אני אישית בעניים
זה הדבר הכי מדהים שיש
ומשקף ת'פנימיות של האדםםם...
מה אתם?!?!
הגובה מאוד חשוב לי אני צריכה שהוא יהיה יותר גבוה מימני (למרות שזו לא חוכמה כי אני גמדה חח), והעניים צריכות להראות טובות כאלו.
QUOTE (son_of_rain @ 31/07/2005) על האדם כולו 😊
בדיוק!!
*~ענבל~*
אני אישית מסתכל על העיניים אני אוהב לראות את ניצוץ המדהים שיש בעיניים את העומק שלהן
את הרגשות שמשתקפים דרכן..
אני אחד שמבין אנשים ויכול לקרוא בערך אותם ע"י מבט אחד בעיניהם
חחחחחחחחחחחח אני גובה!
ואחר"כ שיער
בבקשה שני 😊 תמיד אני שמח להגיב בפורום הזה
תוגה לכל מי שההגיב
חח ממש מעניין לדעתתתתת..
אהבהזהלאקל- איזה חמוד! חחחחח
חח שנינוש כפרה 😊
תודה את יותר חמודה חחח
ילדונה 17- תודה שהגבת מעניין לדעתת מוואההההה
אהבהזהלאקל- אין בעד מה... וששששש.... לא להתווכחחח אתה יותררררר