עכשיו הבנתי.. אוי זה ממש ממש בעייתי.. למרות
שמותר להתחתן עם בני דודים.. אבל עדיף שלא..
אני חושבת שעדיף לוותר... 😉
QUOTE שיהיה.. אבל תדעי לך שהם עושים את הטעות של החיים שלהם
😊 מסכימה במיליון אחוז!!!
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 24/07/2005) QUOTE (aline_angel @ 24/07/2005) QUOTE (2ר2ית_מאוה2ת @ 23/07/2005) בננות תודה מתוקות..
ועכשיו הם דברו באייסי והוא שאל אותה עם היא רוצה שהם יהיו ביחד וזה
והיא אמרה כן אבל משפחה והכל והוא אמר שזה לא בעיה..
וחוץ מיזה הם יכולים להיות בסתר זה באמת לא בעיה.. קיצר בנות תודה לכן
בקיצורר.. עזבו את הקטע הזה הסתדרנו כבר תודה שוב
שמחה שזה ניפתר ככה אז הם בני דודים אזמה?!
סבא רבה שלי וסבתא רבה שלי הם בני דודים וכלל הילדים יצאו פסדר גמור!!
חוץ מיזה מה אתם ניכנסים לחתונות עכשיו?!
וחברים של בן דוד שלה לא חיייבים לדעת שהיא בת דודה שלו וחברים שלה לא חייבם לדעת שהוא בן דוד שלה!...ובקשר לפרידה נכון יהיה קצת ניתוק אבל לא יותר מיזה...אני מכירה מלאא אנשים שניפרדו מאוד יפה ונישארו ידידים טובים גם אחרי...תמסרי לחברה שלך שיהיה לה המון בהצלחה =]
מי שאומר דברים כאלה... סימן שצריך לחיות עוד כמה שנים כדי להבין שהוא מדבר שטויות
מה הקשר ללחיות עוד? זה שאני לא מסכימה איתך זה לא אומר שאני לא בוגרת או שלא עברתי מספיק...
אתם מדברים על חתונות ועינינים!...הם סך הכל ילדים!!..אז כאילו שיהיו ביחדד...זה לא אומר שהם יפרדו רע?!...למה הם לא יכולים הם מאותה המישפחה.. וגם עם כן הזמן מרפה הכל....ועם המישפחה מקבלת את זה אז אני לא חושבת שמישהו אחר יכול להיתנגד ובטח שלא אנחנו...בכל אופן זאת הדעה שלי..זה נכון שעם היה אפשר היא הייתה מוותרת על זה כי זה ברור שזה עדיף ושזה לא הכי מקובל שבני דודים חברים!...אבל כניראה שלא הלך לה והיא לא הצליחה לישכוח...לא'דעת בכל אופן המון הצלחה =]
את יודעת מה? התגובה שלך רק שכנעה אותי שאני צודקת בקשר למה שאמרתי
QUOTE (aline_angel @ 25/07/2005) QUOTE (_NoAnGeL_ @ 24/07/2005) QUOTE (aline_angel @ 24/07/2005) QUOTE (2ר2ית_מאוה2ת @ 23/07/2005) בננות תודה מתוקות..
ועכשיו הם דברו באייסי והוא שאל אותה עם היא רוצה שהם יהיו ביחד וזה
והיא אמרה כן אבל משפחה והכל והוא אמר שזה לא בעיה..
וחוץ מיזה הם יכולים להיות בסתר זה באמת לא בעיה.. קיצר בנות תודה לכן
בקיצורר.. עזבו את הקטע הזה הסתדרנו כבר תודה שוב
שמחה שזה ניפתר ככה אז הם בני דודים אזמה?!
סבא רבה שלי וסבתא רבה שלי הם בני דודים וכלל הילדים יצאו פסדר גמור!!
חוץ מיזה מה אתם ניכנסים לחתונות עכשיו?!
וחברים של בן דוד שלה לא חיייבים לדעת שהיא בת דודה שלו וחברים שלה לא חייבם לדעת שהוא בן דוד שלה!...ובקשר לפרידה נכון יהיה קצת ניתוק אבל לא יותר מיזה...אני מכירה מלאא אנשים שניפרדו מאוד יפה ונישארו ידידים טובים גם אחרי...תמסרי לחברה שלך שיהיה לה המון בהצלחה =]
מי שאומר דברים כאלה... סימן שצריך לחיות עוד כמה שנים כדי להבין שהוא מדבר שטויות
מה הקשר ללחיות עוד? זה שאני לא מסכימה איתך זה לא אומר שאני לא בוגרת או שלא עברתי מספיק...
אתם מדברים על חתונות ועינינים!...הם סך הכל ילדים!!..אז כאילו שיהיו ביחדד...זה לא אומר שהם יפרדו רע?!...למה הם לא יכולים הם מאותה המישפחה.. וגם עם כן הזמן מרפה הכל....ועם המישפחה מקבלת את זה אז אני לא חושבת שמישהו אחר יכול להיתנגד ובטח שלא אנחנו...בכל אופן זאת הדעה שלי..זה נכון שעם היה אפשר היא הייתה מוותרת על זה כי זה ברור שזה עדיף ושזה לא הכי מקובל שבני דודים חברים!...אבל כניראה שלא הלך לה והיא לא הצליחה לישכוח...לא'דעת בכל אופן המון הצלחה =]
קודם כל, מה הסיכויים שהמשפחה תקבל כזה דבר?!
דבר שני, כל כך קשה לשכוח מישהו? זה לא שהיא מאוהבת בו או משהו...מה כבר יכול לצאת מכל הבלאגן הזה?!
חוץ מזה, אין בנים אחרים בשבילה? כל העניין הזה מגוחך 😊
QUOTE (--מאי-- @ 25/07/2005) QUOTE (aline_angel @ 25/07/2005) QUOTE (_NoAnGeL_ @ 24/07/2005) QUOTE (aline_angel @ 24/07/2005) QUOTE (2ר2ית_מאוה2ת @ 23/07/2005) בננות תודה מתוקות..
ועכשיו הם דברו באייסי והוא שאל אותה עם היא רוצה שהם יהיו ביחד וזה
והיא אמרה כן אבל משפחה והכל והוא אמר שזה לא בעיה..
וחוץ מיזה הם יכולים להיות בסתר זה באמת לא בעיה.. קיצר בנות תודה לכן
בקיצורר.. עזבו את הקטע הזה הסתדרנו כבר תודה שוב
שמחה שזה ניפתר ככה אז הם בני דודים אזמה?!
סבא רבה שלי וסבתא רבה שלי הם בני דודים וכלל הילדים יצאו פסדר גמור!!
חוץ מיזה מה אתם ניכנסים לחתונות עכשיו?!
וחברים של בן דוד שלה לא חיייבים לדעת שהיא בת דודה שלו וחברים שלה לא חייבם לדעת שהוא בן דוד שלה!...ובקשר לפרידה נכון יהיה קצת ניתוק אבל לא יותר מיזה...אני מכירה מלאא אנשים שניפרדו מאוד יפה ונישארו ידידים טובים גם אחרי...תמסרי לחברה שלך שיהיה לה המון בהצלחה =]
מי שאומר דברים כאלה... סימן שצריך לחיות עוד כמה שנים כדי להבין שהוא מדבר שטויות
מה הקשר ללחיות עוד? זה שאני לא מסכימה איתך זה לא אומר שאני לא בוגרת או שלא עברתי מספיק...
אתם מדברים על חתונות ועינינים!...הם סך הכל ילדים!!..אז כאילו שיהיו ביחדד...זה לא אומר שהם יפרדו רע?!...למה הם לא יכולים הם מאותה המישפחה.. וגם עם כן הזמן מרפה הכל....ועם המישפחה מקבלת את זה אז אני לא חושבת שמישהו אחר יכול להיתנגד ובטח שלא אנחנו...בכל אופן זאת הדעה שלי..זה נכון שעם היה אפשר היא הייתה מוותרת על זה כי זה ברור שזה עדיף ושזה לא הכי מקובל שבני דודים חברים!...אבל כניראה שלא הלך לה והיא לא הצליחה לישכוח...לא'דעת בכל אופן המון הצלחה =]
קודם כל, מה הסיכויים שהמשפחה תקבל כזה דבר?!
דבר שני, כל כך קשה לשכוח מישהו? זה לא שהיא מאוהבת בו או משהו...מה כבר יכול לצאת מכל הבלאגן הזה?!
חוץ מזה, אין בנים אחרים בשבילה? כל העניין הזה מגוחך 😊
מאי תיקראי קצת..היא אמרה שהמישפחה קיבלה את זה ושהם ביחד...
ואני לא מסכימה עם מה שהיא עושה..אבל עם המישפחה מקבלת את זה?!
לא יודעת זה החיים שלה...ועם היא בחרה לעשות את זה אז למה לדכא אתה עם תגובות כאלה..
לא יודעת כל אחד והדעה שלו..
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 25/07/2005) את יודעת מה? התגובה שלך רק שכנעה אותי שאני צודקת בקשר למה שאמרתי
בכייף מה אני יגיד לך דעה שלך...
אבל צודקת את רק בעיני עצמך אולי...כי כל אחד חושב שמה שהוא אומר צודק!
את בעמדה שלך צודקת לדעתך...ואני בשלי..
תגידי לחברה שלך ללכת אחרי הלב שלה הכי חשוב בעולם!!
טוב אז ככה מאמי..
אני חושבת שזה לא אסור..
צריכים לשאול אותו מה הוא חושב עלייה אוליי גם הוא אוהב אותה והוא פשוט פוחד להגיד..
והם כן יכולים להיות ביחד זה לא שהם אחים הם בני דודים..
יש לי חברה שההורים שלה הם בני דודים וזה בסדר לא קרה כלם ברוך השם לא יצא להם ילדים עם בעיות..
אז אני מאחלת לה בהצלחה ושלא תרגיש רע עם זה פשוט שלא תספר להמון אנשים על זה..
בהצלחה והמון נשיקותת..
קארינו'ש..
בן דוד שלי אמר לאמא שלי שאח שלו התאום אוהב אותי
עחעחיחיחעחיחעיחעע בתכלס אני בחיים לא יראה את בן דוד שלי בתור בחור אני מרגישה שהוא לא בחור יענו משו אחר לא יודעת לא יכולה לראות אותו בתור מישהו להיות איתו
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 23/07/2005) הייתה פה מזמן עוד אחת שהייתה מאוהבת בבן דוד שלה והיה ויכוח שלם על זה
הם בני דודים לא נראה לי שיש מה לדעת פה... הם משפחה והם לא יכולים להיות ביחד נקודה
מסכימה
:]
כולם פה אומרים "המשפחה לא תקבל את זה" "החברה לא תקבל את זה"
אז שיצאו בסתר או שישימו על כולם זין
למרות שבני דודים זה באמת קשר לא בריא....
ואוו איןן לי מה הרבה להגיד לך.. אבל תגידי לחברה שלך שתלך דרך מה שהיא מרגישה שלא תקשיב לאפח'ד!! אבל אני לא חושבת שהמשפחה תסכים זה..
אצלי היה גם משו' דומה בת דודה של אמא שלי אז הבן שלה אמר לאמא שלי שהוא אוהב אותי חחח צחקתי לו בפרצוף ואמרתי לו שלא יעשה צחוק מעצמו...