אני בעיניים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
פנים ואז שער שיהיה שער ארוך כזה גולש לא חלק כזה שער שחור עם עניים ירוקות או כחולות משהו לפנים! תודו שזה מחרמן
מורנוששש תודהה שהגבת נשמההה מוווואהההההה
JestMe- אוקיייי תודה שהגבת! מוואה
חיוך ועיניים 😊
כפרה על החיוך שלו
QUOTE (Ocean @ 01/08/2005) QUOTE (son_of_rain @ 31/07/2005) על האדם כולו 😊
בדיוק!!
*~ענבל~*
מצתרפת לתגובה =]
המבט... איך שהוא מסתקל...
אני על העיניים בעיקר..=]]
אני בקלות מזהה לפי העיניים!!!
ואחרי העיניים השיער והגוף..[בחיצוניות]
אוקייי
תודה לכולם על התגובותתת
מואההההה
ענקיתת אוהבתת אותכםם
בעיקרון אני ישר מסתכלת על העיינים!!!!!
אוהבת המוןןן!
**ענתו'ש**