אהבתי ביותרררר מאמוששש
המשךךךך
אוהבתת המוניםם
--eden--
גאדדדדדדד...
כזה מושלםםםםםםם...
תמשיכי דחופיייייייי...
המשך בדיחיפותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!
דיי איזה יפה זה...
מור'צי 😊
מהפרק הקודם:
שחר התיישב לידי ושלח ידו מאחוריי.. הבושם שוב הציף את חושיי והרגשתי מעורפלת.. איך בושם של בנים כזה מעלף והורס את הבנות?! לאא ברור עיני מתערפלות מנסות להתמקד על נקודה אך הריח ממלא את גופי את ראשי ואת מחשובתיי..
נפלתי.. 😮
המשך:
נחתתי על מצע רך...... כשהתעוררתי מצאתי עצמי על ברכיו של ליאור כששחר מחזיק בראשי ומדבר אליי.. מילותיו לא היו מובנות.. לפחות בהתחלה.. שני וליהי לא היו בסביבה.. חשתי מועקה ועצמתי את עיניי.. פתחתי אותן לרווחה כאשר ריח חריף הגיע למוחי
קמתי בבת אחת והשתעלתי.. "מה זה?" שאלתי.. וכולם היו שמחים.."מה קרה?"
"מאיה.. אכלת משהו היום חוץ מחצי פיצה?" שאלה ליהי..
אני ילדה עם בעיות אכילה.. יש ימים שלמים שאני לא אוכלת ולא מרגישה רעבה..
עניתי לה שכן.. אבל זה לא היה כל כך נכון..
כשאני לא אוכלת זמן רב מידי ולאחר מכן כן אוכלת.. אני מתעלפת... –זאת אני-...
שניני חיבקה אותי ואמרה שהם דאגו ולא ידעו מה לעשות אבל זה היה רק לכמה שניות...
אמרתי להם שהכל בסדר ולא ברור לי למה התעלפתי ככה... והמשכנו במשחק..
התחרמנו התנשקנו ועשינו דברים מטורפים ומפדחים כשעה... ואז זה פשוט התחיל להימאס, כל זוג פיתח שיחה בפינה אחרת.. רק הפעם ליהי דיברה עם שחר ואני עם יניב.. שני וליאור ישבו להם בפינה מרוחקת והתמזמזו בחושניות.. בזווית העין ראיתי בפינה שנייה את ליהי ושחר צוחקים משיחה מרתקת ואני ויניב סתם ישבנו מחובקים ודיברנו עד שאור שפע את החדר מן החלונות הגבוהים.. במשך השיחה שלי עם יניב הוא החל לנגוע בי במקומות שמסמלים דברים כגון הפרצוף והשפתיים.. הצוואר... אך לא קירב שפתיו אליי.. גם לא רציתי.. רק לשפתיו של שחר יש את רשות הנגיעה בגופי.
הסבתי את מבטי כהרגלי באותו הלילה לכיוון הפינה של שחר וליהי .. ליהי נרדמה בזרועותיו של שחר.. כשהוא קלט את מבטי בעדינות בעדינות שיחרר ידיה של ליהי ממנו, הניח אותם על המזרון והתקדם בשקט לכיווננו.. שמחתי לראות אותו מעונין בחברתנו ופיתחנו שיחה משותפת.. הוא התיישב לידי כאשר בירכו נוגעת בשלי.. באותו המקום הרגשתי ניצוצות בוערים וכל כך חשקתי בגופו... אך עליי להיות אדישה... המשכתי להיות מחובקת עם יניב
והמשכנו בשיחה.. "תראו אותם!" אמר יניב.. והצביע לכיוון ליאור ושני "כאילו אין כאן אפחד חופשיים עם עצמם.. תכף גם ליאור יוריד תמכנסיים ושני את החולצהה.. "
ליאור ושני המשיכו להתמזמז כאשר שני שוכבת מעליו ותופסת בו בראשו והוא ביד אחת מחזיק בה בגבה וביד השנייה מחזיק בישבנה.. (אאאייזזה מילהה פיחחח)
"תן להם יניב.. שיעשו מה שבראש שלהם.. " אמר שחר.. הוא כל כך צדק.. הוא כזה מתחשב... בשיחה דיברנו עד לאן הכי רחוק הבנים הגיעו יניב אמר שעם החברה הקודמת שלו הם הגיעו רק לזה שהוא יעשה לה ביד... וחוץ מזה סתם חירמונים.. ושחר רק חירמונים.. שאלתי את יניב אם הוא נגעל.. הוא אמר שבכלל לא.. דווקא ממש בוגר מצידו חשבתי.. רוב הבנים בשכבה שלי היו צוחקים רק מלחשוב על זה.. ובטח שנגעלים מלעשות את זה.. אבל מה אני יודעת..
עיניי החלו להעיצם מעצמן.. נלחמתי בהן.. אבל הן היו כבדות יותר מכח הרצון שלי, נרדמתי..
כשהתעוררתי הופתעתי לראות...
הופתעת לראות...........??? 😕
המשךךךךךךךךךךך!!!!!
🙄 😁 😎 😂
תמשיכי איזה יפההההההההההההההה...
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 17/08/2005) תמשיכי איזה יפההההההההההההההה...
מור'צי 😊
😉
יאייי.. איזה סיפוווררר מהמםםםםםם..
המשךך דחופיי..
תמרמרמרמרמרושששש יפה שלי תמשיכיייייייייי
אני נהנית מהסיפור שלך חיחי :]
אוהבתותך!
סתיוווש אינעלךך חיימיפיםם שללי! שמחה שאהבתתתת בובההה
מאוהבתת בךךךךךךךך
יפה שלייייייייייייייייי למה אין לי אותך באיסי??
אה? מה זה החוצפה הזאת תסבירי לי????
תביאי לי מידדד את המספר שלך! מיד!
ותמשיכי את הסיפוררררר