שקמה לחבק אותי..
"יניב בנאדם?! מקרה לך.!? מה נכנס בךך?! תזהר ממני כן?! מה קקרה ככה אתה מתחיל להתנהג לבנות?! תפוס תצמך בידיים ! "
יניב התקרב לשחר ודחף אותו "ככה אתה חבר? ככה אתה מגן על השרלילה הזאת? אתה יודע בכלל מה היא עשתה לי? אתה יודע? לא לאאא.. אז שב שב שם בפינה וסתום.. שששששששש. ששששששש.. לא רוצה לשמוע אותך ששששש.."
עכשיו ליאור קם והצטרף לשחר למהומה.. "יניב אחי אנלא מבין מה עובר עלייך! אבל אתה יודע שמכות לא יעזרו כאן.. " אמר ליאור ותפס בכתפיו של יניב "אתה חייב להירגע! בוא נברר מה קרה פה? מה מאיה עשתה לך?"
"מה אני עשיתי לו?!?" שאלתי מפוחדת בשוק..
"את שאני לא אתחיל עכשיו עלייך שמעת?!" אמר יניב
"יניבבבב! חלאססס! כמה אפשר לחפור עלייה?! לפי מה שאתה אומר.. מה מאיה עשתה לך?" שאל שחר והפנה אליי יד של # אל תדאגי.. אני רק רוצה לשמוע מה יש לו לומר#
שתקתי...
"יניב אמר עליי שאני מה?!?!" שאלתי המומה את שחר
"את אמרת לי... שאת אוהבת אותי ואת רוצה אותי זה מה שאת אמרת!!!"
צעק עליי יניב שוב...
"זה שששששששקרררררר" צעקתי
וואי מאמי מושלם כמו תמידד
באמת סיפור חם 😊
חחחח...יאללה מאמי תמשיכי
אהה..ואהבתי מאוד את הסגנון כתיבהה
ל איוצא לי טוב בזמן האחרוןןן לאדעתת למהה.. :\ אופפי
QUOTE (אאייטטשש @ 17/08/2005) ל איוצא לי טוב בזמן האחרוןןן לאדעתת למהה.. :\ אופפי
חחחחחחח תפסיקי לדבר שטויות
יצא מדהיםם
מהמם
מושלםם
פרק סוף הדרךךך
אבל אם תמשיכי יהיה יותר יפהה חחח
אני רוצה לדעת את ההמשך אני במתחח ואני רוצה נעלי אולסטרררררררררררררר
אני דורשת אולסטרררררררררררר
חחחח מואהה ענקית
ליגלוששש
ואווווווווו
מה עובר על היניב הזההההההההה?!
שיהיה בריאאאא
סיפור מדהייייייים
המשךךךךךךךךך ומהרררררר
מואההה
לילוששש=]]
יאאאאאאא המשךךךךךךך איזהה כיףףףףף...!!!
יצאאאא מעלףףףףף...
ומהה ניסגרר עם היניבבבבבבבב הזההההההההה..
פייייייי מכוערררררר כזההההההה..
חסרר בנות...
יצאא ליגה..!!
שימיי המשךךךךךךךךך דחוףףףףף!!!
סתיוו'ששש=]]