אנשים חברה שלי מאוהבת בבן דוד שלה והיא לא יודעת מה לעשות..
יש לכן עצות? פעם הייתם במצב כזה? תעזרו בבקשה זה ממש דחוףף!
אוהבת מלאאאא
-גילוש- 😊
יוווווווווווו אני לא יודעת מה להגיד לך.. אבל רגעע גם הוא אוהב אותה?
הייתה פה מזמן עוד אחת שהייתה מאוהבת בבן דוד שלה והיה ויכוח שלם על זה
הם בני דודים לא נראה לי שיש מה לדעת פה... הם משפחה והם לא יכולים להיות ביחד נקודה
מאמי זה לא איסור. הם בני דודים וכתוב אפילו בתורה שבני דודים יכולים להיות ביחד
אחים לא אבל בני דודים כן... ונראה לה שגם הוא מרגישה עליה משו..
את מספר לי חחח סבתא וסבא שלי בני דודים אבל בואי נגיד שזה לא דבר כ"כ מקובל היום
ועדיף להימנע מזה כי בכל זאת נגיד ילדים יכולים לצאת לא בסדר
חחח כן אבל הם לא הולכים להיתחתן.. או שכן.. מתישהו..
וחוץ מיזה מי ידע שהם בני דודים?! אין מה לעשות הם אוהבים אחד ת'שני..
בטח שיש מה לעשות... כמו כל 2 אנשים שמסיבות כאלה או אחרות לא יכולים להיות ביחד... פשוט שוכחים אחד מהשני וזהו
מצליחים. מניסיון..
היה לי גם מקרה כזה במשפחה שבן דוד שלי התאהב בקרובת משפחה, הכנסתי לו 2 סטירות וסידרתי לו מישהי אחרת שישכח ממנה חחח...
מנסים יותר חזק חחח בחייך אהבה לא מנצחת הכל צאו מהבועה הזאת
וזאת מה שנקרא אהבה בלתי אפשרית
המשפחה לא תקבל את זה טוב החברה לא תקבל את זה יהיה להם ממש קשה ותארי לעצמך אם הם יפרדו הם משפחה אי אפשר ממש לנתק קשר
חוץ מזה בקשר לילדים המשפחה של אבא שלי רוב האחרים שם באמת יצאו קצת דפוקים במוח חחחחחחחחחחחחח
חחח נו את כל מה שאמרתם אני יכולה לעזור לה בעצמי
אבל חשבתי אולי יש איזה פיתרון משו..
איזה פיתרון? חחחחחחחחח הDNA לא ישתנה
אני מצטרפת לכולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם אני מצטרפת פה לכולםםםם