חחח אני אוהב להתווכח לפעמים..
את יותר 😊 בלי ספק את יותר..
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 01/08/2005) חחח אני אוהב להתווכח לפעמים..
את יותר 😊 בלי ספק את יותר..
אני לא אוהבת להתווכח 😢
אתהה יותרררררררררררררררררר
וששששששששששששששששש.......................
שני:
אין בעד מה מאמי,
מוווווווווווווואהה 😁
אני דווקא מסתכלת קודם על הגבות..
רציתי לכתוב עיניים ועוד משהו.. אבל כולם כתבו פה דברים יפים ועדיף לשתוק כדי לא להרוס
ממ פרצוף בכלליותת...
ואחכ מתעמקים בעינייםםםם
המבט...העיניים...זה אומר הכול!
אמ.. הכל..
אבל לי יש מין קטע שאני ישר מסתכלת על האופי.. בגלל זה תמיד התאהבתי במכוערים חחחחח
QUOTE (son_of_rain @ 31/07/2005) על אדם כולו 😊
טוטלי מסכימהה
=]]
😁
כל התגובות שלכם מדהימותת
תדוהה
נורא עניין אותיייי
מוואהה לכולכםם
such a BABE- חח תכתבי למה לא?!?!?
^^
איזדה בובע את חוןלללללהה עלייךךך
בת כמה את?
גמני חולה עלייךך
ואני בת 14 וחצי שנה (יותר) חחח
ואת?!?!
חח אני בת 14 ומחר זה חודשש
=]]
מה קורהה?