אסור שיהיו יחד. נכון שהם לא יתחתנו.. אבל נגיד יהיה בינהם קשר רומנטי ואז יפרדו. אח"כ יהיה להם קשה לראות כל הזמן אחד את השניה (באירועים למשל, אצל משפחה).
וגם בטוח בן הדוד לא יסכיןם. והמשפחה לא תקבל את זה יפה.
שתירד מימנו אין ברירה.
אני לא מסכימה עם כולם!
כאילו תראו אי אפשר להגיד לבן/ת אדם תישכ/י ממנו! (אני ידבר עכשיו בלשון נקבה)
כי למשל כשאני אהבתי מישו כל הזמן אמרו לי תשכחי ממנו הוא לא בשבילך וזה הוא סתם תינוק וכ'ו.. ולא יכלתי לשכוח היה לי קשה!
עכשיו הקטע הוא שהוא לא סתם ילד הוא בן דוד שלה..
ולפי דעתי.. שתדבר איתו על זה ושתשאל אותו מה קורה בינהם יכול להיות שזה יפגע ב"קשר" בינהם אבל ככה הם יפתרו ביחד בעייה ובעתיד זה ישכח..
מקווה שעזרתי... בהצלחה בשבילה^_^
מההתחלה היא לא הייתה צריכה להסתכל אליו כמישהו שאפשר להיות איתו.
זה יביא לה הרבה בעיות בחיים.
היא חייבת לשכוח.... ולמצוא מישהו אחר.
נכון אומנם זה לא קל לשכוח
ואני יודעת שזה ממש לא עוזר שאומרים את זה
אבל זה לא סתם מקרה
הם בני דודים
הם לא יכולים להיות יחד......
בננות תודה מתוקות..
ועכשיו הם דברו באייסי והוא שאל אותה עם היא רוצה שהם יהיו ביחד וזה
והיא אמרה כן אבל משפחה והכל והוא אמר שזה לא בעיה..
וחוץ מיזה הם יכולים להיות בסתר זה באמת לא בעיה.. קיצר בנות תודה לכן
בקיצורר.. עזבו את הקטע הזה הסתדרנו כבר תודה שוב
שיהיה.. אבל תדעי לך שהם עושים את הטעות של החיים שלהם
את לא יכולה לדעת יכול להיות שיצא מזה גם משו טוב..
קודם כל בני כמה הם?
כיאלו אם הם גדולים ויש מצב שהם יוכלו להתחתן זה לא נשמע טוב ...
אם הם קטנים והם מממש מממששש מאוהבים אחד בשני סבבה איכשהו, אבל אם זו אהבה חד צדדית.. עדיף לחפש מישהו אחר ..
עם כל הכבוד זה עדיין בן דוד 😊
בהצלחה ! 😉
מה זה בסתר?!?!!?!?
זה טעותתתתתתתתתתתתתתתתת של החיייםםםםםםםםםםם
יווו איזה פיגורררררררררררר....יש עוד בנים חוץ מבן דוד שלה!!!!
שום דבר טוב לא ייצא מזה.. תאמיני לי
גם חברה טובה שלי התאהבה בבן דוד שלי
והם יצאו חצי שנה ואח"כ זה עבר להם..
אבל העיקר.. שלא תתערבי יותר מידי..
תהיי חברה טובה של שניהם זה הכי הכי חשוב.
אוהבת המון,
מורן! 😉
אז זהו התבלבלת כנראה הי סיפרה שחברה שלה התאהבה בבן דוד שלה הכוונה
בן דוד&בת דודה הם שניהם בני דודים והם אוהבים אחד תשני חח
QUOTE (2ר2ית_מאוה2ת @ 23/07/2005) בננות תודה מתוקות..
ועכשיו הם דברו באייסי והוא שאל אותה עם היא רוצה שהם יהיו ביחד וזה
והיא אמרה כן אבל משפחה והכל והוא אמר שזה לא בעיה..
וחוץ מיזה הם יכולים להיות בסתר זה באמת לא בעיה.. קיצר בנות תודה לכן
בקיצורר.. עזבו את הקטע הזה הסתדרנו כבר תודה שוב
שמחה שזה ניפתר ככה אז הם בני דודים אזמה?!
סבא רבה שלי וסבתא רבה שלי הם בני דודים וכלל הילדים יצאו פסדר גמור!!
חוץ מיזה מה אתם ניכנסים לחתונות עכשיו?!
וחברים של בן דוד שלה לא חיייבים לדעת שהיא בת דודה שלו וחברים שלה לא חייבם לדעת שהוא בן דוד שלה!...ובקשר לפרידה נכון יהיה קצת ניתוק אבל לא יותר מיזה...אני מכירה מלאא אנשים שניפרדו מאוד יפה ונישארו ידידים טובים גם אחרי...תמסרי לחברה שלך שיהיה לה המון בהצלחה =]
QUOTE (aline_angel @ 24/07/2005) QUOTE (2ר2ית_מאוה2ת @ 23/07/2005) בננות תודה מתוקות..
ועכשיו הם דברו באייסי והוא שאל אותה עם היא רוצה שהם יהיו ביחד וזה
והיא אמרה כן אבל משפחה והכל והוא אמר שזה לא בעיה..
וחוץ מיזה הם יכולים להיות בסתר זה באמת לא בעיה.. קיצר בנות תודה לכן
בקיצורר.. עזבו את הקטע הזה הסתדרנו כבר תודה שוב
שמחה שזה ניפתר ככה אז הם בני דודים אזמה?!
סבא רבה שלי וסבתא רבה שלי הם בני דודים וכלל הילדים יצאו פסדר גמור!!
חוץ מיזה מה אתם ניכנסים לחתונות עכשיו?!
וחברים של בן דוד שלה לא חיייבים לדעת שהיא בת דודה שלו וחברים שלה לא חייבם לדעת שהוא בן דוד שלה!...ובקשר לפרידה נכון יהיה קצת ניתוק אבל לא יותר מיזה...אני מכירה מלאא אנשים שניפרדו מאוד יפה ונישארו ידידים טובים גם אחרי...תמסרי לחברה שלך שיהיה לה המון בהצלחה =]
מי שאומר דברים כאלה... סימן שצריך לחיות עוד כמה שנים כדי להבין שהוא מדבר שטויות